KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Sklamať nemôžeme. Bolo by to prvý a zároveň poslednýkrát

boris halajHovorí Ing. Boris Halaj, z internetového mäsiarstva masodomov.sk. Na Slovensku funguje online predaj mäsa úspešne už zopár rokov. Porozprávali sme sa o tom, ako tento predajný kanál funguje, aké má prednosti a s akými úskaliami bojuje.

Čítať ďalej...

Elektronické cenovky prekvapili nás, kávová limonáda zákazníkov

Eva Kotynkova maly perexHovorí Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti TCHIBO SLOVENSKO spol. s r. o. Pri voňavej káve sme spolu hovorili o zaujímavých novinkách, technológiách, fungovaní kamenného a online obchodu.

Čítať ďalej...

Pre generáciu Y sú koreniny príležitosťou na experimentovanie

andrea kollarovaO koreninách, trendoch, predaji a sezónnosti sme hovorili s Mgr. Andreou Kollárovou, Trade Marketing Executive, spoločnosti Johann Kotányi s.r.o.

Čítať ďalej...

Pozorne, s dávkou pokory a razancie

martin KatriakV máji 2017 zvolilo Valné zhromaždenie Zväzu obchodu Slovenskej republiky nového prezidenta. Stal sa ním podpredseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko, Martin Katriak.

Čítať ďalej...

Intraco Special 2017 rozoberie signály vysielané spotrebiteľom

bohumila tauchmannovaKonferencia Intraco Special je tradičné podujatie, ktoré sa každoročne uskutočňuje v jesenných mesiacoch, pred obchodnícky najsilnejšou sezónou. Čím podujatie prekvapí? Hovorili sme s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou INCOMA Slovakia, s. r. o., ktorá organizuje podujatie.

Čítať ďalej...

Zníženie promočnej závislosti je nereálne

karel tyraHovorí v exkluzívnom rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Karel Týra, managing director Czech Republic&Slovakia, Nielsen.

Čítať ďalej...

Sila merchandisingu je stále viditeľnejšia

vit krcmarTovar v regáloch musí zákazníka upútať. Lenže nie vždy je to tak. Dôležitosť správne realizovaného merchandisingu si uvedomuje stále viac obchodníkov. Hovorili sme s Vítom Krčmářom, konateľom agentúry Promoteri.eu.

Čítať ďalej...

Duálne vzdelávanie: Cesta, ale zatiaľ s prekážkami

martin blascakO fungovaní, pozitívach a brzdách systému duálneho vzdelávania na Slovensku sme hovorili s Ing. Marcelom Blaščákom, manažérom rozvoja organizácie spoločnosti dm drogerie markt, s.r.o.

Čítať ďalej...

Najočakávanejším momentom bolo spustenie on-line predaja

feltleIKEA oslavuje v tomto roku na Slovensku jubileum. Napriek tomu, že u nás nepôsobí krátky čas, stále zostáva pri jednom obchodnom dome. Ten sa však snaží zdokonaliť po každej stránke a odráža sa to aj na celkových výsledkoch. Hovorili sme s Marekom Feltlom, generálnym riaditeľom IKEA CZ, HU, SK.

Čítať ďalej...

Zima je pre obchodníka zaujímavou výzvou

piroskoZaujať zákazníka sa teraz dá aj niečím originálnejším, napríklad špecialitami. Vhodné je pred sviatkami neustále spestrovať ponuku, zákazníka prekvapovať a dostatočne sa mu venovať. Funguje to a prináša prekvapivé výsledky. Hovorili sme s Jozefom Piroškom, prevádzkovým riaditeľom siete predajní Starý Otec.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk