Sklamať nemôžeme. Bolo by to prvý a zároveň poslednýkrát
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 26. február 2018
Hovorí Ing. Boris Halaj, z internetového mäsiarstva masodomov.sk. Na Slovensku funguje online predaj mäsa úspešne už zopár rokov. Porozprávali sme sa o tom, ako tento predajný kanál funguje, aké má prednosti a s akými úskaliami bojuje.
Elektronické cenovky prekvapili nás, kávová limonáda zákazníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 29. január 2018
Hovorí Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti TCHIBO SLOVENSKO spol. s r. o. Pri voňavej káve sme spolu hovorili o zaujímavých novinkách, technológiách, fungovaní kamenného a online obchodu.
Pre generáciu Y sú koreniny príležitosťou na experimentovanie
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 24. november 2017
O koreninách, trendoch, predaji a sezónnosti sme hovorili s Mgr. Andreou Kollárovou, Trade Marketing Executive, spoločnosti Johann Kotányi s.r.o.
Pozorne, s dávkou pokory a razancie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. október 2017
V máji 2017 zvolilo Valné zhromaždenie Zväzu obchodu Slovenskej republiky nového prezidenta. Stal sa ním podpredseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko, Martin Katriak.
Intraco Special 2017 rozoberie signály vysielané spotrebiteľom
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 30. august 2017
Konferencia Intraco Special je tradičné podujatie, ktoré sa každoročne uskutočňuje v jesenných mesiacoch, pred obchodnícky najsilnejšou sezónou. Čím podujatie prekvapí? Hovorili sme s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou INCOMA Slovakia, s. r. o., ktorá organizuje podujatie.
Zníženie promočnej závislosti je nereálne
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 25. júl 2017
Hovorí v exkluzívnom rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Karel Týra, managing director Czech Republic&Slovakia, Nielsen.
Sila merchandisingu je stále viditeľnejšia
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 22. jún 2017
Tovar v regáloch musí zákazníka upútať. Lenže nie vždy je to tak. Dôležitosť správne realizovaného merchandisingu si uvedomuje stále viac obchodníkov. Hovorili sme s Vítom Krčmářom, konateľom agentúry Promoteri.eu.
Duálne vzdelávanie: Cesta, ale zatiaľ s prekážkami
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. apríl 2017
O fungovaní, pozitívach a brzdách systému duálneho vzdelávania na Slovensku sme hovorili s Ing. Marcelom Blaščákom, manažérom rozvoja organizácie spoločnosti dm drogerie markt, s.r.o.
Najočakávanejším momentom bolo spustenie on-line predaja
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 01. marec 2017
IKEA oslavuje v tomto roku na Slovensku jubileum. Napriek tomu, že u nás nepôsobí krátky čas, stále zostáva pri jednom obchodnom dome. Ten sa však snaží zdokonaliť po každej stránke a odráža sa to aj na celkových výsledkoch. Hovorili sme s Marekom Feltlom, generálnym riaditeľom IKEA CZ, HU, SK.
Zima je pre obchodníka zaujímavou výzvou
- Podrobnosti
- Uverejnené sobota, 10. december 2016
Zaujať zákazníka sa teraz dá aj niečím originálnejším, napríklad špecialitami. Vhodné je pred sviatkami neustále spestrovať ponuku, zákazníka prekvapovať a dostatočne sa mu venovať. Funguje to a prináša prekvapivé výsledky. Hovorili sme s Jozefom Piroškom, prevádzkovým riaditeľom siete predajní Starý Otec.