kaufland

kaufland hokejova kniha banner l

kaufland hokejova kniha banner r

Toto funguje!

Tak znie téma blížiaceho sa tretieho ročníka podujatia Retail Innnovations Conference. O tom, čím bude iný, sme hovorili s Tiborom Taberym, jedným zo zakladateľov podujatia a dlhoročným retailovým expertom.

 

Tibor Tabery

 

Retail Innovations (RIC) je špecializovanejšie odborné podujatie. Má podmanivú sviežosť, nechýba mu moderný a zážitkovejší pohľad na retail. Na čo kladiete v tomto roku vyšší dôraz?


Robíme to takto aj preto, že sa retailu rozumieme, dlhé roky pracujeme na základe silných tém, cítime ich. Každý rok skúšame ladiť obsah podľa predchádzajúcej skúsenosti, teraz vnímame, že účastníci nepotrebujú počuť „omáčky“ a firemné prezentácie, majú záujem o konkrétne riešenia. Inovácie s odstupom času už delím na tie, o ktorých sa hovorí a tie, ktoré skutočne fungujú. Preto sme zvolili tému „TOTO FUNGUJE!“


Ako si vyberáte hlavné témy?


Snažíme sa na podujatie pozrieť vlastnými očami, ako by sme to chceli vidieť my, ako účastníci. Určite by sme ocenili podujatie, kde by prezentácia značiek a firiem ustúpila praktickým príkladom. Problém je primäť firmy odhaliť ozajstné riešenia. Presne to nás stojí najviac úsilia, vieme, že to je ten fakt za ktorý si účastníci zaplatili. Komerčných PR podujatí len „na oko“ je dosť.


Koho zaujímavého si budú môcť účastníci tohtoročného podujatia vypočuť? Kto bude kľúčovým rečníkom podujatia?


Je paradoxom, že síce ťahákmi RIC sú každoročne zvučné mená, nakoniec majú najlepšie hodnotenia vždy malé lokálne riešenia. Tento rok to bude rovnaké.

 

 

„ Hlavnými rečníkmi podujatia budú Sebastian Rennack, Peter Littmann a Fred Rutgers. “

 

Osobne sa teším na prezentáciu Mira Kadlečka zo siete predeti.sk, alebo Petra Šipčiaka z COOP Jednoty, ktorý prvý raz predstaví zaujímavý praktický príklad. Určite prekvapí aj Günter Geiler z A1 Austria Telecom.


Podujatie, ktoré sa aj napriek krátkej histórie stalo v odborných kruhoch pojmom, charakterizuje vysoká účasť, skvelá atmosféra a plná konferenčná sála, dokonca aj vo večerných hodinách. Akú účasť očakávate v tomto roku?


Musím pripomenúť, vysoká účasť je len do výšky počtu sedadiel. Sme stále skôr „komorné“ podujatie a tým chceme aj zostať. Počet miest na sedenie je obmedzený počtom 200 a oba doterajšie ročníky sme „vypredali“ 14 dní pred začiatkom akcie. Počet 200 nie je až tak veľa, keď si ho predstavíte v kontexte značiek, trhu a celej retailovej komunity.

 

Snažíme sa vybraných účastníkov oslovovať priamo a pozývať. Až 70% účastníkov sú priamo zástupcovia segmentu. Na podujatí je dokonca vždy približne 15 CEOs.

 

Aká je vo všeobecnosti odozva, spätná väzba z týchto podujatí?


Spätná väzba a ohlasy je čitateľná v reportoch na webe eventu www.retail-innovations.com. Je pozoruhodné, že veľký ohlas máva silný program a veľa prezentácií. Na druhej strane účastníci, keď už konečne vybehnú z pracovného kolotoča, by chceli viac času na kávu a networking. Trocha sme sa prispôsobili a tento ročník bude vľúdnejší k neformálnej debate. Realitu uvidíte priamo na mieste. Nechajte sa prekvapiť.

 

Retail Innovations Conference III

 

Pripravil: dk

Foto: archív T. Taberyho

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail