KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Ikonická cukrovinka KOFILA oslavuje 100 rokov

kofila100 mSúčasne s oslavami si to namierila do nového storočia. Na prvý pohľad je však iná, aktuálne sa prezentuje v obaloch talentovaných študentov grafického designu Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne. V týchto bude v predaji počas celého roka 2023. Oslavy storočnice dopĺňa aj novinka - KOFILA cukríky.

Čítať ďalej...

Našou konkurenčnou výhodou sú nápoje pre každú príležitosť

cocacola kjezkovaHovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Kateřina Ježková, obchodná riaditeľka pre slovenský retail segment spoločnosti Coca-Cola HBC.

Čítať ďalej...

Slovensko je predurčené najmä na chov pstruhov

pstruhy mSlovenskí rybári ponúkajú o dve pätiny viac rýb ako pred 20 rokmi, je to však výrazne menej ako v susednom Česku. Zaostávame aj v spotrebe.

Čítať ďalej...

Bylinkové čaje sú najobľúbenejšie

caj23 mČaj je obľúbený typ horúceho nápoja, ktorý si za posledný rok do košíka vložilo 92% domácností. Hoci sa počet kupujúcich dlhodobo nemení, výdavky domácností na nákup tejto kategórie produktov medziročne klesli.

Čítať ďalej...

Hrozí oklieštenie ponuky výrobkov zo Slovenska?

okliestenost 2023 mOpýtali sme sa niekoľkých slovenských producentov počas podujatia Vianoce so Značkou kvality v Nitre na to, čo očakávajú v roku 2023. Nikto z nich však neprekypoval optimizmom.

Čítať ďalej...

Ako sa na Slovensku vyvíja trh s mäsom?

maso trh 1222 mMäso je spolu s mäsovými výrobkami významnou zložkou nákupných košíkov slovenských domácností. Aká je produkcia a spotreba mäsa a ktoré druhy mias či mäsových výrobkov sú najpredávanejšie?

Čítať ďalej...

Rastlinné alternatívy sú rýchlo napredujúcim sortimentom

ppp22 uvod mPočas tohtoročnej jesene sa v Bratislave uskutočnil tretí ročník odbornej konferencie Plant-Powered Perspectives. Podujatie bolo zamerané na aktuálne trendy, novinky problémy na slovenskom trhu s rastlinnými potravinovými produktami. Odznelo veľa zaujímavého a inšpiratívneho.

Čítať ďalej...

Ako sa dá zlepšiť svet pitím kávy?

tchibo fairtrade 1222 mViete si predstaviť dni bez vašej rannej šálky kávy či bez vášho kávového rituálu? Asi by vám trvalo dlho, kým by ste si na to zvykli, ak by ste si vôbec zvykli. Či už obľubujete husté espresso, ľahšiu prekvapkávanú kávu, „turka“ alebo „nesku“, jej cesta do vašej šálky je dlhá a plná výziev.

Čítať ďalej...

Koniec roka je pre alkohol najsilnejšou sezónou

alkohol 1122 mAlkoholické nápoje sú na Slovensku súčasťou stretnutí a sviatkov. Za rok si niektorý z alkoholických nápojov kúpi takmer každá domácnosť. Najsilnejším obdobím pre nákupy tohto sortimentu je december a potvrdili to aj posledné prieskumy. Platí to pre tiché vína aj liehoviny.

Čítať ďalej...

Obchodníci pomáhajú predávať myšlienku Fairtrade

fairtrade obchodnici pomahaju mMotívom novej marketingovej kampane Fairtrade je „Malá známka, ale robí veľké veci“. Slogan odkazuje na to, že tovar označený známkou Fairtrade bol vyrobený pri dodržaní jasných sociálnych, environmentálnych a ekonomických kritérií.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk