KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Z ovocia sa najviac predávajú banány, zo zeleniny zemiaky

zelenina2018 mK bežne nakupovaným čerstvým tovarom patrí ovocie a zelenina. Nakupujú ich všetky domácnosti. Podľa prieskumu Slováci viac míňajú za ovocie.

Čítať ďalej...

Ovozela: Záujem o slovenské paradajky sa stupňuje

ovozela mNákupné zvyklosti slovenských zákazníkov sa menia. Ešte pred niekoľkými rokmi boli obľúbené paradajky zo Španielska. Dnes rastie záujem už aj o tie slovenské.

Čítať ďalej...

Predaj fairtradových komodít na Slovensku pokračuje medziročným rastom

faitrade2018 mPri káve, ktorá je akousi vlajkovou loďou Fairtrade, ide o viac ako päťdesiat percentný nárast, predaj výrobkov s fairtradovým kakaom vzrástol dokonca o viac ako dvesto percent. Hoci sú produkty s certifikáciou Fairtrade stále na našom trhu vnímané ako okrajové, ich perspektíva je veľmi zaujímavá.

Čítať ďalej...

O priazeň nakupujúcich usilujú výrobky s folklórnymi motívmi

folklor mSlovensko má k folklóru veľmi blízko, dokonca o niečo viac než iné krajiny. Folklórne motívy sa rozhodli zviditeľniť a viac využiť na obaloch svojich výrobkov aj niektorí výrobcovia a obchodníci.

Čítať ďalej...

Kávová limonáda Mazagrande vzbudzuje zvedavosť

mazagrande2018 mTá následne otvára cestu k objavovaniu. Zvedavosť môže vyvolať aj množstvo otázok. Napríklad: Dá sa zmiešať káva s limonádou? Odpoveďou je potvrdenie, že to skutočne ide.

Čítať ďalej...

Detské potraviny: K celkovému rastu kategórie pomohli nové obaly

detske potraviny 2018 mDetské potraviny patria na našom trhu k napredujúcim kategóriám.Celkové tržby z predaja týchto produktov prvýkrát presiahli hranicu 30 mil. €. Čo je najžiadanejšie?

Čítať ďalej...

Predaj piva: Nadpriemerne sa darí najmä radlerom

radlery 2018 mSlovenskí spotrebitelia nakupujú viac piva. Objem piva nakúpeného v maloobchode medziročne narástol o 2 %, tržby z predaja piva o 3 %. Takýto vývoj však nie je výnimočný v porovnaní s priemerným rastom tržieb potravín. Ten sa pohybuje na úrovni okolo 4 %.

Čítať ďalej...

Grilovacia sezóna trvá do jesene. Ponuku sa vyplatí priebežne spestrovať

grilovanie2018 mS nástupom teplejších dní pribúda v regáloch predajní širšia ponuka produktov určených na grilovanie. Ktoré sú najžiadanejšie?

Čítať ďalej...

Výrobky privátnych značiek pribúdajú na pultoch, aj v nákupných košíkoch

privatky 2018 mPotravinárska komora Slovenska uskutočnila opäť prostredníctvom agentúry GfK prieskum vystavenia privátnych značiek potravín na pultoch predajní na Slovensku. Z výsledkov vyplýva, že privátne značky si oproti minulému roku výrazne polepšili, čo je ale v neprospech značkových potravín.

Čítať ďalej...

Odborníci hodnotili a ocenili najlepšie pivá

pivo 2018 korunka mPočas nedávnej slávnostnej pivnej korunovácie si symbolické bronzové, strieborné a zlaté korunky prevzali zástupcovia 11 veľkých, malých a remeselných pivovarov.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk