Peter LaukoPeter Lauko

obchodný manažér pre produkčnú tlač Konica Minolta Slovakia

Ako je na tom trh s tlačou?

Oblasť kreatívnej polygrafie sa stáva v poslednom období dôležitou súčasťou marketingových nástrojov s cieľom podporiť predaj produktov alebo služieb. Samotní dodávatelia tlačových technológií a softvérových riešení sa tomuto trendu musia prispôsobiť. Za posledné obdobie som zaznamenal na trhu niekoľko nových a inovatívnych zariadení, ktoré oblasť kreatívnej polygrafie posúvajú dopredu. Ide najmä o kompaktný, ale výkonný tlačový systém typu roll-to-roll, ktorý zvláda malé a stredné zaťaženie. Umožňuje tlač malých tlačových úloh vo veľkom množstve. Použite zaradenia je nielen v segmente etikiet alkoholických produktov, ale aj pre etikety nápojov, kozmetiky, alebo čistiacich prostriedkov.

Čítať ďalej...

Kvalitný marketing závisí aj od dobrej tlače

Katalógy, brožúry, letáky, prospekty, ale aj samotné obaly výrobkov. Tu všade zohráva svoju úloha kvalitná tlač. Som preto presvedčený, že dobrý marketing a kvalitná tlač idú v ruka ruke.

 

Hovorí sa, že obchodník má tri sekundy na to, aby obalom výrobku dokázal zákazníka zaujať. Preto radím, aby ste vždy mysleli na priame cielenie na zákazníka. Je to totiž kľúčová záležitosť.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame