Novým marketingovým riaditeľom Kofoly je Pavol Chalupka
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 22. november 2019
Od 1.11. 2019 prebral marketing po doterajšom Karlovi Hrbekovi.
Karel Hrbek sa podieľal na komunikácii značiek spoločnosti Kofola celkom 15 a jeho nástupca Pavol Chalupka s krátkou prestávkou 13 rokov. Karel sa najskôr venoval značke Kofola a pomohol jej vytvoriť silné spojenie s motívom lásky, posledné 4 roky už držal ochrannú ruku nad marketingom všetkých značiek spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.
História Pavla Chalupku je v Kofole ešte pestrejšia. Ako brand manager sa najskôr venoval značkám Jupí a Jupík a neskôr mu bola na Slovensku zverená značka Kofola Original. Po takmer štyroch rokoch využil príležitosť a ako senior brand manager riadil až do roku 2012 marketing značiek Vinea, Snipp, Chito, či Top Topic. Po nasledovnej krátkej epizóde s marketingom na trhu s alkoholickými nápojmi sa vrátil do Kofoly a ostatných päť rokov strávil na čele Rajec tímu a celého vodného portfólia spoločnosti Kofola. Kolegovia Paľa Chalupku označujú ako Básnika Marketingu, čo vystihuje nielen jeho prácu so značkami, ale aj životný postoj k mnohým témam.
„S Kofolou sa pozitívne ovplyvňujeme už podstatnú časť môjho života. A tak sa teším na napĺňanie nových predsavzatí, ktorými sú riadenie najúdernejšieho marketingového tímu v ČeskoSlovensku a nová éra upevňovania všetkých našich značiek v srdciach spotrebiteľov,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko.
Pavol Chalupka vyštudoval marketingovú komunikáciu na Univerzite svätého Cyrila a Metoda v Trnave a v minulosti pôsobil aj ako marketing manager v spoločnosti Rover a brand manager v spoločnostiach Stock Slovakia a Heineken Slovensko.
Zdroj: Kofola Československo