Marketingovú komunikáciu značky Panasonic vedie Martin Jedlička

Martin JedličkaZmena sa týka českého aj slovenského trhu. Nová posila prichádza do tímu japonského výrobcu spotrebnej elektroniky s jasnou víziou. So značkou, ktorá v tomto roku oslavuje 100. výročie, chce osloviť nové skupiny zákazníkov.

 

Martin Jedlička má viac ako 15-ročné skúsenosti z rôznych marketingových a obchodných pozícií, ktoré zastával v národných a nadnárodných spoločnostiach pôsobiacich v oblasti IT a spotrebnej elektroniky. V minulosti viedol marketingové tímy spoločností LG Electronics a T-Mobile v Českej republike, na svojom konte má množstvo úspešných produktových a brand buildingových kampaní.


V spoločnosti Panasonic bude Martin Jedlička zodpovedný za tvorbu a realizáciu kompletnej marketingovej komunikácie na českom a slovenskom trhu. Do tímu nastúpil v období, kedy sa pozornosť sústreďuje nielen na oslavy 100. výročia existencie spoločnosti, ale aj zvyšovanie jej trhového podielu a podpory povedomia o značke. Aj preto chce intenzívne a inovatívne pracovať s jej súčasnými a budúcimi zákazníkmi – predovšetkým generáciou Y a Z.


„Storočné jubileum vnímam ako jedinečnú prežitosť na realizáciu komunikačných aktivít, ktoré môžu byť pre ďalší pozicioning značky doslova prelomové. Verím, že v spolupráci s mojim tímom sa nám podarí vniesť do komunikácie značky novú dynamiku, vďaka ktorej dokážeme upútať na výnimočné produkty a technológie Panasonic pozornosť, akú si zaslúžia,“  hovorí Martin Jedlička, nový Marketing Communication Manager Panasonic CZ/SK.

 

Zdroj: Panasonic

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail