Marketingovú komunikáciu značky Panasonic vedie Martin Jedlička
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 24. máj 2018
Zmena sa týka českého aj slovenského trhu. Nová posila prichádza do tímu japonského výrobcu spotrebnej elektroniky s jasnou víziou. So značkou, ktorá v tomto roku oslavuje 100. výročie, chce osloviť nové skupiny zákazníkov.
Martin Jedlička má viac ako 15-ročné skúsenosti z rôznych marketingových a obchodných pozícií, ktoré zastával v národných a nadnárodných spoločnostiach pôsobiacich v oblasti IT a spotrebnej elektroniky. V minulosti viedol marketingové tímy spoločností LG Electronics a T-Mobile v Českej republike, na svojom konte má množstvo úspešných produktových a brand buildingových kampaní.
V spoločnosti Panasonic bude Martin Jedlička zodpovedný za tvorbu a realizáciu kompletnej marketingovej komunikácie na českom a slovenskom trhu. Do tímu nastúpil v období, kedy sa pozornosť sústreďuje nielen na oslavy 100. výročia existencie spoločnosti, ale aj zvyšovanie jej trhového podielu a podpory povedomia o značke. Aj preto chce intenzívne a inovatívne pracovať s jej súčasnými a budúcimi zákazníkmi – predovšetkým generáciou Y a Z.
„Storočné jubileum vnímam ako jedinečnú prežitosť na realizáciu komunikačných aktivít, ktoré môžu byť pre ďalší pozicioning značky doslova prelomové. Verím, že v spolupráci s mojim tímom sa nám podarí vniesť do komunikácie značky novú dynamiku, vďaka ktorej dokážeme upútať na výnimočné produkty a technológie Panasonic pozornosť, akú si zaslúžia,“ hovorí Martin Jedlička, nový Marketing Communication Manager Panasonic CZ/SK.
Zdroj: Panasonic