BILLA má na Slovensku novú hovorkyňu

Kvetoslava KirchnerovaOd februára 2018 sa ňou stala Kvetoslava Kirchnerová. Zodpovedná bude nielen za komunikáciu s médiami, ale aj za celkovú externú a internú komunikáciu spoločnosti BILLA na Slovensku.


V rámci externej komunikácie spadá do jej kompetencie tak korporátna, produktová komunikácia, ako aj informovanie o projektoch spoločenskej zodpovednosti spoločnosti BILLA.


Kvetoslava Kirchnerová pôsobí v oblasti public relations 13 rokov, komunikovala témy z oblasti energetiky, bankovníctva, vzdelávania i zdravotníctva. Vyskúšala si prácu tak v agentúre, korporácii, ako aj v start-upe. Práve práca v korporácii je jej však najbližšia.


Popri tom organizovala niekoľko rokov aj veľké celoslovenské rodinné podujatia. Svoju profesionálnu kariéru odštartovala ako ekonomická redaktorka v Tlačovej agentúre SITA, kde sa venovala aj témam z oblasti retailu. Vyštudovanú má Hospodársku politiku na Ekonomickej univerzite v Bratislave.


„Som veľmi rada, že som sa mohla začleniť do BILLA rodiny. Ako jej verný zákazník vnímam túto značku prakticky odkedy som sa osamostatnila a začala robiť vlastné nákupy. Som matkou dvoch detí a robím nákupy do domácnosti pravidelne, kde rozhodujúcim kritériom výberu sú pre mňa kvalitné potraviny za výhodné ceny. BILLA túto moju požiadavku stopercentne spĺňa. Mojou ambíciou je posilniť predovšetkým korporátnu komunikáciu, komunikáciu vlastných značiek, ako aj prinášať nové PR projekty podporujúce imidž spoločnosti BILLA ako cenovo dostupného reťazca.“

 

Pozíciu hovorcu doteraz zastávala Denisa Pernicová, ktorá sa bude teraz primárne zameriavať na posilnenie pozície značky BILLA v retailovom segmente z pozície marketingovej riaditeľky.

 

Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame