volba spotrebitela 450x1017 left

ZOOT má nového šéfa marketingu

zoot mafrketingStal sa ním Jiří Caudr. Vo funkcii nahradil Pavlínu Louženskou, ktorá na pozícii riaditeľky marketingovej komunikácie ZOOTu pôsobila dva roky.

Jiří Caudr bol od septembra 2015 na čele vtedy zlúčených oddelení marketingovej a online komunikácie v spoločnosti O2. Aktuálne vedie marketing významného českého online obchodu s módou ZOOT.

 

„V nakupovaní módy prostredníctvom internetu vidím obrovský potenciál a rozhodne nie som sám. Trh každoročne rastie v desiatkach percent. Mojim cieľom bude nadchnúť na myšlienku nakupovania z pohodlia domova ešte väčšie množstvo ľudí. Uskutočniť to chcem pomocou unikátnej zákazníckej prepozície, ktorou ZOOT v podobe výdajní radosti poskytuje automatizáciu predajných procesov a tvorbu inšpiratívneho obsahu,“ hovorí J. Caudr.

 

Pavlína Louženská z firmy odchádza. Počas jej pôsobenia vzniklo niekoľko úspešných kampaní, medzi tie najvýraznejšie patrili #zazitveci, Něco k Vánocům alebo #proctonezkusit. “ V ZOOTu je prístup k marketingu unikátny práve vďaka kombinácii výkonnostných kampaní a obsahového marketingu s vlajkovou loďou v podobe vlastného tlačeného časopisu. Pokiaľ ide o moju pozíciu, chcela by som sa presunúť do inej úlohy, “ uvádza P. Louženská.

 

Zdroj: redakcia