Len tradičné HR a nábor zamestnancov už nestačia
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 02. marec 2018
Súčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?
IKEA chce prekvapovať netradičnými kolekciami
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 26. február 2018
V uplynulom roku evidoval obchodný dom IKEA Bratislava viac než 1,5 milióna zákazníkov. Tí v priemere minuli za svoj nákup 62 €. Sortiment tohto švédskeho maloobchodného reťazca si môžu zákazníci na Slovensku vyberať a nakupovať rok už aj online. V internetovom prostredí pribudne onedlho aj viacero noviniek.
Má virtuálna realita v oblasti retailu budúcnosť?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 20. február 2018
Presadí sa virtuálna realita aj vo sfére retailu? Za ostatné obdobie sledujeme skôr využitie zmiešanej reality (mixed reality) a rozšírenej reality (augmented reality). V praxi môžeme aplikácie rozdeliť do dvoch oblastí: navrhovanie a suplovanie fyzického nákupného prostredia a prezentácia tovaru vrátane virtuálnej interakcie s tovarom.
Potravinári a zahraničné obchodné reťazce sa zaviazali k férovosti
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 13. február 2018
Potravinárska komora Slovenska (PKS) a Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) oficiálne podpísali vznik Iniciatívy pre férový obchod aj na Slovensku.
S aplikáciou obchodného reťazca vo vrecku
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 07. február 2018
Aplikácie maloobchodných sietí majú istý potenciál, ale z pohľadu používateľa sú skôr doplnkové. Mnohí si vystačia len s niekoľkými alebo ich nepoužívajú vôbec. Pred pár rokmi bolo trendom nabádať zákazníkov, aby si stiahli tú či onú „appku“, ale ako sme zistili, ohlas je skôr marginálny.
Monitoring letákových akcií: Všetko pre kvalitnejší život
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 02. február 2018
Začiatok roka charakterizuje už tradične v letákových akciách vyšší počet produktov v znamení zdravšieho stravovania, ale aj gurmánstva. Naďalej je to aj snaha pomôcť spotrebiteľom šetriť. Zaujímavosťou je, že úroveň ponúkaných zliav priebežne rastie.