Ovplyvní nákupné rozhodnutie cena alebo cenovka?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. marec 2019
Informácia o cene je pre spotrebiteľa jednou z kľúčových pri rozhodovaní o kúpe daného výrobku. Ako sa vysporiadať s cenovkami, aby nepôsobili rušivo, mali dostatočnú informačnú hodnotu a zároveň predávali? Pozreli sme sa na cenovky z pohľadu psychológie, spotrebiteľského správania a to v kontexte súčasnej legislatívy a trendov.
Matt Simister: Chceme akcelerovať pozitívnu zmenu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 12. marec 2019
S rozvojom obchodu sa do spoločnosti prinieslo aj veľa plastových materiálov. Spoločenská zodpovednosť vedie podnikateľské subjekty k zmene a redukcii odpadov z plastov.
Zamestnancov oslovia finančné aj nefinančné benefity
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 27. február 2019
„Klienti nie sú na prvom mieste. Prioritou sú zamestnanci. Ak sa postaráte o zamestnancov, oni sa postarajú o klientov,“ tvrdí podnikateľ Richard Branson. Vzhľadom na vývoj nezamestnanosti zostávajú aj v tomto roku vo výhode uchádzači. Ako ich získať a udržať? Motivuje ich len výška platu alebo aj iné benefity?
Každý má svoju pravdu
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 26. február 2019
Aj to charakterizuje kontroverzný Zákon o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch, ktorých predmetom sú potraviny. Od roku 2003 vyvoláva množstvo odborných diskusií a nevôle.
Slovak Retail Summit 2019 bude exkurziou do budúcnosti
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 25. február 2019
Konferencia Slovak Retail Summit, s najdlhšou tradíciou a so zameraním na obchod sa uskutoční v apríli v Bratislave. Pôjde o 23. ročník. O témach, ktoré budú dominovať sme hovorili s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou spoločnosti INCOMA Slovakia.
Lojalita 4.0
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 20. február 2019
Vtipný mém, ktorý koluje na internete hovorí, že: „Jeden deň ešte nie ste starí a na druhý deň už máte svoj obľúbený obchod s potravinami.“ Je vernosť k nejakej prevádzke len pre starších a pohodlných? Aký je rozdiel medzi transakčnou a emocionálnou lojalitou? Ako budovať ten správny druh lojality?