Tradičnými chuťami vidieka chcú osloviť moderného človeka

farm foods uvodObchod sa neustále mení a s vývojom prichádzajú aj netradičné koncepty. Nový a zaujímavý koncept slovenských farmárov pod názvom FARMFOODS sa zakladá na jednoduchých slovných spojeniach: zdravá pôda, zdravé rastliny, zdravé zvieratá, zdravé potraviny, zdraví ľudia a nenarušená krajina. Čo nabudilo tvorcov konceptu, aby takto komplexne podchytili život v našej krajine od „zdravej zeme“ až po zdravých ľudí a zdravú krajinu?

Čítať ďalej...

K podpore regionálnych výrobkov sa pridáva aj BILLA

billa regionNa pultoch jej supermarketov, aktuálne v bratislavskom regióne, postupne pribúdajú lokálne medy, džemy, perníky, sirupy, zaujímavé produkty z levandule, ktorá sa pestuje na Záhorí a iné špeciálne výrobky. Momentálne ide o produkciu od deviatich slovenských lokálnych dodávateľov.

Čítať ďalej...

Nákupné centrum Slnečnice Market bude otvorené v novembri

slnecnice uviodViac než 30 predajní na ploche vyše 8300 m2, lokálnych gastro prevádzok a malých farmárov pribudne od konca novembra tohto roka v bratislavskej Petržalke. Spoločnosť Cresco Group, otvára v novovzniknutej mestskej štvrti Slnečnice lokálne nákupné centrum Slnečnice Market.

Čítať ďalej...

M-MARKET s novým konceptom KOCKA mini v Prešove

oc kocka miniNový, menší formát obchodných centier KOCKA mini pribudol v Prešove. Ide o maloplošný formát patriaci do siete obchodných centier KOCKA slovenskej investičnej skupiny M-MARKET.

Čítať ďalej...

Galéria Martin prilákala do lokality aj zvučné značky. Predajňu tu otvorí aj H&M

galeria martinCentrum s názvom Galéria Martin, ktorého otvorenie je naplánované na koniec novembra 2017, bude stáť na mieste bývalého Prioru v centre Martina. Pôjde o centrum s plochou 12 000 metrov štvorcových.

Čítať ďalej...

Záujem o koncept Yeme medzi zákazníkmi rastie. Pribudla tretia predajňa

yeme uvod panoramaOd konca septembra 2017 môžu zákazníci využívať aj novú predajňu Yeme v polyfunkčnom komplexe Panorama City. Nachádza sa v atraktívnom prostredí novovzniknutého bratislavského nábrežia, neďaleko Slovenského Národného Divadla a nákupnej galérie Eurovea.

Čítať ďalej...

Lokálne potraviny dostali väčší priestor aj v sieti Tesco

regional tescoReťazec od septembra 2017 spúšťa ďalší program na podporu malých slovenských producentov potravín. Získavajú exkluzívny priestor v predajniach a špeciálne podmienky. Ide napríklad o prispôsobený objednávkový režim či distribúciu.

Čítať ďalej...

Objem potravinového odpadu chceme znížiť na nulu

mat simister final fotoHovorí Matt Simister, generálny riaditeľ spoločnosti Tesco pre strednú Európu. Exkluzívne pre odborný portál RETAIL magazin.sk porozprával o cieľoch ambiciózneho plánu maloobchodného reťazca Tesco na Slovensku a v ostatných krajinách strednej Európy, ktorý patrí k aktuálnym prioritám.

Čítať ďalej...

Projekt podpory regionálneho sortimentu má prvé výsledky

regionalne kauflandPodľa prieskumov v súčasnosti až 80% zákazníkov vyhľadáva regionálne výrobky, ktoré dôverne pozná a má s nimi pozitívnu skúsenosť. Je to predpoklad toho, že v regáloch predajní na Slovensku by sa im mohlo dariť.

Čítať ďalej...

Značka Nespresso otvorila v Bratislave prvý butik

nespresso butikPrémiová značka kávy a priekopník v segmente s porciovanou kávou týmto krokom vstúpila na slovenský trh. Slovensko je tak už 65. krajina, kde bude mať Nespresso svoje zastúpenie.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail