Monitoring letákových akcií: Odmeny pre školákov a čistý domov

letakomat2911

Koniec prvého školského polroka je tu. Zároveň je to príležitosť, ktorú niektorí obchodníci využili a pripravili pre zákazníkov špeciálnu ponuku. Zimné športy, gurmánstvo a šetrné nakupovanie. To všetko boli ďalšie silné témy, ktoré v tomto monitoringu zarezonovali.

 



Čítať ďalej...

Samoobslužné pokladnice sa stávajú štandardom. Ale nie všade

samoobsluzne pokladnice maly perexTakmer osem rokov môžu zákazníci vybraných veľkoplošných predajní na Slovensku, pri platení využívať aj samoobslužné pokladnice. Z počiatočnej opatrnosti sa pre mnohých zákazníkov stala rutina. Ako sa títo efektívni pomocníci moderného obchodníka osvedčili?

Čítať ďalej...

Vývoj reklamy v obchode odhaľuje unikátna výstava

Reklama v obchodeV historických priestoroch Bratislavského hradu si ju môžete prezrieť až do konca septembra 2018. Fascinujúce exponáty, podmanivá atmosféra dávno minulého, prítmie a k tomu dobová hudba, to všetko prispieva k netradičnému zážitku z výstavy Reklama a obchod 1918 -1948.

 

 

 

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: V popredí mäso a mäsové špeciality

letakomat2911

Začiatok roka praje úspornejším nákupom. Do popredia sa dostáva aj gurmánstvo, zviditeľňovanie zaujímavých špecialít a aj téma zabíjačkových špecialít. 



Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Dôraz na výhodnejšie nakupovanie

letakomat2911

Januárové dni sa nesú v znamení intenzívnejšej snahy o výhodné nakupovanie a šetrenie. Zároveň pokračuje trend zdravšieho stravovania a očisty tela. Vidno to na zastúpení niektorých typických produktov. 



Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: V znamení zdravia

letakomat2911

Vianočné obdobie a novoročné oslavy sú už za nami. Začiatok roka sa už tradične nesie v znamení novoročných výpredajov a zároveň aj o niečo vyšším záujmom spotrebiteľov o zdravšie potraviny.



Čítať ďalej...

Ako vo vašej predajni voňajú Vianoce?

skoricaExistuje veľa vôní Vianoc. Starším zákazníkom sa Vianoce spájajú s vôňou mandarínok a pomarančov, na ktoré si v minulosti museli vystáť dlhý rad. Mladším Vianoce pripomína vôňa škorice, medovníkov alebo marcipánu. Výberom správnych vôní a ich nastavením sa zaoberá špeciálna oblasť zmyslového marketingu nazývaná Air design, Scent marketing alebo Aroma marketing.

Čítať ďalej...

Duch Vianoc a jeho podoby v maloobchode

vianocna vyzdoba2017Súzvuk vianočnej hudby a kolied, ligotavej výzdoby, typických vôní ihličia, punču, škorice a družnej nálady. Alebo kakofónia stresu, behania, potenia sa v predajni a obáv z nervóznych predavačiek? Duch Vianoc v retaile má viac podôb a záleží na obchodníkovi, akú atmosféru vytvorí.

Čítať ďalej...

Návšteva predajne: Ekologický svet U Dobrožrúta

dobrozrut foto uvodKeď sa chce, všetko sa dá robiť inak. Nápadito a trendovo. Presvedčili sme sa o tom aj pri nedávnej návšteve zaujímavej bratislavskej predajne s pečivom a pekárenskými výrobkami. Pozrite sa spolu s nami na jeden nevšedný, pritom úspešný koncept.

 

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Inšpirácie na posledné sviatočné nákupy

letakomat2911

Vianoce sú predo dverami. Vianočné pečenie, upratovanie, príprava sviatočného stola a výber darčekov, to všetko sú ústredné témy, ktoré dokumentujú aj produkty zaradené v tomto období do letákových akcií.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Retail Innovations Conference 4.4.2019

Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail