kaufland

kaufland hokejova kniha banner l

kaufland hokejova kniha banner r

Len tradičné HR a nábor zamestnancov už nestačia

ikea hr maly perexSúčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?

Čítať ďalej...

IKEA chce prekvapovať netradičnými kolekciami

ikea mV uplynulom roku evidoval obchodný dom IKEA Bratislava viac než 1,5 milióna zákazníkov. Tí v priemere minuli za svoj nákup 62 €. Sortiment tohto švédskeho maloobchodného reťazca si môžu zákazníci na Slovensku vyberať a nakupovať rok už aj online. V internetovom prostredí pribudne onedlho aj viacero noviniek.

Čítať ďalej...

Má virtuálna realita v oblasti retailu budúcnosť?

va retail m

Presadí sa virtuálna realita aj vo sfére retailu? Za ostatné obdobie sledujeme skôr využitie zmiešanej reality (mixed reality) a rozšírenej reality (augmented reality). V praxi môžeme aplikácie rozdeliť do dvoch oblastí: navrhovanie a suplovanie fyzického nákupného prostredia a prezentácia tovaru vrátane virtuálnej interakcie s tovarom.

Čítať ďalej...

Potravinári a zahraničné obchodné reťazce sa zaviazali k férovosti

ferovy obchod maly perexPotravinárska komora Slovenska (PKS) a Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) oficiálne podpísali vznik Iniciatívy pre férový obchod aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

S aplikáciou obchodného reťazca vo vrecku

aplikacie maly perexAplikácie maloobchodných sietí majú istý potenciál, ale z pohľadu používateľa sú skôr doplnkové. Mnohí si vystačia len s niekoľkými alebo ich nepoužívajú vôbec. Pred pár rokmi bolo trendom nabádať zákazníkov, aby si stiahli tú či onú „appku“, ale ako sme zistili, ohlas je skôr marginálny.

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Všetko pre kvalitnejší život

Letákomat

Začiatok roka charakterizuje už tradične v letákových akciách vyšší počet produktov v znamení zdravšieho stravovania, ale aj gurmánstva. Naďalej je to aj snaha pomôcť spotrebiteľom šetriť. Zaujímavosťou je, že úroveň ponúkaných zliav priebežne rastie.

 



Čítať ďalej...

Na Slovensku vzniká nová sieť predajní s potravinami

Kraj potravin mPrípravy na otvorenie prvých predajní s názvom KRAJ aktuálne finišujú. Skupina Terno, ktorá je za týmto projektom, chce ponúkaným sortimentom osloviť nielen náročných a upovedomelých zákazníkov, ale aj tých bežných.

Čítať ďalej...

Siete na sociálnych sieťach

siete socialne siete mNie všetky siete majú aj vlastný e-shop, ich prítomnosť v on-line prostredí je však v súčasnosti nevyhnutnosťou. Zákazníci vyhľadávajú informácie, chcú so sieťami viesť aktívny dialóg a zároveň im dávať spätnú väzbu. Pozreli sme sa preto na to, ako sa darí maloobchodným reťazcom komunikovať na najviac preferovanej sociálnej sieti, na Facebooku.

Čítať ďalej...

Ako bude vyzerať nakupovanie v roku 2030?

300x200Pozrite si 8 vecí, ktoré budú charakteristické pre maloobchod o 12 rokov. Už o niekoľko rokov totiž čaká svet nakupovania niekoľko výrazných zmien.

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Odmeny pre školákov a čistý domov

letakomat2911

Koniec prvého školského polroka je tu. Zároveň je to príležitosť, ktorú niektorí obchodníci využili a pripravili pre zákazníkov špeciálnu ponuku. Zimné športy, gurmánstvo a šetrné nakupovanie. To všetko boli ďalšie silné témy, ktoré v tomto monitoringu zarezonovali.

 



Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail