Jednorazové nákupné tašky nahradia ekologické varianty

kauflandtlacovkaSpoločnosť Kaufland Slovenská republika sa pripája k iniciatíve Ministerstva životného prostredia SR „Bez igelitiek“. V rámci tejto iniciatívy už pred pár mesiacmi zastavila objednávanie najpredávanejšej ľahkej plastovej tašky za 9 centov a postupne ju dopredáva.

Čítať ďalej...

Podiel slovenských potravín na pultoch opäť klesol

podiel vyrobky 2017Slovensko nie je potravinovo sebestačnou krajinou a čoraz viac sa od toho vzďaľuje. Podiel vystavených domácich potravín na pultoch sa aj v tomto roku znížil, už dosahuje len 37,2 %. Vyplýva to z výsledkov reprezentatívneho prieskumu agentúry GfK realizovaného pre Potravinársku komoru Slovenska (PKS).

Čítať ďalej...

Ako napredovať? Ozrejmite si 3 merchandisingové trendy

promoteri1Presvedčiť spotrebiteľa, aby v súčasnej vysoko konkurenčnej dobe navštívil kamenný obchod a zároveň v ňom nakúpil nie je ľahké. Potvrdiť to môže nejeden obchodník. Vyžaduje to dokonale zvládnutý merchandisingový koncept a zároveň ozrejmenie si a aplikáciu aktuálnych trendov.

Čítať ďalej...

Malé chutné YEME je otvorené

varmuzaOriginálny koncept a tovar sú základom. To však stále nestačí. ”Snažíme sa chodiť v topánkach našich zákazníkov”. Takto charakterizuje koncept YEME generálny riaditeľ spoločnosti, Ing. Peter Varmuža.

Čítať ďalej...

Mastercard Obchodník roka 2016: Absolútnym víťazom je Martinus

mastercard obchodnik roka 2016Víťazom a držiteľom titulu Mastercard Obchodník roka 2016 sa stal, rovnako ako v predošlých troch rokoch. Bol ocenený aj v rámci odborovej kategórie ako Mastercard Obchodník s knihami 2016.

Čítať ďalej...

Projekt EUROVEA2 je stále bližšie k realite

pohlad bulvar uvodEUROVEA2 je rozdelená na jednotlivé stavby tak, aby pokračovala v plynulom prepojení s historickým centrom mesta. Výrazne rozšíri jeho identickú časť v okolí EUROVEA a tým podporí rozvoj Bratislavy ako modernej európskej metropoly na Dunaji.

Čítať ďalej...

Slovensko čaká rozsiahla výstavba obchodných centier

slovensko vystavbaPodľa poslednej správy spoločnosti Cushman & Wakefield o európskych obchodných centrách, v Európe v nasledujúcich dvoch rokoch k objemu plôch existujúcich nákupných centier výrazne prispejú ich rozšírenia.

Čítať ďalej...

Obmedzené miesta limitujú maloobchod

teoria obmedzeni1Ak prídem do predajne očakávam, že v nej nájdem to, čo potrebujem. Poznám však aj také predajne, ktorých regály prekypujú množstvom tovarov a napriek tomu odchádzam s prázdnymi rukami. Prečo? Nenašiel som to, čo som hľadal.

Čítať ďalej...

Tchibo otvorilo na Slovensku prvý outlet

tchibo outletPribudol mimo obchodného centra, priamo na rušnej Obchodnej ulici v centre Bratislavy. Ide o významný medzník v stratégii firmy, ktorá je na trhu dvojkou na trhu praženej kávy a tiež je významnou maloobchodnou firmou v celosvetovom meradle.

Čítať ďalej...

Category management nie sú len plánogramy

CatmMan1Väčšina obchodníkov si ich pod týmto pojmom stále predstavuje. Nie je to ani premyslenejší manažment sortimentu výrobkov na predajnej ploche. Aj v tomto prípade ide o nesprávne vysvetlenie.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



banner kniha co nemame neprodame

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail