Nakupovanie na bicykli je jednoduché, lacné, ekologické a zdravé

nbdo2018 mTradičná aktivita končiaceho sa leta, kampaň Na bicykli do obchodu, zahajuje ďalší ročník. Prvým augustovým dňom bola spustená registrácia pre obchodníkov a zákazníkov.

Čítať ďalej...

Aké benefity prináša category management?

category2018 mCategory management je nový a najmä efektívnejší spôsob spolupráce medzi obchodníkom a dodávateľom, pri ktorom obe strany spoločne pracujú a podieľajú sa na raste celej kategórie. Čo všetko môže spolupráca priniesť?

Čítať ďalej...

Pokladničná zóna vo víre zmien

pokaldnicna zona 2018 mDo pokladničnej zóny za ostatné roky výrazne zasiahli tri faktory. Prvým je legislatíva, druhým technológie a tretím zmena zákazníckeho správania. Trendom nie až tak vzdialenej budúcnosti je retail bez hotovosti a virtualizácia platieb.

Čítať ďalej...

Umelá inteligencia a retail. Cesta ako predávať efektívnejšie

umela inteligencia mIdentifikujte svojho zákazníka, spoznajte jeho aktuálne potreby. Ponúknite mu presne to, pre čo do vašej predajne prišiel. Pomôže vám v tom v súčasnosti napríklad aj umelá inteligencia.

Čítať ďalej...

Dbáte pri spotrebe energií na životné prostredie?

energie2018 mNa počiatku moderného retailu bola túžba a hlad po zahraničných produktoch, po kúskoch západu. Možno konštatovať, že niektoré retailové prevádzky, ktoré pred 15 rokmi rástli ako huby po daždi, by dnes pravdepodobne nedostali zelenú. V súčasnosti je totiž dôraz na životné prostredie a úspora energií neoddeliteľnou súčasťou celospoločenskej objednávky a aj podnikania.

Čítať ďalej...

Sedem z desiatich promócií si na seba nezarobí

rid2018 mZhodli sa na tom zástupcovia obchodníkov a výrobcov na nedávno uskutočnenom odbornom podujatí Retail in Detail/Efficient Promotions 2018. Organizátorom bola spoločnosť Blue Events. Odborný portál RETAIL magazin.sk bol jedným z mediálnych partnerov podujatia.

Čítať ďalej...

Slovenčina v obchode nie je prepych

gramatika tabula mKeď zákazník nadobudne neistý pocit z predajne ešte pred vstupom do nej, je to negatívny moment. Môže sa stať, že predajňu radšej obíde. Dôvera zákazníkov je krehká a narušiť ju môže aj jazykovo nesprávny oznam.

Čítať ďalej...

Ako predchádzať stratám a krádežiam?

kradeze2018 mObchodníci výšku strát a preventívne opatrenia neradi zverejňujú. Pochopiteľne. Nie sú to údaje, ktorými by sa niekto rád chválil. Vymenovanie všetkých bezpečnostných opatrení zasa môže poslúžiť potenciálnym zlodejom. Pozrime sa však na niektoré štatistiky majetkovej kriminality a užitočné zásady prevencie krádeží a strát.

Čítať ďalej...

Zákazník si na nové služby rýchlo zvykne

sluzby zakaznikom mAk chcete poskytovať dokonalý servis, musíte poznať zákazníka a jeho potreby. Univerzálne riešenie pre všetkých je beh na krátku trať, nevypláca sa. Často je poskytnutie služby ten atribút, ktorý rozhodne o tom, že zákazník nakúpi u vás a nie u konkurencie. Čo je však štandard a čo je nadštandard v on-line a off-line retaile?

Čítať ďalej...

Ako na Slovensku funguje predaj športového sortimentu?

sportove potreby 2018 mMedzi tým, čo je športové vybavenie alebo čo patrí medzi športové potreby a tým, čo medzi ne nepatrí, je tenká hranica. Hračka fidget spinner údajne rozvíja jemnú motoriku. Fyzické aktivity ako turistika, horolezectvo a rybárčenie sa kategorizujú ako „outdoor“. Ako sa darí športu v retaile v širšom ponímaní? Kto a čo u zákazníkov vyhráva?

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail