kaufland

kaufland hokejova kniha banner l

kaufland hokejova kniha banner r

Chrípka sa môže šíriť aj v prostredí maloobchodu

chripka v obchode mZimné, alebo aj skoré jarné obdobie sa spája aj s rôznymi zdravotnými neduhmi - nachladnutiami, nádchami a chrípkou. Ich pôvodcovia sa rýchlo šíria aj v prostredí maloobchodu. Preplnené obchodné centrá a predajne predstavujú vysoké riziko. Dá sa mu aj jednoducho predchádzať.

Čítať ďalej...

Logistika je nastavená, expanzii nič nebráni

fotul mKonkurencia je veľká, trh malý a zákazník náročný. Vyhráva ten, kto dá viac. O tom, ako sa darí maloobchodnej sieti predajní Fresh sme hovorili s Jaroslavom Fotulom, výkonným riaditeľom spoločnosti Labaš, s.r.o.

Čítať ďalej...

Farmárske produkty hľadajú zákazníkov

farmari maly perexFarmárske potraviny sú stále populárnejšie. Spotrebitelia sa čoraz intenzívnejšie zaujímajú o stravovanie nielen z dôvodu gastronomickej prípravy, ale aj z titulu pôvodu surovín pripravovaných jedál. Farmárske suroviny a farmári sa preto stávajú prirodzeným partnerom obchodu, rovnako aj hotelov, reštaurácií a kaviarní.

Čítať ďalej...

Na trh vstúpila očakávaná značka KRAJ. Čím sa odlíši?

KRAJIde o nový koncept slovenského moderného maloobchodu. Pilotná predajňa s rozlohou 1250 metrov štvorcových bola otvorená pred pár dňami, v Devínskej Novej Vsi, v Bratislave. Ako prvá na Slovensku, ponúka pod jednou strechou bežné potraviny, zároveň v spojení s výrobkami od regionálnych dodávateľov a zdravým sortimentom.

Čítať ďalej...

Vydavatelia a predajcovia kníh si pochvaľujú. Knihám sa darí

knihy maly perexUž niekoľko rokov rastú tržby aj počet predaných titulov. Darilo sa kamenným kníhkupectvám aj e-commerce. Minulý rok bol pre mnohých až rekordne dobrý. Otázkou zostáva, aký žáner ľudia nakupujú, aký budú nakupovať a či kúpené knihy aj skutočne čítajú. Všetko nasvedčuje tomu, že čítanie je módne a sexy.

Čítať ďalej...

Rozhovor: Rok 2018 je plný zaujímavých cieľov

milan lapsansky mO trhu, aktuálnej legislatíve, zaujímavých novinkách, dodávateľoch, aj obchodníkoch sme hovorili s Ing. Milanom Lapšanským, generálnym riaditeľom Sekcie potravinárstva a obchodu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.

Čítať ďalej...

Len tradičné HR a nábor zamestnancov už nestačia

ikea hr maly perexSúčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?

Čítať ďalej...

IKEA chce prekvapovať netradičnými kolekciami

ikea mV uplynulom roku evidoval obchodný dom IKEA Bratislava viac než 1,5 milióna zákazníkov. Tí v priemere minuli za svoj nákup 62 €. Sortiment tohto švédskeho maloobchodného reťazca si môžu zákazníci na Slovensku vyberať a nakupovať rok už aj online. V internetovom prostredí pribudne onedlho aj viacero noviniek.

Čítať ďalej...

Má virtuálna realita v oblasti retailu budúcnosť?

va retail m

Presadí sa virtuálna realita aj vo sfére retailu? Za ostatné obdobie sledujeme skôr využitie zmiešanej reality (mixed reality) a rozšírenej reality (augmented reality). V praxi môžeme aplikácie rozdeliť do dvoch oblastí: navrhovanie a suplovanie fyzického nákupného prostredia a prezentácia tovaru vrátane virtuálnej interakcie s tovarom.

Čítať ďalej...

Potravinári a zahraničné obchodné reťazce sa zaviazali k férovosti

ferovy obchod maly perexPotravinárska komora Slovenska (PKS) a Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) oficiálne podpísali vznik Iniciatívy pre férový obchod aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail