Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Bratislavská Stará tržnica mení nakupovanie na spoločenskú udalosť

trznica interier ba mStará tržnica v centre Bratislavy bola viacero rokov zatvorená pre verejnosť. V súčasnosti je centrom pravidelných trhov a vychytených spoločenských udalostí. Súčasný koncept Starej tržnice stavia na lokálnosti, kvalitných produktoch a zdielaní zážitkov.

Čítať ďalej...

Aká je ideálna teplota vzduchu v predajni?

teplota predajne 2018 mS letným obdobím prichádza často kratšie alebo dlhšie obdobie horúčav. S tým súvisí množstvo možných komplikácií a rizík, mnohé sa týkajú aj predajní a obchodných centier. V súčasnosti je už štandardom klimatizovanie priestorov aj v oblasti maloobchodu, je však stále množstvo predajní, ktoré túto možnosť nemajú alebo nevyužívajú. Zákazník takéto prevádzky skôr obíde.

Čítať ďalej...

Nakupovanie na bicykli je jednoduché, lacné, ekologické a zdravé

nbdo2018 mTradičná aktivita končiaceho sa leta, kampaň Na bicykli do obchodu, zahajuje ďalší ročník. Prvým augustovým dňom bola spustená registrácia pre obchodníkov a zákazníkov.

Čítať ďalej...

Aké benefity prináša category management?

category2018 mCategory management je nový a najmä efektívnejší spôsob spolupráce medzi obchodníkom a dodávateľom, pri ktorom obe strany spoločne pracujú a podieľajú sa na raste celej kategórie. Čo všetko môže spolupráca priniesť?

Čítať ďalej...

Pokladničná zóna vo víre zmien

pokaldnicna zona 2018 mDo pokladničnej zóny za ostatné roky výrazne zasiahli tri faktory. Prvým je legislatíva, druhým technológie a tretím zmena zákazníckeho správania. Trendom nie až tak vzdialenej budúcnosti je retail bez hotovosti a virtualizácia platieb.

Čítať ďalej...

Umelá inteligencia a retail. Cesta ako predávať efektívnejšie

umela inteligencia mIdentifikujte svojho zákazníka, spoznajte jeho aktuálne potreby. Ponúknite mu presne to, pre čo do vašej predajne prišiel. Pomôže vám v tom v súčasnosti napríklad aj umelá inteligencia.

Čítať ďalej...

Dbáte pri spotrebe energií na životné prostredie?

energie2018 mNa počiatku moderného retailu bola túžba a hlad po zahraničných produktoch, po kúskoch západu. Možno konštatovať, že niektoré retailové prevádzky, ktoré pred 15 rokmi rástli ako huby po daždi, by dnes pravdepodobne nedostali zelenú. V súčasnosti je totiž dôraz na životné prostredie a úspora energií neoddeliteľnou súčasťou celospoločenskej objednávky a aj podnikania.

Čítať ďalej...

Sedem z desiatich promócií si na seba nezarobí

rid2018 mZhodli sa na tom zástupcovia obchodníkov a výrobcov na nedávno uskutočnenom odbornom podujatí Retail in Detail/Efficient Promotions 2018. Organizátorom bola spoločnosť Blue Events. Odborný portál RETAIL magazin.sk bol jedným z mediálnych partnerov podujatia.

Čítať ďalej...

Slovenčina v obchode nie je prepych

gramatika tabula mKeď zákazník nadobudne neistý pocit z predajne ešte pred vstupom do nej, je to negatívny moment. Môže sa stať, že predajňu radšej obíde. Dôvera zákazníkov je krehká a narušiť ju môže aj jazykovo nesprávny oznam.

Čítať ďalej...

Ako predchádzať stratám a krádežiam?

kradeze2018 mObchodníci výšku strát a preventívne opatrenia neradi zverejňujú. Pochopiteľne. Nie sú to údaje, ktorými by sa niekto rád chválil. Vymenovanie všetkých bezpečnostných opatrení zasa môže poslúžiť potenciálnym zlodejom. Pozrime sa však na niektoré štatistiky majetkovej kriminality a užitočné zásady prevencie krádeží a strát.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



mecom premium banner

Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail