Monitoring letákových akcií: V popredí mäso a mäsové špeciality

letakomat2911

Začiatok roka praje úspornejším nákupom. Do popredia sa dostáva aj gurmánstvo, zviditeľňovanie zaujímavých špecialít a aj téma zabíjačkových špecialít. 



Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Dôraz na výhodnejšie nakupovanie

letakomat2911

Januárové dni sa nesú v znamení intenzívnejšej snahy o výhodné nakupovanie a šetrenie. Zároveň pokračuje trend zdravšieho stravovania a očisty tela. Vidno to na zastúpení niektorých typických produktov. 



Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: V znamení zdravia

letakomat2911

Vianočné obdobie a novoročné oslavy sú už za nami. Začiatok roka sa už tradične nesie v znamení novoročných výpredajov a zároveň aj o niečo vyšším záujmom spotrebiteľov o zdravšie potraviny.



Čítať ďalej...

Ako vo vašej predajni voňajú Vianoce?

skoricaExistuje veľa vôní Vianoc. Starším zákazníkom sa Vianoce spájajú s vôňou mandarínok a pomarančov, na ktoré si v minulosti museli vystáť dlhý rad. Mladším Vianoce pripomína vôňa škorice, medovníkov alebo marcipánu. Výberom správnych vôní a ich nastavením sa zaoberá špeciálna oblasť zmyslového marketingu nazývaná Air design, Scent marketing alebo Aroma marketing.

Čítať ďalej...

Duch Vianoc a jeho podoby v maloobchode

vianocna vyzdoba2017Súzvuk vianočnej hudby a kolied, ligotavej výzdoby, typických vôní ihličia, punču, škorice a družnej nálady. Alebo kakofónia stresu, behania, potenia sa v predajni a obáv z nervóznych predavačiek? Duch Vianoc v retaile má viac podôb a záleží na obchodníkovi, akú atmosféru vytvorí.

Čítať ďalej...

Návšteva predajne: Ekologický svet U Dobrožrúta

dobrozrut foto uvodKeď sa chce, všetko sa dá robiť inak. Nápadito a trendovo. Presvedčili sme sa o tom aj pri nedávnej návšteve zaujímavej bratislavskej predajne s pečivom a pekárenskými výrobkami. Pozrite sa spolu s nami na jeden nevšedný, pritom úspešný koncept.

 

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Inšpirácie na posledné sviatočné nákupy

letakomat2911

Vianoce sú predo dverami. Vianočné pečenie, upratovanie, príprava sviatočného stola a výber darčekov, to všetko sú ústredné témy, ktoré dokumentujú aj produkty zaradené v tomto období do letákových akcií.

Čítať ďalej...

Tchibo prichádza na Slovensko s novým konceptom. Otvára prvý pop-up store

tchibo VoderadyNový typ obchodu sa nachádza v outlete Voderady One Fashion. Ide o prvý obchod nového konceptu pop-up store, ktorý je na danom mieste otvorený vždy len obmedzenú dobu. Prináša tovar zo starších kolekcií v akciových cenách a výhodných zľavách až do výšky 60 %.

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Rastie zastúpenie mäsa

letakomat2911

Vianočné obdobie sa nezadržateľne blíži. Sezóna mikulášskych cukroviniek skončila, postupne ju nahrádza téma vianočného pečenia, zásob na sviatočné dni, vianočných darčekov, ale aj zimného obdobia.

Čítať ďalej...

Galéria Martin privítala prvých návštevníkov

galeria martin mikulasGaléria Martin otvorila svoje brány dnes, 7.12.2017. Galéria celkovou rozlohou 12 000 metrov štvorcových stojí na mieste bývalého Prioru v centre Martina.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail