Nástenná ilustrácia alebo fotografia ako zaujímavá pridaná hodnota

polepyafotky mSpotrebiteľ je vyberavý. Vaša prevádzka musí zaujať pozornosť okamžite po vstupe. Alebo ešte lepšie pred vstupom. 

Čítať ďalej...

Rok 2018 bol pre dm drogerie plný noviniek. Iný nebude ani rok 2019

dmvysledky2018 mSpoločnosť dm drogerie markt svojimi hospodárskymi výsledkami za uplynulý obchodný rok potvrdila pozitívny trend z predchádzajúcich období. Pripravených má viacero zaujímavých zmien aj pre nadchádzajúce obdobia.

Čítať ďalej...

Vidiecky obchod je predovšetkým užitočnou službou

vidieckyobchod2018 mVýznamnou súčasťou maloobchodu na Slovensku sú predajne na vidieku. Majú svojich zákazníkov, atmosféru a mnohé aj niekoľkoročnú tradíciu. Väčšina z nich zmenila svoju podobu, zo zastaranej na modernú, dokonca úspornejšie fungujúcu.

Čítať ďalej...

Konkurencia je silná a precízna

fotojbena mNa východe sa nakupuje v Kotve. Známy názov, no tentokrát nejde o slávny obchodný dom v Prahe, ale o sieť maloobchodných prevádzok v Bardejove a okolí. Sieť predajní Kotva založil v roku 1999 podnikateľ Jozef Beňa.

Čítať ďalej...

Kam smeruje značka Yeme?

varmuzapeter m„Yeme verí princípom filozofie Slow Food.“ Tak znie reklamný slogan na letáku potravín Yeme. O tom, čo všetko táto filozofia vyžaduje v praxi sme hovorili s Ing. Petrom Varmužom, majiteľom spoločnosti Yeme.

Čítať ďalej...

Obchodné centrum AVION má novú gastro pasáž

gastroavion mMomentálne je jednou z najmodernejších v Európe a má rozlohu 5 000 m2. Vznikla v jednej časti pôvodného hypermarketu Hypernova podľa návrhu architekta Pavla Suchánka. Celková investícia dosiahla 12,5 milióna €.

Čítať ďalej...

Priestor a čas alebo ide sa do menšieho

malina2018 mV súčasnosti oveľa viac ako v minulosti platí, že retail musí ísť za zákazníkom. Ten sa v maloobchode častejšie stretáva so sloganmi „Blízko vás“, „V susedstve“, „Rýchly nákup“. Jednou z možností ako byť bližšie k spotrebiteľom je otváranie menších prevádzok a dočasných predajní tzv. pop-up stores.

Čítať ďalej...

Sedem skutočností, ktoré ovplyvnili retail na Slovensku

obchod zmeny2018 mZostaviť sedem skutočností, ktoré charakterizujú podstatné východiská a zmeny v retailovom prostredí na Slovensku, nie je jednoduché. Náš článok nemá ambíciu zohľadniť úplne všetky faktory, zahrnuli sme tie, ktorá považujeme za dôležité.

Čítať ďalej...

Rastie význam diskontov a supermarketov

gfkfmcg mPre 7 z 10 kupujúcich je nakupovanie skôr zábavné ako náročné a nepríjemné. Pre české a slovenské domácnosti sú najdôležitejším miestom pre nákupy rýchlolobrátkového tovaru hypermarkety.

Čítať ďalej...

S Plánom malých pomocí chce Tesco pomáhať vo veľkom

tesco foodwaste panel mSpoločnosť Tesco celosvetovo predstavila nový akčný koncept Plán malých pomocí, ktorý nadväzuje na základný slogan spoločnosti - Every Little Helps.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail