Na trh vstúpila očakávaná značka KRAJ. Čím sa odlíši?

KRAJIde o nový koncept slovenského moderného maloobchodu. Pilotná predajňa s rozlohou 1250 metrov štvorcových bola otvorená pred pár dňami, v Devínskej Novej Vsi, v Bratislave. Ako prvá na Slovensku, ponúka pod jednou strechou bežné potraviny, zároveň v spojení s výrobkami od regionálnych dodávateľov a zdravým sortimentom.

Čítať ďalej...

Vydavatelia a predajcovia kníh si pochvaľujú. Knihám sa darí

knihy maly perexUž niekoľko rokov rastú tržby aj počet predaných titulov. Darilo sa kamenným kníhkupectvám aj e-commerce. Minulý rok bol pre mnohých až rekordne dobrý. Otázkou zostáva, aký žáner ľudia nakupujú, aký budú nakupovať a či kúpené knihy aj skutočne čítajú. Všetko nasvedčuje tomu, že čítanie je módne a sexy.

Čítať ďalej...

Rozhovor: Rok 2018 je plný zaujímavých cieľov

milan lapsansky mO trhu, aktuálnej legislatíve, zaujímavých novinkách, dodávateľoch, aj obchodníkoch sme hovorili s Ing. Milanom Lapšanským, generálnym riaditeľom Sekcie potravinárstva a obchodu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.

Čítať ďalej...

Len tradičné HR a nábor zamestnancov už nestačia

ikea hr maly perexSúčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?

Čítať ďalej...

IKEA chce prekvapovať netradičnými kolekciami

ikea mV uplynulom roku evidoval obchodný dom IKEA Bratislava viac než 1,5 milióna zákazníkov. Tí v priemere minuli za svoj nákup 62 €. Sortiment tohto švédskeho maloobchodného reťazca si môžu zákazníci na Slovensku vyberať a nakupovať rok už aj online. V internetovom prostredí pribudne onedlho aj viacero noviniek.

Čítať ďalej...

Má virtuálna realita v oblasti retailu budúcnosť?

va retail m

Presadí sa virtuálna realita aj vo sfére retailu? Za ostatné obdobie sledujeme skôr využitie zmiešanej reality (mixed reality) a rozšírenej reality (augmented reality). V praxi môžeme aplikácie rozdeliť do dvoch oblastí: navrhovanie a suplovanie fyzického nákupného prostredia a prezentácia tovaru vrátane virtuálnej interakcie s tovarom.

Čítať ďalej...

Potravinári a zahraničné obchodné reťazce sa zaviazali k férovosti

ferovy obchod maly perexPotravinárska komora Slovenska (PKS) a Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) oficiálne podpísali vznik Iniciatívy pre férový obchod aj na Slovensku.

Čítať ďalej...

S aplikáciou obchodného reťazca vo vrecku

aplikacie maly perexAplikácie maloobchodných sietí majú istý potenciál, ale z pohľadu používateľa sú skôr doplnkové. Mnohí si vystačia len s niekoľkými alebo ich nepoužívajú vôbec. Pred pár rokmi bolo trendom nabádať zákazníkov, aby si stiahli tú či onú „appku“, ale ako sme zistili, ohlas je skôr marginálny.

Čítať ďalej...

Monitoring letákových akcií: Všetko pre kvalitnejší život

Letákomat

Začiatok roka charakterizuje už tradične v letákových akciách vyšší počet produktov v znamení zdravšieho stravovania, ale aj gurmánstva. Naďalej je to aj snaha pomôcť spotrebiteľom šetriť. Zaujímavosťou je, že úroveň ponúkaných zliav priebežne rastie.

 



Čítať ďalej...

Na Slovensku vzniká nová sieť predajní s potravinami

Kraj potravin mPrípravy na otvorenie prvých predajní s názvom KRAJ aktuálne finišujú. Skupina Terno, ktorá je za týmto projektom, chce ponúkaným sortimentom osloviť nielen náročných a upovedomelých zákazníkov, ale aj tých bežných.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame