kaufland

kaufland hokejova kniha banner l

kaufland hokejova kniha banner r

Lidl sa chce naďalej rozvíjať

lidlPrvých štrnásť predajní na Slovensku otvorila spoločnosť Lidl 9. septembra 2004 a do konca roka ich vďaka dynamickej expanzii pribudlo ďalších 25. V priebehu nasledujúcich deviatich rokov sa ich počet takmer späť násobil. Reťazec aktuálne zamestnáva viac ako 3600 ľudí.

Čítať ďalej...

Pracovníci filiálok dm menia pracovný odev

oblecko dmCieľom tohto kroku je odlíšenie pracovníkov od bežných zákazníkov a dosiahnutia ich ešte lepšej identifikácie na predajnej ploche.

Čítať ďalej...

V predaji čerstvých výrobkov dominuje Lidl

tnskaZatiaľ čo po minulé roky sa najvýhodnejšie nakupovalo prevažne v Kauflande, momentálne je situácia medzi obchodnými reťazcami vyrovnanejšia. 

Čítať ďalej...

Mastercard Obchodník roka: Odštartoval druhý ročník

mastercardSúťaž MasterCard Obchodník roka 2014 je projektom spoločnosti MasterCard, ktorý si kladie za cieľ vyzdvihnúť  najlepších obchodníkov.Tí budú súťažiť  v 16 kategóriách.

Čítať ďalej...

Škody spôsobené personálom môže zaplatiť poistka

poistenieŠkody vzniknuté na tovare sú bežnou súčasťou každodennej veľkoobchodnej aj maloobchodnej praxe. Okrem zákazníkov ich môžu spôsobiť úmyselne či  neúmyselne aj zamestnanci. 

Čítať ďalej...

Obchod na Slovensku sa vyrovná vyspelejším krajinám

samooObchod na Slovensku prešiel od roku 1989 dynamickým vývojom a v súčasnosti sa kvalitou tovarov a služieb vyrovná najvyspelejším krajinám Európskej únie. Radí sa medzi sektory ekonomiky s vysokou mierou inovácií, investícií do modernizácie a výstavby infraštruktúry, zlepšovania služieb, ale aj počtu novovytváraných pracovných miest.

Čítať ďalej...

Legislatíva a trh menia slovenský maloobchod

cbaSituácia sa na slovenskom maloobchodnom trhu z roka na rok viac komplikuje a výsledkom je aj rastúci tlak na ceny. To sa pritom deje pri rastúcich celkových nákladoch obchodníkov. Napriek horším časom dokážu mnohé slovenské spoločnosti  fungovať, investovať do modernizácie a prinášať nové pracovné miesta.

Čítať ďalej...

Lojalitný program dm drogerie prekvapil novinkami

dm2Zákaznícky program dm active beauty svet plný výhod oslávil nedávno 5 rokov svojej existencie. Zavedený bol 1. októbra 2009 a aktuálne má takmer 815 000 členov.

Čítať ďalej...

Avion zacieli pred Vianocami na rodiny s deťmi

avionHoci obchodno- zábavné centrum Avion Shopping Park v Bratislave začína s vianočnou obchodnou sezónou tento rok o niečo neskôr ako v predchádzajúcich rokoch, očakáva intenzívnejší záujem nakupujúcich. Dokonca aj to, že Slováci budú mať štedrejšie sviatky než vlani.

Čítať ďalej...

Obchodníci sú pred maloletými zákazníkmi ostražitejší

navekuzaleziProjekt spoločenskej zodpovednosti Na veku záleží, úspešne napreduje a darí sa mu plniť to, čo je jeho hlavným poslaním. Tým je vzdelávanie predajcov tabakových výrobkov. Snahou je, aby sa obchodníci naučili správne dodržiavať Zákon 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov, a tak zamedzili predaju tabakových výrobkov neplnoletým. Aké sú jeho aktuálne výsledky?

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail