Maloobchod krajín zasiahnutých krízou sa zlepšil

gfk maloobchodSpoločnosť GfK realizovala komplexnú analýzu európskej maloobchodnej scény v 32 európskych krajinách. Aké sú zistenia?

Čítať ďalej...

BAUHAUS nezostane len v Bratislave

bauhaus1Slovensko má od začiatku júna novú predajňu s hobby sortimentom. Medzinárodná sieť hobbymarketov BAUHAUS po necelom roku od začatia výstavby otvorila v Bratislave svoju prvú slovenskú predajňu. Čo ďalšie plánuje?

Čítať ďalej...

Triola otvorila svoju prvú slovenskú predajňu

triolaČeský líder v oblasti predaja spodnej bielizne, dobre známy aj medzi slovenskými milovníčkami kvalitných podprseniek či plaviek, expanduje na Slovensko. Svoju prvú špecializovanú predajňu Triola otvorila v centre Bratislavy, v pasáži Luxor.

Čítať ďalej...

Vajnoria prichádza s niekoľkými novinkami

vajnoriaDlho očakávané, jednopodlažné, lokálne obchodné centrum Vajnoria otvára svoje brány. Centrum je primárne určené na denné, rýchle nákupy s akcentom na doplnkové služby.

Čítať ďalej...

Terno Group konsoliduje predajnú sieť Hypernova

hypernovaSúčasťou konsolidácie je aj zmena stratégie obchodných činností reťazca v regiónoch. Aké má ďalšie plány?

Čítať ďalej...

BAUHAUS otvorí svoje brány už tento štvrtok

BAUHAUSDlho očakávané špecializované centrum pre dielňu, dom a záhradu BAUHAUS, otvára svoju prvú veľkoplošnú predajňu na Slovensku a v Bratislave 4. júna.Čím sa odlíši od svojich konkurentov? 

Čítať ďalej...

Decathlon otvoril v Bratislave prvú ekologickú predajňu

decathlonSieť športových obchodov Decathlon otvorila dnes v Bratislave svoju druhú predajňu v centre Pharos. Na predajnej ploche 3000 m2 ponúka oblečenie a športovú výstroj pre široké spektrum športov.

Čítať ďalej...

Sú Slováci ochotní prestať v nedeľu nakupovať?

nedelaNie je to tak dávno, čo bola väčšina predajní u nás v nedeľu zatvorená. Obrie obchodno -zábavné centrá neexistovali, najväčšími „chrámami nakupovania" boli obchodné domy. V nedeľu doobeda sa varil obed a poobede chodilo na návštevy. V sobotu sa nakupovalo nanajvýš dopoludnia. Prešlo zhruba desaťročie a všetko je inak.

Čítať ďalej...

Obchodné reťazce propagujú najviac akciové ponuky

reklama retazceObchodné reťazce minuli v roku 2014 na reklamu v offline médiách takmer 61 mil. eur. Vyplýva to z monitoringu Ad Intelligence spoločnosti TNS Slovakia. Monitoring vychádza z oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a agentúrne provízie.

Čítať ďalej...

Predaj outdoorových potrieb: K napredovaniu pomôžu tradície

liska1K segmentom, ktoré v poslednej dobe vykazujú rastúci predaj, patria športové potreby. Rozširuje sa ponuka tohto sortimentu aj počet predajných miest. Je to aj príležitosť pre rozvoj prémiového segmentu outdoorových potrieb.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail