Obchodné centrum CENTRAL má nového vlastníka

CENTRAL 2Jedno z kľúčových obchodných centier v Bratislave, mení investora. Ku koncu roka 2015 vlastník CENTRAL-u, developerská spoločnosť IMMOCAP, predala 100 percent akcií nákupného centra spoločnosti Allianz Real Estate.

Čítať ďalej...

Začína súperenie o titul MasterCard Obchodník roka 2015

obchodnikSúťaž MasterCard Obchodník roka 2015 si kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Aktuálne štartuje na Slovensku tretí ročník súťaže. Hlasovať bude možné až do 18. marca 2016.

Čítať ďalej...

O zákazníka denne usilovne bojujeme

 MG 2106V rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk hovorí Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s., o každodennej ceste k naplneniu stanovených cieľov a zaujímavých plánoch do budúcnosti.

Čítať ďalej...

ALO diamonds začína cieliť na širší okruh zákazníkov

alo finalNa slovenský a český trh prichádza s novou značkou ALOve. Nová značka má ambície ponúkať prevažne šperky v cenovej kategórii do 1 100 €.

Čítať ďalej...

Budúcnosť obchodných centier v znamení troch trendov

buducnostRastúci dopyt zákazníkov a nedočkaví investori stoja za rozmachom nových obchodných centier po celej Európe. Do konca roka 2016 očakáva Cushman & Wakefield nárast nových maloobchodných plôch o 9,7 miliónov metrov štvorcových. Novinky sa budú týkať aj slovenského trhu. 

Čítať ďalej...

Väčšina Slovákov nakúpi darčeky v kamenných predajniach

vianocnydatartMožnosť nákupu on-line využíva aj stále viac Slovákov. Podľa aktuálneho prieskumu spoločnosti DATART sa väčšina z nich, konkrétne 64 %, chystá nakupovať vianočné darčeky v kamenných predajniach. Tieto tak zohrávajú pri zháňaní vianočných darčekov stále dôležitú úlohu.

Čítať ďalej...

Black Friday oslovuje stále viac našincov

blackBlack Friday, Black Weekend, alebo aj White Friday. Na najznámejšej viedenskej nákupnej ulici - Mariahilfer Straße, sa už počas celého uplynulého týždňa, bolo možné stretnúť s množstvom označení pre tento neoficiálny úvod vianočnej nákupnej horúčky.

Čítať ďalej...

IKEA: Slovenský trh patrí k najrýchlejšie rastúcim

ikea baSlováci majú rekordný záujem o škandinávsky nábytok a bytové doplnky. Spoločnosť IKEA Bratislava dosiahla vo finančnom roku 2015, ktorý trval od septembra 2014 do august 2015 tržby vo výške viac ako 88 miliónov €.

Čítať ďalej...

Funguje spojenie predajne s kaviarňou?

kavairne uvodV posledných rokoch silnie zaujímavý trend. Množstvo gastronomických prevádzok, hlavne kaviarní, usiluje svoju ponuku obohatiť o čosi navyše. Trendom je zriadiť si v rámci priestoru malý obchodík.

Čítať ďalej...

Potenciál Obchodnej ulice je aj v lokálnych obchodníkoch

obchodnaNetradičná, práve prebiehajúca výstava prevedia návštevníka históriou niekdajšej výstavnej nákupnej ulice Bratislavy.Lokalita má ambície dostať sa opäť viac do priazne nielen obyvateľov Bratislavy, ale aj mimo mestských či zahraničných návštevníkov.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Čo hovoria marketéri o konferencii Brad Management 2019?

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail