Kde sa realizujú menšie a kde väčšie nákupy?

retazceAgentúra TNS Slovakia realizovala tradičný prieskum týkajúci sa obchodných reťazcov na Slovensku. Uskutočnil sa v marci na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov. Aké sú jeho zistenia?

Čítať ďalej...

Vsadili na osobný prístup a originálnu ponuku

paulikZa názvom predajne „U Paulíka“ je malá rodinná firma, ktorá sa zameriava na predaj potravín od malých slovenských výrobcov. Akým spôsobom si predajňa získava priazeň zákazníkov? 

Čítať ďalej...

Príležitosť zaujať majú teraz aj delikatesy

velka nocVeľkonočné sviatky štartujú intenzívnejšie nákupy predovšetkým potravín, ale aj nepotravinárskeho sortimentu. Je jedinečná príležitosťou osloviť zákazníka tradičným aj netradičným sortimentom či zaujímavou novinkou. Nákupy už zďaleka nekončia pred sviatkami, väčšinou pokračujú aj počas nich. 

Čítať ďalej...

Veľkonočná ponuka je najmä o tradíciách

butorO špecifikách sezónnosti v maloobchode, aktuálnej veľkonočnej sezóne a jej novinkách sme hovorili s Dariuszom Batorom, generálnym riaditeľom BILLA Slovensko.

Čítať ďalej...

YEME prináša odlišný sortiment a zážitkové nakupovanie

yemeZnačka YEME – plnochutné potraviny, ktorú prevádzkuje Slovenský potravinársky priemysel a.s., otvára dlho očakávanú predajňu s potravinami v Bratislave. Zákazníci ju nájdu na Tomášikovej ulici, v bývalých priestoroch Fresh marketu. Veľký dôraz bol kladený na výber dodávateľov a budovanie vzťahov s nimi, rovnako aj na korporátny dizajn.

Čítať ďalej...

Klasická predajňa nemusí byť jediným riešením

syry1Obchodno zábavné centrum Aupark v Bratislave ponúka okrem kamenných predajní aj predajne mobilné a stánky. Tento spôsob predaja využíva niekoľko známych firiem a predávajú sa týmto spôsobom rôzne produkty. Patria k nim aj mliečne výrobky.

Čítať ďalej...

Chcete zvýšiť predaj? Zaostrite aj na merchandising

merchansisingMerchandising zahŕňa komplexnú starostlivosť o tovar, spôsoby jeho vystavenia v regáloch, jeho bezproblémovú dostupnosť, bezchybné a pre zákazníka zrozumiteľné označenie, ale aj prácu s farbami či značkami.

Čítať ďalej...

Predajne TERNO a Moja Samoška sa pripravujú na zmeny

ternoZmeny si stanovili cieľ viac priblížiť predajne k zákazníkom. Súčasťou tohto procesu bolo vytvorenie spoločnosti TERNO real estate.

Čítať ďalej...

Med pomáha predávať vášeň

medovy obchod mPredajňa Cera Mel na Bielej ulici v historickom centre Bratislavy je známa aj ako medový obchod. Je jediná svojho druhu v hlavnom meste a v mnohom ojedinelá. Odborný portál RETAIL magazin.sk mal príležitosť nahliadnuť do jej zákulisia a spoznať tajomstvá predaja medu.

Čítať ďalej...

Avion má najväčšiu predajňu H&M na Slovensku

avionPonuka módneho tovaru v bratislavskom obchodno - zábavnom centre Avion rastie. V tomto roku k 103-tisíc štvorcovým metrov nákupnej plochy pribudlo ďalších takmer tisíc štvorcových metrov.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




mecom premium banner

Video

Čo hovoria marketéri o konferencii Brad Management 2019?

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail