IKEA na Slovensku rastie. Úspech zaznamenala aj téma predaja
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 18. január 2019
Vo finančnom roku 2018 (FY18)* dosiahla IKEA Bratislava celkový obrat vo výške 107,2 milióna €, čo predstavovalo v porovnaní s predchádzajúcim rokom nárast o 4,3 %.
Novoročné výpredaje: Zákazník nesmie byť oklamaný
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 09. január 2019
Vianočný nákupný ošiaľ sa po 24. decembri neskončil. Prakticky okamžite nastúpili TV reklamy a on-line newslettery propagujúce výpredaje. Úľavu od predvianočného náporu tak nepocítili ani doručovateľské a logistické firmy.
Nástenná ilustrácia alebo fotografia ako zaujímavá pridaná hodnota
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. december 2018
Spotrebiteľ je vyberavý. Vaša prevádzka musí zaujať pozornosť okamžite po vstupe. Alebo ešte lepšie pred vstupom.
Rok 2018 bol pre dm drogerie plný noviniek. Iný nebude ani rok 2019
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 02. január 2019
Spoločnosť dm drogerie markt svojimi hospodárskymi výsledkami za uplynulý obchodný rok potvrdila pozitívny trend z predchádzajúcich období. Pripravených má viacero zaujímavých zmien aj pre nadchádzajúce obdobia.
Vidiecky obchod je predovšetkým užitočnou službou
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 19. december 2018
Významnou súčasťou maloobchodu na Slovensku sú predajne na vidieku. Majú svojich zákazníkov, atmosféru a mnohé aj niekoľkoročnú tradíciu. Väčšina z nich zmenila svoju podobu, zo zastaranej na modernú, dokonca úspornejšie fungujúcu.
Konkurencia je silná a precízna
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 14. december 2018
Na východe sa nakupuje v Kotve. Známy názov, no tentokrát nejde o slávny obchodný dom v Prahe, ale o sieť maloobchodných prevádzok v Bardejove a okolí. Sieť predajní Kotva založil v roku 1999 podnikateľ Jozef Beňa.
Kam smeruje značka Yeme?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 11. december 2018
„Yeme verí princípom filozofie Slow Food.“ Tak znie reklamný slogan na letáku potravín Yeme. O tom, čo všetko táto filozofia vyžaduje v praxi sme hovorili s Ing. Petrom Varmužom, majiteľom spoločnosti Yeme.
Obchodné centrum AVION má novú gastro pasáž
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 06. december 2018
Momentálne je jednou z najmodernejších v Európe a má rozlohu 5 000 m2. Vznikla v jednej časti pôvodného hypermarketu Hypernova podľa návrhu architekta Pavla Suchánka. Celková investícia dosiahla 12,5 milióna €.
Priestor a čas alebo ide sa do menšieho
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 04. december 2018
V súčasnosti oveľa viac ako v minulosti platí, že retail musí ísť za zákazníkom. Ten sa v maloobchode častejšie stretáva so sloganmi „Blízko vás“, „V susedstve“, „Rýchly nákup“. Jednou z možností ako byť bližšie k spotrebiteľom je otváranie menších prevádzok a dočasných predajní tzv. pop-up stores.
Sedem skutočností, ktoré ovplyvnili retail na Slovensku
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 30. november 2018
Zostaviť sedem skutočností, ktoré charakterizujú podstatné východiská a zmeny v retailovom prostredí na Slovensku, nie je jednoduché. Náš článok nemá ambíciu zohľadniť úplne všetky faktory, zahrnuli sme tie, ktorá považujeme za dôležité.