Predajne, ktoré reprezentujú značku. Ako sa im darí?

foto podnikove mPodnikové predajne ponúkajú zákazníkom špecifický sortiment a niektoré služby. Vzhľadom k ich blízkosti k výrobným prevádzkam – často je predajňa súčasťou rovnakého areálu – sú produkty čerstvé, ich cena je znížená o náklady na logistiku a marže veľko a maloobchodníkov.

Čítať ďalej...

Fresh Market zaznamenáva rastúci záujem nových obchodníkov

freshmarket2019 mSlováci pri cestovaní po európskych metropolách vyhľadávajú aj miestne tržnice. Či už je to Veľká tržnica v Budapešti, Nashmarket vo Viedni alebo Borough Market v Londýne. V Bratislave je takýmto miestom Fresh Market.

Čítať ďalej...

Hornbach otvoril svoju štvrtú projektovú predajňu na Slovensku

Hornbach Presov mPribudla v Prešove a stala sa prvým operátorom novovybudovaného Hobby Parku Sekčov. Najbližšie k tejto predajni je prevádzka v Košiciach, ktorá by ale nemala mať na návštevnosť novej prešovskej predajne zásadný vplyv.

Čítať ďalej...

Prečo je vôňa v predajni dôležitá?

vona mČuch patrí k piatim základným ľudským zmyslom. Náš mozog dokonca reaguje najskôr na vôňu a až po nej začína vnímať ostatné zmysly. Ako to využiť pri zveľaďovaní predajných priestorov?

Čítať ďalej...

Realitou súčasnosti sú aj nákupy pod vplyvom alkoholu

nakupyopilost m„Americká herečka Anna Kendrick sa priznala, že zaplatila o druhej hodine ráno v internetovom obchode Anthropologie takmer 3000 dolárov. Stalo sa tak pod vplyvom lieku z kategórie hypnotík,“ uvádza sa v bestselleri Spánková revolúcia. Koľko nákupov a za aký objem peňazí vznikne v stave intoxikácie? Vrátia zákazníci takto nakúpený tovar?

Čítať ďalej...

Čo nové pribudne na slovenskom retailovom trhu?

nivy4 mAkvizície, rozšírenia, remodelingy, zásadné renovácie aj úplne nové projekty. Najbližšie dva-tri roky budú na našom trhu pestré. Nové projekty budú postupne zvyšovať penetráciu moderného maloobchodu.

Čítať ďalej...

Polus City Center dostane novú tvár i viac značkových obchodov

polusfoto mBratislavský Polus City Center prechádza v tieto dni intenzívnou rekonštrukciou interiéru, pričom prvá fáza projektu bude čoskoro dokončená. Návštevníci sa tak už v septembri môžu tešiť na modernú tvár nákupného centra.

Čítať ďalej...

Tchibo oslavuje 70 rokov

obchody tchibo vcera dnes mČo znamená „Tchibo“? Prečo okrem kávy predáva napríklad aj nábytok a tričká vyrába z biobavlny? Ako zachraňuje táto kávová spoločnosť oceány?

Čítať ďalej...

Umelá inteligencia v maloobchode

umelainteligencia mSkratka AI, artificial intelligence, prekladaná ako umelá inteligencia, je už všade. „AI revolúcia“ prebieha doslova vo všetkých odvetviach, retail nevynímajúc.

Čítať ďalej...

3 overené tipy ako s využitím vône zvýšiť tržby

3 overene tipyPríjemná vôňa, ktorá sa nesie predajňou, nemalou mierou prispieva k vytváraniu trvalej spomienky. Pri nakupovaní, rovnako ako pri iných činnostiach, nerozmýšľame nad tým, ako si príjemnú vôňu uložíme do pamäte. Robíme to podvedome. V tom spočíva základný princíp aróma marketingu.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




mecom premium banner

Video

Retail Summit 2020 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail