Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Zamestnancov oslovia finančné aj nefinančné benefity

zamestnanci2019 m„Klienti nie sú na prvom mieste. Prioritou sú zamestnanci. Ak sa postaráte o zamestnancov, oni sa postarajú o klientov,“ tvrdí podnikateľ Richard Branson. Vzhľadom na vývoj nezamestnanosti zostávajú aj v tomto roku vo výhode uchádzači. Ako ich získať a udržať? Motivuje ich len výška platu alebo aj iné benefity?

Čítať ďalej...

Každý má svoju pravdu

zakon2019 mAj to charakterizuje kontroverzný Zákon o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch, ktorých predmetom sú potraviny. Od roku 2003 vyvoláva množstvo odborných diskusií a nevôle. 

Čítať ďalej...

Slovak Retail Summit 2019 bude exkurziou do budúcnosti

btauchmannova2019 mKonferencia Slovak Retail Summit, s najdlhšou tradíciou a so zameraním na obchod sa uskutoční v apríli v Bratislave. Pôjde o 23. ročník. O témach, ktoré budú dominovať sme hovorili s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou spoločnosti INCOMA Slovakia.

Čítať ďalej...

Lojalita 4.0

bryanroberts mVtipný mém, ktorý koluje na internete hovorí, že: „Jeden deň ešte nie ste starí a na druhý deň už máte svoj obľúbený obchod s potravinami.“ Je vernosť k nejakej prevádzke len pre starších a pohodlných? Aký je rozdiel medzi transakčnou a emocionálnou lojalitou? Ako budovať ten správny druh lojality?

Čítať ďalej...

Nízke zásoby ako vstupná brána k vyšším tržbám

nuspring mHlavným atribútom riadenia zásob je dostatočná obrátkovosť tovarov a to, ako rýchlo dokážete svoje zásoby „otáčať“. Dostatočne „štíhla“ organizácia má toto tempo výrazne vyššie. Prečo?

Čítať ďalej...

Valentín je v znamení zážitkov

valentin2019 mValentína oslavuje každoročne čoraz viac z nás. V tomto rok si to naplánovalo až 85% Slovákov, pričom polovica z nich príjemný večer strávi doma a štvrtina v reštaurácii.

Čítať ďalej...

Concept store je o objavovaní a zážitkoch

concept storeOznačenie concept stores nezahŕňa predajne, kam sa chodí nakupovať denne. Ten, kto do nich  zavíta v nich ale neraz zotrvá veľmi dlho. Ide o trendový predajný formát, ktorému nie sú cudzie pojmy emócia, zážitok, príbeh, atmosféra a autenticita.

Čítať ďalej...

Retail Summit 2019: Zákaznícky zážitok môžu vytvoriť len ľudia

rs2019 mViac ako tisíc obchodníkov a ich dodávateľov diskutovalo v dňoch 4.-6.2.2019 na odbornom podujatí Retail Summit 2019 v Prahe o tom, ako zvíťaziť na súčasnom, vysoko konkurenčnom maloobchodnom trhu. Odborný portál RETAIL magazin.sk bol jedným z mediálnych partnerov tohto podujatia.

Čítať ďalej...

Anketa: Turbulenciám na poli retailu sa nevyhneme

anketa retail 2018 2019 mAko hodnotia významní obchodníci uplynulý rok 2018? Čo pozitívne priniesol a aké prekážky bolo potrebné prekonávať? Čo pokladajú za jeden z najväčších problémov v oblasti retailu v súčasnosti? Na aké výzvy sa pripravujú v roku 2019?

Čítať ďalej...

Nielsen: Vianoce 2018 prilákali zákazníkov, ale nenaplnili potenciál

nielsen vianoce 2018Predvianočné obdobie posledných dvoch mesiacov minulého roka prinieslo mierny nárast celkového obratu, avšak potenciál rastu nedosiahol ani tretinu rastu inflácie.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



mecom premium banner

Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail