Efektívne inovácie nemusia byť drahé

mkadlecek mSúčasný digitálny zákazník rieši svoju potrebu nákupom v čase, kvalite a hodnote, ktoré mu práve vyhovujú. Veľkým pomocníkom sú mu moderné technológie.

Čítať ďalej...

Skupina LPP Slovakia zvýšila v roku 2018 tržby. Darí sa najmä značke RESERVED

reserved mV roku 2018 tržby LPP Slovakia, s.r.o. za tovar presiahli 58,38 mil €, čo predstavuje medziročný nárast o 19%. Podiel online predaja na celkových tržbách predstavoval 12,9%. Za rok 2018 dosiahla spoločnosť zisk po zdanení vo výške 1,729 mil €.

Čítať ďalej...

Čerpacie stanice využívajú výsadu svojej otváracej doby

cerpacky uvod mNa čerpacích staniciach nakupujú zákazníci najčastejšie produkty, ktorý spotrebujú počas cesty autom. Legislatíva, ktorá vniesla do bežných maloobchodných predajní pätnásť dní „voľna“, sa však premietla do určitých zmien doterajších spotrebiteľských preferencií.

Čítať ďalej...

Veľká noc je tradičný sviatok so štipkou nového

velkanocIL mDni pred veľkonočnými sviatkami sú pre obchodníkov tie najnáročnejšie v roku. Zároveň je to príležitosť osloviť zákazníkov nielen tradičným tovarom ale aj novinkami.

Čítať ďalej...

Šesť dimenzií zážitkového retailu

zazitkovyretail2019 mZákazníci, ktorý prichádzajú do kamenného obchodu čoraz viac očakávajú jedinečné zážitky. Pri online nakupovaní naopak vítajú rýchlosť a pohodlie.

Čítať ďalej...

Nepremeškajte príležitosť zúčastniť sa podujatia RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE

ric mTretí ročník tohto medzinárodného festivalu pre obchodníkov so silným heslom „TOTO FUNGUJE!“ prebehne už o pár dní, 4. apríla, v Radisson Blu Carlton Hotel v Bratislave.

Čítať ďalej...

Ovplyvní nákupné rozhodnutie cena alebo cenovka?

cenovkauvod2019 mInformácia o cene je pre spotrebiteľa jednou z kľúčových pri rozhodovaní o kúpe daného výrobku. Ako sa vysporiadať s cenovkami, aby nepôsobili rušivo, mali dostatočnú informačnú hodnotu a zároveň predávali? Pozreli sme sa na cenovky z pohľadu psychológie, spotrebiteľského správania a to v kontexte súčasnej legislatívy a trendov.

Čítať ďalej...

Matt Simister: Chceme akcelerovať pozitívnu zmenu

mattsimister2019 mS rozvojom obchodu sa do spoločnosti prinieslo aj veľa plastových materiálov. Spoločenská zodpovednosť vedie podnikateľské subjekty k zmene a redukcii odpadov z plastov.

Čítať ďalej...

Zamestnancov oslovia finančné aj nefinančné benefity

zamestnanci2019 m„Klienti nie sú na prvom mieste. Prioritou sú zamestnanci. Ak sa postaráte o zamestnancov, oni sa postarajú o klientov,“ tvrdí podnikateľ Richard Branson. Vzhľadom na vývoj nezamestnanosti zostávajú aj v tomto roku vo výhode uchádzači. Ako ich získať a udržať? Motivuje ich len výška platu alebo aj iné benefity?

Čítať ďalej...

Každý má svoju pravdu

zakon2019 mAj to charakterizuje kontroverzný Zákon o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch, ktorých predmetom sú potraviny. Od roku 2003 vyvoláva množstvo odborných diskusií a nevôle. 

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail