Na Slovensko sa chystá franšízový koncept Žabka
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 29. máj 2020
Do konca tohto roka by malo niekoľko predajní s týmto názvom a typickým logom nákupného košíka, vzniknúť na frekventovaných lokalitách v Bratislave.
Dynamická cenotvorba ako jedno z riešení promočnej špirály
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 18. máj 2020
Dynamické oceňovanie (dynamic pricing) je automatizácia cenotvorby na základe dopytu, dostupnosti tovaru, cien konkurencie a ďalších faktorov. Pomáha minimalizovať a optimalizovať promočné akcie.
Koronavírus zamiešal karty aj pri predaji technických tovarov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 04. máj 2020
Vplyv pandémie koronavírusu sa naplno prejavuje aj u veľkých technologických značiek, a to v dôsledku ich výrobnej závislosti od Číny, či vznikajúcich zmien v dodávateľskom reťazci.
E-shopy nám pomôžu, ale zatvorené predajne nenahradia
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 29. apríl 2020
Hovorí v rozhovore Patrik Čanecký, executive manager spoločnosti LPP Slovakia, s.r.o., ktorá na slovenskom trhu zastrešuje značky RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY.
Ako fungujú na Slovensku záhradníctva?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 29. apríl 2020
K prvým maloobchodným predajniam, ktorým bolo umožnené v období pandémie koronavírusu predávať svoje tovary patrili záhradné centrá. Čím sú tie naše zaujímavé?
K rozhodnutiam by mali byť prizývaní aj zástupcovia obchodu
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 17. apríl 2020
Zdôrazňujú obchodníci v súvislosti s aktuálnou pandemickou situáciou a prijatými opatreniami. Ako ich vnímajú a uplatňujú v každodennej praxi? Čo bude ďalej so zatvorenými obchodnými centrami?
Tradičná a zároveň odlišná Veľká noc
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 10. apríl 2020
Veľkonočné sviatky sa neodmysliteľne spájajú s viacerými peknými tradíciami a zvykmi. Mnohé si nebudeme v tomto roku môcť dopriať. Nič sa ale zrejme nezmení na tom, že si vychutnáme svoje obľúbené veľkonočné jedlá.
IKEA rozvíja mestské obchodné formáty
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 06. apríl 2020
Maloobchodné prostredie sa mení v takej miere a takým tempom, aké sme nikdy predtým nevideli. Stále bude ale dôležité byť v kontakte so zákazníkom. Fyzicky.
Ako znížiť riziko preťaženia svalov pri práci v obchode?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 01. apríl 2020
Práca pokladníka alebo dokladača tovarov je náročná nielen zo psychologického ale aj fyzického hľadiska. Súčasná situácia, súvisiaca s obavami pred šírením koronavírusu, navyše celkovú záťaž zvyšuje. Pripravili sme pre vás niekoľko praktických a osvedčených rád ako sa vyhnúť nepríjemným bolestiam, či zraneniam.
Automatizácia zmení retail a tento fakt je nezvratný
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 23. marec 2020
Počas konferencie NEW RETAIL SUMMIT 2020, ktorá sa nedávno uskutočnila v Bratislave, sa veľa hovorilo o koronavíruse, ale samozrejme najmä o obchode. Najmä v súvislosti s tým, že trh začína ovládať obchod nový (New), ktorý naplno využíva súdobé technológie.