Rastie význam diskontov a supermarketov

gfkfmcg mPre 7 z 10 kupujúcich je nakupovanie skôr zábavné ako náročné a nepríjemné. Pre české a slovenské domácnosti sú najdôležitejším miestom pre nákupy rýchlolobrátkového tovaru hypermarkety.

Čítať ďalej...

S Plánom malých pomocí chce Tesco pomáhať vo veľkom

tesco foodwaste panel mSpoločnosť Tesco celosvetovo predstavila nový akčný koncept Plán malých pomocí, ktorý nadväzuje na základný slogan spoločnosti - Every Little Helps.

Čítať ďalej...

Prečo osobitný odvod z obchodných reťazcov nepomôže výrobcom, obchodníkom ani spotrebiteľom?

legislativaodvody mPredkladatelia návrhu zákona, ktorý má zaviesť obchodným reťazcom povinnosť platiť tzv. osobitný odvod vo výške 2,5% z ich čistého obratu, deklarujú cieľ zabezpečiť potravinovú sebestačnosť Slovenska a docieliť spravodlivejšie „prerozdelenie pridanej hodnoty“ v celom dodávateľskom potravinovom reťazci.

Čítať ďalej...

Bič na obchodné reťazce?

odvod2018 mV poslednej dobe je medzi obchodníkmi snáď najviac diskutovanou témou návrh Zákona o osobitnom odvode obchodných reťazcov. Čo by spôsobilo jeho prijatie?

Čítať ďalej...

INTRACO Special 2018: Viete ako správne nastaviť cenotvorbu?

IS2018Keďže cena je rozhodujúcim momentom podnikania a jeho úspešného rozvoja, je dôležité vedieť správne nastaviť cenu. Viete aké sú súčasné pravidlá cenotvorby, aby odrážali reálnu hodnotu tovaru v celom jeho životnom cykle?

Čítať ďalej...

Poznáte dobre svoju cieľovú skupinu?

RID2018 mA neobchádzate tú, ktorá skrýva skutočný rastový potenciál? Poradíme vám, kde ju hľadať!

Čítať ďalej...

Reťazec KiK je na slovenskom trhu 10 rokov. Aké má ďalšie plány?

kik2018 mV minulom roku pribudlo osem nových predajní s typickým logom KiK. V Banskej Štiavnici, Seredi, Košiciach a v Michalovciach. Rok 2018 plánuje KiK na slovenskom trhu uzatvoriť so šiestimi novými pobočkami. Rovnako by šesť nových predajní malo pribudnúť aj v roku 2019.

Čítať ďalej...

BILLA oslavuje 25 rokov na slovenskom trhu a predstavuje ďalšie plány

billavyrocie mSpoločnosť BILLA začala svoje podnikanie na Slovensku v novembri 1993. Prvú filiálku otvorila v Trnave. Dnes ich má 150 a plánuje ich ešte niekoľko.

Čítať ďalej...

8 metód ako merať spokojnosť zákazníka

spokojnostzakaznika mMeranie spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami a predávaným tovarom je predpokladom zlepšovania a udržania sa na trhu v konkurenčnom zápolení.

Čítať ďalej...

V auguste pribudli v Bratislave dve nové predajne potravín KRAJ. Kde budú ďalšie?

kraj trmyto mSlovenský koncept maloobchodnej siete KRAJ má aktuálne päť predajní. Doposiaľ posledná, otvorená v auguste, sa nachádza vo vynovenom podchode Trnavské mýto.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail