Realitou súčasnosti sú aj nákupy pod vplyvom alkoholu

nakupyopilost m„Americká herečka Anna Kendrick sa priznala, že zaplatila o druhej hodine ráno v internetovom obchode Anthropologie takmer 3000 dolárov. Stalo sa tak pod vplyvom lieku z kategórie hypnotík,“ uvádza sa v bestselleri Spánková revolúcia. Koľko nákupov a za aký objem peňazí vznikne v stave intoxikácie? Vrátia zákazníci takto nakúpený tovar?

Čítať ďalej...

Čo nové pribudne na slovenskom retailovom trhu?

nivy4 mAkvizície, rozšírenia, remodelingy, zásadné renovácie aj úplne nové projekty. Najbližšie dva-tri roky budú na našom trhu pestré. Nové projekty budú postupne zvyšovať penetráciu moderného maloobchodu.

Čítať ďalej...

Polus City Center dostane novú tvár i viac značkových obchodov

polusfoto mBratislavský Polus City Center prechádza v tieto dni intenzívnou rekonštrukciou interiéru, pričom prvá fáza projektu bude čoskoro dokončená. Návštevníci sa tak už v septembri môžu tešiť na modernú tvár nákupného centra.

Čítať ďalej...

Tchibo oslavuje 70 rokov

obchody tchibo vcera dnes mČo znamená „Tchibo“? Prečo okrem kávy predáva napríklad aj nábytok a tričká vyrába z biobavlny? Ako zachraňuje táto kávová spoločnosť oceány?

Čítať ďalej...

Umelá inteligencia v maloobchode

umelainteligencia mSkratka AI, artificial intelligence, prekladaná ako umelá inteligencia, je už všade. „AI revolúcia“ prebieha doslova vo všetkých odvetviach, retail nevynímajúc.

Čítať ďalej...

3 overené tipy ako s využitím vône zvýšiť tržby

3 overene tipyPríjemná vôňa, ktorá sa nesie predajňou, nemalou mierou prispieva k vytváraniu trvalej spomienky. Pri nakupovaní, rovnako ako pri iných činnostiach, nerozmýšľame nad tým, ako si príjemnú vôňu uložíme do pamäte. Robíme to podvedome. V tom spočíva základný princíp aróma marketingu.

Čítať ďalej...

Regulácia, či zdravá konkurencia?

zakonceny2019 mČo prospeje trhu? Navrhovatelia novely zákona o cenách tvrdia, že základným účelom ich návrhu je zabezpečenie väčšej férovosti v obchodných vzťahoch medzi dodávateľmi a odberateľmi v potravinárskom priemysle. Odmietajú tvrdenie, že predmetná novela smeruje k znevýhodňovaniu jedných a k zvýhodňovaniu druhých. Ako to je v skutočnosti?

Čítať ďalej...

Budúcnosť siete predajní Dom farieb je vo frančízingu

dom farieb mK doteraz fungujúcim predajniam pribudla nedávno na Slovensku 23. pobočka. Špecializovaná sieť predajní farieb, lakov a príslušenstva pre maľovanie ponúka zaujímavé možnosti spolupráce regionálnym záujemcom o podnikanie.

Čítať ďalej...

Prečo je dôležité poznať cesty zákazníkov v predajniach?

tok zakaznikov mHoci sa maloobchodný sektor masívne transformuje vďaka súdobým technológiám sa dva primárne ciele maloobchodnej stratégie nezmenili.

Čítať ďalej...

Zmeny v oblasti retailu sú nezastaviteľné

buducnostretail mNakupovanie nie je len o získavaní vecí a služieb. Fyzické predajne a ľudský kontakt sú a budú stále relevantné.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail