KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

V Kauflande sa vyberá pivo podľa Siedmich chutí

pivko kaufikOd polovice marca sa návštevníci hypermarketu Kaufland na Trnavskej ulici v Bratislave môžu pri výbere svojho piva orientovať podľa svojej chuti.


Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci so svojím obchodným partnerom, spoločnosťou Kaufland Slovenská republika, pripravili v najväčšej predajni tejto obchodnej siete na Slovensku inovatívnu pivnú uličku, v ktorej sú pivá zoradené prehľadne podľa chuťových kategórií programu Sedem chutí piva. Pivári sa tak môžu rozhodovať medzi sladkými a ovocnými pivami, mierne horkými, horkými chmeľovými, silnými a tmavými pivami či ďalšími kategóriami podľa svojich preferencií. Súčasťou pivnej uličky v atraktívnom „pivovarskom" dizajne je aj dotyková LCD obrazovka s praktickým sprievodcom pestrým svetom pív a inšpiráciami na ich správne kombinovanie s jedlom. Prvá pivná ulička Sedem chutí piva je pilotným projektom, ktorý sa po úspešnom štarte môže ďalej rozšíriť aj na ďalšie predajne Kaufland na Slovensku.

 

Podpora pivnej kultúry

 

Vzdelávací program Sedem chutí piva spoločnosť HEINEKEN Slovensko odštartovala začiatkom minulého roku ako súčasť podpory pivného trhu a pivnej kultúry na Slovensku. Jeho nosnou myšlienkou je fakt, že až 91 % konzumentov sa pri výbere piva rozhoduje práve podľa jeho chute, a cieľom programu je pomôcť pivárom sa v pestrom svete pivných chutí lepšie orientovať. „Sme radi, že jedného z našich najvýznamnejších obchodných partnerov, spoločnosť Kaufland Slovenská republika, náš program Sedem chutí piva inšpiroval k vytvoreniu nového konceptu predaja piva vo svojej maloobchodnej predajni. Pivo ponúka obrovskú pestrosť typov a rôznych chutí, a aj týmto spôsobom môžeme pokračovať vo vzdelávaní pivárov na Slovensku o ich obľúbenom nápoji," hovorí Monika Kottmanová, Development Manager HEINEKEN Slovensko a dodáva: „Väčšinu nákupných rozhodnutí uskutočňujú spotrebitelia priamo na predajnej ploche. Sme preto veľmi radi, že im pri správnom výbere v pivnej uličke Sedem chutí piva môžeme odborne poradiť."

 

Prehľadné usporiadanie

 

Pri výbere piva v bratislavskej predajni Kaufland na Trnavskej ulici sa môžu konzumenti orientovať na základe prehľadného usporiadania celého sortimentu pív podľa jednotlivých chuťových kategórií. Navyše priamo v uličke majú k dispozícii aj interaktívnu LCD obrazovku, kde nájdu informácie o jednotlivých chuťových kategóriách, ich správnom kombinovaní s jedlom, ako aj inšpirácie v podobe konkrétnych receptov k jednotlivým typom pív. Tie si môžu priamo na mieste dokonca zaslať na svoj e-mail a v predajni spolu s pivom nakúpiť potrebné ingrediencie na prípravu dokonalej večere či obeda nielen pre pivára. „Pevne veríme, že pivná ulička Sedem chutí piva spotrebiteľov osloví svojím dizajnom aj zaujímavými informáciami. V spolupráci s naším partnerom by sme ich radi priniesli pivárom na celom Slovensku," dodáva M. Kottmanová.

 

Pripravil: dk
Zdroj a Ilustračné foto: Heineken Slovensko

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk