kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Polus City Center v Bratislave je už VIVO!

Polus City Center oficiálne ukončil proces premeny na VIVO! Bratislava. Modernizácia a zmena mena obchodného centra sú finálnym krokom, ktorý vytvorí zlepšený nákupný zážitok s viac obchodmi a vylepšenou ponukou.

 

vivo2019 v

 

Miľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových predajní, renováciu 10 existujúcich prevádzok, uvedenie konceptu farmárskej tržnice, ale tiež posilnenie lokálnych a uvedenie nových medzinárodných značiek. Medzi novými kľúčovými nájomcami je aj supermarket Lidl a módna sieť LPP. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 predajní na nájomnej ploche 36 000 m2.

 


Premena bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových predajní. VIVO! Bratislava v nových a zrekonštruovaných priestoroch zastrešuje značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark.


Maximalizácia potenciálu značky


„Dôsledne pracujeme na implementovaní našej zákaznícky orientovanej stratégie v oblasti komerčných nehnuteľností a to aj cez investície do rozvoja našich dvoch retailových formátov – VIVO! a STOP SHOP. Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. 

 

Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, ktoré by mohlo byť cieľom nákupov aj trávania voľného času. 


„Zlepšenie našej nákupnej a gastronomickej ponuky a jej prispôsobenie požiadavkám značky VIVO! je jeden z cieľov, ktoré sme už dosiahli. Chceme však maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava z toho dôvodu sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu,“ konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.


Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádza bohatý sprievodný program. Pre rodiny s deťmi je navyše pripravená interaktívna párty s hračkami od spoločnosti Mattel, ktorá bude trvať od piatku do nedele. Deti sa môžu tešiť na maľovanie na tvár, výstavu hračiek, rôzne súťaže a darčeky.


Doterajšie portfólio


VIVO! je značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou skladbou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu.

 

Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti 306 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku. Ku koncu júna 2019 bola hodnota týchto nehnuteľností 674,1 milióna € a hrubý výnos predstavoval 8,2%.

 

Zdroj a foto: IMMOFINANZ

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail