Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Budúcnosť siete predajní Dom farieb je vo frančízingu

K doteraz fungujúcim predajniam pribudla nedávno na Slovensku 23. pobočka. Špecializovaná sieť predajní farieb, lakov a príslušenstva pre maľovanie ponúka zaujímavé možnosti spolupráce regionálnym záujemcom o podnikanie.

 

dom farieb v


Sieť predajní Dom farieb aktuálne tvorí na Slovensku 21 vlastných prevádzok a dve frančízové, v ktorých pracuje takmer 100 zamestnancov. Koncept kladie dôraz na komplexné odborné poradenstvo, individuálny prístup a kvalifikovaný personál.


„Našim cieľom je otvárať 2 – 3 predajne ročne. Náš frančízový program DOM FARIEB PARTNER prináša možnosť bežným ľuďom, živnostníkom, podnikateľom, ktorí podnikať chcú, no sami si na to netrúfnu. Pre nich poskytuje výhody a podporu naša globálna značka,“ hovorí Tomáš Kania, Key Account and Business Development PPG Deco Slovakia.


Výhody pre frančízanta


Etablovaná firma ponúka záujemcom o frančízing zmluvu bez vstupných poplatkov. Dom farieb frančízantom zabezpečí teritoriálnu exkluzivitu v regióne aj zariadenie predajne v požadovanom štýle: od regálov cez reklamné označenia až po označenie fasády. Súčasťou vybavenia je aj Kolorovacie centrum - tónovací automat, ktorý dokáže namiešať viac než 20-tisíc odtieňov farieb. Najväčšou výhodou pre frančízanta sú školenia, tréningy predajných zručností, poradenstvo, bonusový systém, vernostný program, ako aj kvalitný servis a marketingová podpora na lokálnej aj celoslovenskej úrovni.


Prvý frančízant Domu farieb Michal Kalina podniká pod značkou DOM FARIEB od roku 2017. „Tento systém mi vyhovuje, nakoľko farby nie sú môj hlavný záber podnikania, odpadlo mi množstvo činností, ako tvorenie letákov, či vymýšľanie všetkých vecí, ktoré už máte hotové - predajné akcie, darčeky. Využívam tak už vytvorený know how značky Dom farieb. Aj doterajšie výsledky mi potvrdzujú, že ísť do frančízy bol dobrý krok,“ vysvetľuje svoje rozhodnutie. Frančízant z Rimavskej Soboty vidí aj bonusy pre zákazníkov. „Zákazník rád nakupuje vo väčšej sieti, je to pre neho určite pre neho pridaná hodnota, cíti väčšiu dôveru.“


Aktuálne možnosti

 

Marketingová manažérka značky Veronika Chylová dodáva, že voľná lokalita pre frančízu je aktuálne v Šali, Dunajskej Strede, Ružomberku, Banskej Bystrici, Nitre, ale aj v Bratislave. „Privítame spoluprácu s tými, ktorí už majú skúsenosť s predajom tovaru, s právnym systémom a reguláciami. Vítaní sú však všetci záujemcovia z celého Slovenska, stačí len nakontaktovať naše obchodné oddelenie.“

 

 

Značky v portfóliu


Predajne Dom farieb patria pod spoločnosť PPG so sídlom v Pittsburghu v USA, ktorý je jedným z najvýznamnejších globálnych dodávateľov a výrobcov farieb, náterových hmôt, optických produktov, špeciálnych materiálov, chemikálií, skla a sklolaminátov. PPG s vyše 47 000 zamestnancami a 156 výrobnými závodmi po celom svete dosiahla v roku 2018 obrat 15,4 mld. USD.

 

V súčasnosti sa v rámci veľkoobchodu zaoberá distribúciou výrobkov vlastných značiek (PRIMALEX, BALAKRYL, JOHNSTONE´S, BONDEX a PRAKTIK) vyrobených v Českej republike, Maďarsku, Dánsku, Francúzsku, Poľsku a v Anglicku, ako aj predajom produktov iných významných dodávateľov.

 

Na Slovensku je spoločnosť PPG od roku 2007 zastúpená firmou PPG Deco Slovakia s.r.o., ktorá sa zameriava práve na náterové hmoty. Prvý Dom farieb bol otvorený v roku 2008 v Dolnom Kubíne, jej obrat v roku 2018 dosiahol 21,3 mil. €. Dnes je Dom farieb s 23 predajnými miestami, jedným logistickým centrom a takmer 160 zamestnancami najväčšia sieť predajní s náterovými hmotami a príslušenstvom na Slovensku.

 

Zdroj a foto: PPG

 

PR

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



mecom premium banner

Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail