KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Skupina LPP Slovakia zvýšila v roku 2018 tržby. Darí sa najmä značke RESERVED

V roku 2018 tržby LPP Slovakia, s.r.o. za tovar presiahli 58,38 mil €, čo predstavuje medziročný nárast o 19%. Podiel online predaja na celkových tržbách predstavoval 12,9%. Za rok 2018 dosiahla spoločnosť zisk po zdanení vo výške 1,729 mil €.

 

reserved v

 

Takmer 100% tržieb dosiahla spoločnosť z predaja tovaru, pričom najvýznamnejším je predaj tovaru značky RESERVED.


Cesta optimalizácie


Od roku 2017 sa spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. zameriava na optimalizáciu svojej maloobchodnej siete, čo znamenalo postupné zatvorenie menších prevádzok, ktoré už nezodpovedajú novým štandardom, rekonštrukciu existujúcich, alebo v rámci značky RESERVED vytvorenie nového konceptu samostatnej dámskej a samostatnej pánskej predajne s detským tovarom v Europa Banská Bystrica.


V roku 2018 LPP Slovakia, s.r.o. otvorila dve nové prevádzky RESERVED a MOHITO, štyri prevádzky SiNSAY a jednu CROPP. Ďalej zrekonštruovala a rozšírila prevádzky RESERVED v OC Atrium Dubeň a vybudovala samostatnú dámsku a samostatnú pánsku predajňu RESERVED v Atrium Optima Košice. Zároveň spoločnosť zatvorila spolu 11 prevádzok. Aj napriek veľkému počtu zatvorených predajní, predajná sieť LPP Slovakia, s.r.o. na konci roka 2018 predstavovala rozlohu takmer 33 tisíc m2.


Implementácia RFID


Online predaj aj naďalej zostáva jednou z priorít pre rok 2019. Zároveň spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. plánuje pokračovať v optimalizácii svojej maloobchodnej siete, teda zatvoriť menej efektívne prevádzky a otvoriť nové v menších mestách.


„Koncom mája otvoríme v Europa Banská Bystrica najväčšiu prevádzku HOUSE na Slovensku a tretiu najväčšiu prevádzku HOUSE v regióne Európy s rozlohou až 882 m2. Začiatkom augusta otvoríme siedmu prevádzku MOHITO, v Avion Bratislava. Na jeseň budeme rozširovať sieť predajní o nové prevádzky všetkých našich značiek, a to najmä v Bratislave. Zároveň v značke RESERVED začíname s implementáciou systému RFID, ktorého cieľom nie je len zvýšenie predaja, ale aj zníženie strát spojených s chybovosťou dodávok, krádežami a podobne,“ hovorí Patrik Čanecký, konateľ spoločnosti LPP Slovakia, s.r.o.


Obchodník s odevami


Značka RESERVED získala a v rámci nedávno uskutočneného podujatia SLOVAK RETAIL SUMMIT 2019 v Bratislave si prevzala ocenenie Mastercard Obchodník roka 2018 v segmente Obchodník s odevmi. Značka RESERVED získala toto ocenenie opätovne, už po druhýkrát.


Značka RESERVED je momentálne vlajkovou loďou spoločnosti LPP S.A., ktorá je na Slovensku zastúpená svojou dcérskou spoločnosťou LPP Slovakia, s.r.o.. Do portfólia spoločnosti patria aj ďalšie značky ako CROPP, HOUSE, MOHITO a SiNSAY.

 

LPP Slovakia, s.r.o. prevádzkuje na Slovensku 16 predajní značky RESERVED s rozlohou viac ako 20 tisíc metrov štvorcových a dosiahnutým obratom za rok 2018 vo výške cca 32 mil. € s DPH.

 

Pripravila: jk
Ilustračné foto: LPP Slovakia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk