INTRACO Special 2018 vyzlečie cenu

Fenomén cena. Headline konferencie INTRACO Special 2018 nesie v dvoch slovách podstatu obchodu. Hovorili sme s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou INCOMA Slovakia, s. r. o., ktorá podujatie organizuje.

 

The President. 1524 v

 

Je cena strategickou veličinou?

 

Nakoľko zmyslom podnikania je aj vytváranie zisku, správne určenie ceny je kľúčové. Cena je kľúčová aj z hľadiska vytvorenia vzťahov, a to nielen v biznise, ale aj pri budovaní dôvery so spotrebiteľom. Cena má výrazný vplyv aj na celkové nastavenie vnímania firmy na trhu. Hazardovať s cenou je ako chodiť po ostrí noža. Môžete vykrvácať.

 

Môže hazardovanie s cenou  postupne privodiť aj krach?  Ako sa vyhnúť chybám v cenotvorbe a komunikácii ceny? Čo všetko bude vstupovať do tvorby cien? Ekológia, zdravie, výskum, inovácie? Alebo aj komunikácia a výchova spotrebiteľa? Ako sa teda bude počítať cena v budúcnosti?

 

Ak máme narábať s cenou ako určujúcou ekonomickou kategóriou, na ktorej môžeme stavať stratégiu podnikania, cenotvorba musí byť postavená na sledovaní produktu v celom jeho životnom cykle. Takýmto výpočtom sa môžeme dostať k reálnej cene. Áno, patrí tam všetko čo ste vymenovali a ešte viac. Podrobné odpovede na otázky a nové inšpirácie budú súčasťou programu konferencie INTRACO Special 2018.

 

Zákazník je veľmi citlivý na cenu a hodnotu, ktorú dostane za svoje financie. Ako vníma cenu zákazník? Prečo je dôležitá komunikácia hodnoty a ceny smerom k spotrebiteľovi?

 

Pokiaľ nebude zákazníkovi zrozumiteľne vysvetlená cena produktu alebo služby, prečo určitý produkt stojí toľko a hneď vedľa podobný je v úplne inej cenovej hladine, dôveryhodnosť výrobcov a obchodníkov nenadobudne vo vnímaní spoločnosti a spotrebiteľa zaslúženého uznania.

 

Spotrebitelia sa pýtajú: Prečo niečo, čo predvčerom stálo 20, dnes stojí iba 5? Je pochopiteľné, že za tých 5 si to radi kúpia. Avšak vytvára to dobrý dojem u zákazníka? Ponúka sa tak otázka: Sú obchodníci a ich dodávatelia podvodníci? Robia si s cenou a so spotrebiteľom čo im napadne? Ako je to teda s koncepciou tvorby cien? Čo evokuje u spotrebiteľa neustále zvyšovanie sa podielu predaja tovaru v akciách? Všetky tieto otázky odhalíme na konferencii INTRACO Special 2018. Pokúsime sa doslova „vyzliecť cenu“.

 

19. ročník konferencie INTRACO Special svedčí o tom, že toto odborné podujatie má stabilné miesto v rámci vzdelávania vo sfére obchodu a marketingu. Účastníkom prinášate niekoľko zmien a noviniek. Jednou z nich je i netradičné, no určite zaujímavé miesto konania, akým je BINARIUM v Bratislave. Čo vás viedlo k tejto zmene?

 

Odvážna téma si žiada zladiť aj ostatné súčasti podujatia do celku, ktorý ladí. Zmena je príjemná a podnetná súčasť života.


Binarium je priestor pre inovácie, kreatívny priemysel a nové technológie. Silná téma, nový priestor a moderné technológie. Bude tento ročník konferencie prelomový? Máte ambíciu osloviť mladšie publikum, mladšiu generáciu manažérov?


Každý jeden produkt, teda aj konferencia, má svoj životný cyklus. Je prirodzený „odliv“ a zároveň „príliv“ účastníkov. Tomu sa nedá vyhnúť. Čo však vieme ovplyvniť, je vytváranie zaujímavého produktu tak, aby sme oslovili čo najviac nových záujemcov a tých lojálnych, čo najmenej stratili. Áno, máme aj takúto ambíciu.

 

redakcia
Foto: INCOMA Slovakia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



seminar vybaveni prodejny 2018

 

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail