Do centra Eurovea mieri Tiger

tigerDizajnová predajňa s doplnkami do domácnosti Tiger pochádza z Dánska. V Bratislave plánuje okrem prvej slovenskej predajne v centre Eurovea ešte jednu, v strede hlavného mesta. Otvorená by mala byť už onedlho, počas jarných mesiacov.


V obchodno - zábavnom centre Eurovea plánuje otvoriť prevádzku v nasledujúcich mesiacoch aj Slovenská pošta, módna značka Max Mara Weekend, Alize. Otvorenie týchto prevádzok je naplánované postupne na mesiace február až apríl.

 

Cieľom je prilákať ďalšie značky

 

Realitno-poradenská agentúra Cushman & Wakefield v pritom súčasnosti jedná s viacerými ďalšími módnymi značkami, ktoré zvažujú vstup na slovenský trh. Súčasný stav skladby nájomníkov tak rozhodne nie je definitívny. „Náš tím sa usiluje, aby v centre Eurovea pribudli každý rok ďalšie nové značky.To je vízia aj pre nastávajúce obdobia," uvádza Matúš Furman, vedúci maloobchodného oddelenia v Cushman & Wakefield na Slovensku.

 

Silný hráč

 

Tiger je rýchlo sa rozrastajúci maloobchodný reťazec s viac ako 400 dizajnovými predajňami. V súčasnosti pôsobí vo viac ako 20 krajinách. V roku 2015 plánuje tento obchodník otvoriť 200 nových prevádzok v Európe, Ázii a USA. Značka bola založená v 1995 v dánskej metropole Kodani, ktorá sa vyznačuje silnou orientáciou na originálny dizajn. V meste funguje viacero predajní a obchodných domov špecializujúcich sa na dizajnové tovary. Na začiatku bol v prípade hráča Tiger len skromný outlet s viac než 300 predajňami v 20 krajinách sveta. Úspech u zákazníkov sa dostavil prekvapivo rýchlo. Aktuálne tento reťazec prevádzkuje predajne v Nemecku, Holandsku, vo Veľkej Británii, na Islande, v Španielsku, Švédsku, Taliansku, Grécku, Írsku, Nórsku, Litve, Lotýšsku, Poľsku, Fínsku, Portugalsku, Belgicku, Japonsku a v susednom Česku. Najbližšie funguje predajňa v centre Brna a vyniká prepracovaným konceptom. V Česku sú celkom tri predajne avšak v pláne je tento rok otvoriť ďalšie. V ponuke reťazca je pomerne široký sortiment štýlových či už dekoratívnych alebo úžitkových tovarov za atraktívne, často prekvapivo nízke ceny. Predajne sú príjemné, logicky usporiadané, zákazníka vedú po určenej trase, všetko je realizované s maximálnym dôrazom na atmosférický predaj. V Dánsku spôsobil tento reťazec v oblasti maloobchodu veľkú revolúciu. Zákazníkov ohromil tým, čo všetko sa dá ponúknuť za extrémne nízke ceny a pritom to môžu byť výrobky s jedinečným dizajnom. S podobnou víziou a snahou - ponúknuť zákazníkom netradičné tovary, často užitočné a praktické za veľmi nízke ceny a vždy veľmi dobre vyzerajúce vstupoval reťazec aj na susedný český trh. Inak by to nemalo byť ani u nás.

 

Skladba portfólia

 

Portfólio tvoria veci nielen praktické, ale aj zábavné aj hlavne podporujúce kreativitu. Ponuka, ktorá je neustále obnovovaná, siaha od domácich potrieb, kuchynské vybavenie, kancelárske potreby, až po hračky či drobnosti pre domácich majstrov. Reťazec sa vyznačuje tým, že o svojich nízkych cenách nehovorí až prehnane. Skôr to nechá na zákazníkov (a šírenie ich skúsenosti), pre ktorých môže byť jediná osobná skúsenosť štartovacou pozíciou pre pravidelné nákupy. Ideálne je, ak si sám zákazník urobí predstavu a podľa zváženia návštevu predajne ďalej odporučí. Reťazec Tiger sa vyznačuje škandinávskym prístupom k managementu a podporuje všemožne zamestnancov k rastu spolu s celou spoločnosťou.

 

Pripravil: dk
Zdroj a ilustračné foto : Cushman & Wakefield, Tiger, redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail