Nestea

Nestea

Nestea

Odborná súťaž Múza Merkúra rastie

Víťazi 8. ročníka kreatívnej súťaže Múza Merkúra za rok 2017 si prevzali ocenenia na Galavečeri konferencie Slovak Retail Summit 2018. Súťaž si počas ôsmych rokov existencie vybudovala rešpekt a meno, o čom svedčí narastajúca kvalita prihlásených projektov.

 

muza merkura velke foto

 

 

Vyhlasovateľom súťaže je spoločnosť INCOMA Slovakia v spolupráci s THEMARKETERS.BIZ a časopisom IN STORE Slovakia a odborným portálom RETAIL magazin.sk.

 

Víťazí inovácia a kreativita projektov

 

Cieľom súťaže Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku v priebehu uplynulého kalendárneho roka. Hlavnými kritériami súťaže sú inovácia a kreativita projektu a ich exekúcia.

 

Súťažiť je možné v šiestich kategóriách: branding predajne, umiestňovanie produktov v mieste predaja, promo aktivity a eventy, nové technológie v mieste predaja, TOP značka v obchode a aktivity z oblasti spoločenskej zodpovednosti /CSR v obchode/. Prihlásené práce hodnotí odborná porota, ktorá je zložená z 9 členov – odborníkov z radov reklamných agentúr a novinárskej obce.

 

Inovácia aj v súťažných kategóriách Múza Merkúra

 

Vývoj v oblasti komunikácie v obchode si vyžiadala aj zaradenie samostatnej kategórie, ktorá osobitne hodnotí zrealizované projekty spoločenskej zodpovednosti. Tento rok si najvyššie ocenenie Múza Merkúra - CSR v obchode odniesla spoločnosť Kaufland Slovenská republika, s projektom zameraným na ochranu životného prostredia s názvom „S igelitkou nemôžeš byť šik. Nos si nákup v bavlnke.“

 

Boj o najprestížnejšie ocenenie „TOP značka v obchode“

 

Každoročne sa s napätím očakáva poradie ocenených spoločností v kategórii „TOP značka v obchode“ udeľovanej za najkomplexnejšiu kampaň. Za rok 2017 sa mohli z víťazstva v tejto kategórii tešiť zástupcovia COOP Jednota Slovensko. Porota ocenila prvým miestom 10 rokov aktivít úspešného projektu „Bača a honelník“.

 

Výrazné projekty, ťažké rozhodovanie

 

V roku 2017 boli v súťaži Múza Merkúra najsilnejšie zapojené spoločnosti COOP Jednota, KASO TECHNOLOGIES, Kaufland Slovenská republika, LABAŠ, Lidl Slovenská republika, St.Nicolaus-trade a TESCO STORES SR. Porota má možnosť udeliť prvé, druhé aj tretie miesto v jednotlivých súťažných kategóriách. V prípade, že projekty nedosiahnu dostatočný počet bodov na dané umiestnenie, nemusia byť vždy udelené všetky 3 miesta.

 

„Môže teda nastať situácia, že v určitej kategórii sú ocenené aj dva súťažné projekty na rovnakom mieste, ale aj situácia, že niektoré miesto v danej kategórii udelené nie je. Aj tento rok bolo hodnotenie a výber najzaujímavejších a najkreatívnejších projektov ťažký,“ dodáva Bohumila Tauchmannová, riaditeľka INCOMA Slovakia. Porota hodnotila na základe zaslaných písomných a vizuálnych podkladov.

 

„Je stále náročnejšie vybrať z pomedzi súťažných projektov tie najlepšie, s najsilnejším odkazom, či invenciou. Úroveň súťažných projektov totiž z roka na rok stúpa,“ konštatuje Martin Mazag, managing director, Prime time a zároveň predseda odbornej poroty. Porotcovia tento krát udelili spolu 16 ocenení.

 

Víťazi za rok 2017

 muza merkura 2017b

 

Pripravila: jk
Foto: INCOMA Slovakia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail