Slovak superbrands award

JTRE pripravuje druhú fázu centra EPERIA Shopping Mall v Prešove

Krátko po úspešnom dokončení regionálneho obchodného centra EPERIA Shopping Mall v Prešove zrealizuje J&T REAL ESTATE druhú fázu výstavby. Okrem ďalších pracovných príležitostí prinesie rozšírenie prenajímateľnej plochy o 8 500 štvorcových metrov na troch nadzemných podlažiach.

 

eperia 2018 uvod

 

Expanziu zrealizuje spoločnosť JTRE, ktorá stojí za projektom už od jeho prvej fázy. „EPERIA bola naším prvým projektom v retailovom segmente takého rozsahu. Rozšírením o druhú fázu využijeme maximálne jej trhový potenciál, naším cieľom je, aby bola EPERIA ešte atraktívnejšia. Vnímame to ako vhodne zvolenú stratégiu, ktorá reflektuje požiadavky návštevníkov nákupného centra,“ uvádza Pavel Pelikán, výkonný riaditeľ JTRE a dodáva, že projekt je už v prípravnej fáze. Bližšie informácie, ako aj vizualizácie novej budovy a jej okolia, budú známe už čoskoro. Uvažovaný termín začiatku výstavby je už v priebehu budúceho roka.


Prekvapujúca návštevnosť


Novootvorenú EPERIU počas prvých dní navštívilo viac ako 70 tisíc návštevníkov a do konca januára ich bolo až 650 tisíc. „Návštevnosť centra od začiatku prekonala naše očakávania. Po vyhodnotení ďalších ukazovateľov, ktoré sú kľúčové pri riadení obchodných centier, sme sa rozhodli pokračovať aj druhou fázou projektu,“ hovorí Vladimír Salkovič, predseda predstavenstva VSV Consulting, a.s., ktorého 100-percentným akcionárom je realitný fond NÁŠ PRVÝ REALITNÝ o.p.f. – PRVÁ PENZIJNÁ SPRÁVCOVSKÁ SPOLOČNOSŤ POŠTOVEJ BANKY, správ. spol., a. s.


Ako ďalej uviedol vlastník centra, už jestvujúci mix prevádzok zameraných predovšetkým na módu a štýl by mali posilniť kiná, interiérový detský kútik, posilňovňa a najväčšia predajňa so športovými potrebami. V najbližších dňoch sú naplánované intenzívne rokovania s nájomcami, ktorým sa nemohlo vyhovieť z kapacitných dôvodov. V súčasnosti je projekt obsadený na 95%. Svoje prevádzky už potvrdili Slovenská pošta, predajne Tchibo, Cipo & Baxx.

 

Zvyšné priestory obsadia nové módne odevné značky. Rozšírením prenajímateľnej plochy má EPERIA ambície splniť sny svojim zákazníkom a potvrdiť tak svoju pozíciu prvého štýlového a obľúbeného regionálneho obchodného centra v Prešove.


EPERIA Shopping Mall bude po skončení procesu certifikácie jedinou budovou s medzinárodným ekologickým certifikátom BREEAM na území krajského mesta.


Čo aktuálne ponúka centrum?


Dvojpodlažné moderné regionálne nákupné centrum s celkovou prenajímateľnou plochou 22 000 m2 postavil developer JTRE už v existujúcej obchodnej zóne na prešovskom sídlisku Sekčov. Nová módna adresa s celkovou investíciou 50 mil. € otvorila svoje brány prvým návštevníkom minulý rok v novembri. Nadčasová a moderná architektúra nákupného centra pochádza z dielne architektonického tímu DKLN. EPERIA priniesla do Prešova stovku obchodov a známe módne značky ako napríklad H&M, C&A, Lindex, New Yorker, A3 sport, Exi Sport či CCC. Súčasťou je aj nový koncept potravín Fresh Supermarket, či dodatkový zákaznícky servis a služby food court, nový kulinársky a reštauračný zámer.

 

Dominantu EPERIE tvorí centrálne námestie otvorené cez dve podlažia, ktoré poskytuje priestor pre príležitostné kultúrne a verejné podujatia, aktivity pre deti a veľa iných atrakcií. Zákazníkom je tiež k dispozícii vnútorné parkovisko s kapacitou 199 miest a vonkajšie s 369 miestami. EPERIA myslí aj na cyklistov a vyznávačov moderného mestského životného štýlu a je bezbariérová.

 

Zdroj a foto: J&T REAL ESTATE

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Ako sa rodila prvá predajňa KRAJ?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail