Slovak superbrands award

Retail Innovations Conference 2018: Špičkoví rečníci a aktuálne trendy

 

Už onedlho, 12. apríla 2018, sa bratislavský hotel Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom, kde sa stretnú retailoví profesionáli, uznávaní odborníci a všetci tí, ktorí sa o oblasť retail intenzívne zaujímajú. V poradí druhý ročník už teraz avizuje vysokú informačnú hodnotu.

 

Retail Innovations Conference II


Pripravené sú inšpiratívne vystúpenia popredných retailových osobností, ktoré sa budú venovať dvom nosným a veľmi aktuálnym témam, REMODELINGU a HR V RETAILE.


Potrebné informácie a inšpirácie


Výrazný trend a nevyhnutnosť aj v procese približovania sa modernému zákazníkovi v kamennom retaile je remodeling. Sme svedkami prestavby zastaraných prevádzok, príchodu nových konceptov, ale aj prudkého vzostupu e-commerce na úkor dizajnových obchodíkov. Zákazník sa citeľne mení. Chce nakúpiť rýchlo, efektívne a v peknom prostredí, mať príjemný zážitok, ale zároveň nechce prísť o pestrý výber za ceny, na ktoré je zvyknutý.


Ako skĺbiť tieto aj pomerne protichodné trendy? Ako dosiahnuť zážitkové nakupovanie a zároveň zisk? Dokážu IT riešenia optimalizovať predajný priestor? Vie sa remodeling oprieť o kvalitné dáta? Ako má vyzerať správna remodelingová stratégia a pohľad na prestavbu filiálky z vyššej perspektívy?


Remodelingu sa vzhľadom na šírku a multidisciplinaritu problematiky budú venovať hneď dva bloky Retail Innovation Conference II.


Druhou horúcou témou budú ľudské zdroje. Čo treba urobiť pre to, aby v obchodoch pracovali predavači, nie iba podávači tovaru? Je finančná motivácia jediný atribút lepšej služby zákazníkovi? Odkiaľ získať armádu nových predavačov? To všetko sú aktuálne otázky, ktoré sa pokúsia zodpovedať a zároveň o nich s účastníkmi diskutovať rečníci podujatia.


Odborníci zo sveta aj zo Slovenska


Tak, ako pri prvom ročníku, aj teraz podujatie privíta špičkových a uznávaných profesionálov zo Slovenska a zahraničia. O úspešných inováciách z pohľadu dizajnu a účelu príde do Bratislavy hovoriť špičkový holandský dizajnér Martijn Frank Dirks. Absolvent Design Academy v Eindhovene a University Plymouth v odbore Retailový dizajn si v roku 2006 založil štúdio Studiomfd, ktoré sa špecializuje na grafický, interiérový a retailový dizajn. Na Slovensku bude rečník jeho kvalít prvýkrát.


Na podujatie zavíta aj Ronny Max. Ronny je v sektore maloobchodu považovaná za svetovú guru analytiky správania zákazníkov. O radu si k nej chodia najväčší hráči v odvetví. Účastníci podujatia budú mať jedinečnú príležitosť vidieť, počuť a porozprávať sa s človekom, ktorý stál pri zrode nového odvetvia retailovej analytiky. „People Tracking“ a „Behavior Analytics“ sú len niektoré z oblastí, ktoré s využitím modernej techniky podrobne skúmajú cestu zákazníka a jeho správanie vo fyzickom maloobchode.


Ronny Max je zakladateľkou Behavior Analytics Academy a riaditeľkou agentúry Silicon Waves. Je autorkou knihy Behavior Analytics in Retail a participovala na projekte Vision so Stanfordskou Univerzitou (na pôde tejto univerzity prebehli prelomové výskumy v oblasti správania ľudí, vrátane známeho Stanfordského experimentu).


Zaujímavá je aj paleta slovenských rečníkov. Uznávaní odborníci ako Peter Seidner (Praclík), Peter Pohanka (CBRE), Marcel Blaščák (dm drogerie markt), Patrícia Jakešová (U&SLUNO), Ladislav Ambrovics (MINIT Slovakia) a ďalší sú zárukou vysokej informačnej hodnoty programu. Zoznam rečníkov a program sa priebežne aktualizujú.

 

Nezabudnite sa včas registrovať a do svojho diára si následne poznačiť dátum 12. apríla 2018.

V tento deň sa legendárny bratislavský Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom konania prestížneho podujatia Retail Innovations Conference. Opäť sa ponesie v znamení silnej koncentrácie aktuálnych trendov a inšpirácií, to všetko v príjemnej atmosfére.

 

 

ric2 logo

 

 

Zdroj a foto: Retail Innovations Conference 2018

 

Súvisiace články 

 

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Ako sa rodila prvá predajňa KRAJ?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail