Tchibo prichádza na Slovensko s novým konceptom. Otvára prvý pop-up store
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 15. december 2017
Nový typ obchodu sa nachádza v outlete Voderady One Fashion. Ide o prvý obchod nového konceptu pop-up store, ktorý je na danom mieste otvorený vždy len obmedzenú dobu. Prináša tovar zo starších kolekcií v akciových cenách a výhodných zľavách až do výšky 60 %.
Cieľom je priblížiť sa zákazníkom v regiónoch, kde značka nemá stále zastúpenie v podobe kamenného obchodu. Pop-up store využíva Tchibo na krátkodobý predaj tovaru z predošlých kolekcií za outletové ceny.
„Nový pop-up store vo Voderadoch sme otvorili na základe dobrých skúseností v Českej republike, kde sme koncept uviedli v roku 2016 a ktorý splnil naše očakávania, predovšetkým v zmysle vyvolania záujmu o značku i podpory spontánneho nákupu,“ vysvetľuje Tomáš Zahradník, riaditeľ obchodov spoločnosti Tchibo Praha a Tchibo Slovensko.
Pop-up store sa od bežných predajní Tchibo odlišuje v troch hlavných bodoch:
1. Obchod je otvorený len obmedzený čas v trvaní niekoľkých týždňov.
2. Obchod ponúka spotrebný tovar Tchibo, kávovary Cafissimo, kapsule Cafissimo a balenú kávu, nedisponuje teda kávovým barom s posedením. Je možné si však kúpiť kávu so sebou.
3. Široký výber spotrebného tovaru zo starších kolekcií je v ponuke za outletové ceny so zľavami až do výšky 60 %.
Novootvorený obchod Tchibo vo Voderadoch sa vyznačuje úplne odlišným, odľahčeným dizajnom, ktorý reprezentuje základnú charakteristiku tzv. pop-up store. Ponúka pultový predaj zrnkovej kávy (v podobe celých zŕn aj mletej kávy), instantnú kávu, ďalej kapsule do kávovarov Cafissimo a jednotlivé kávovary radu Cafissimo. Súčasťou sú, samozrejme, rôzne kategórie spotrebného tovaru zostavené z predchádzajúcich týždenných kolekcií, z ktorých si môže vybrať skutočne každý.
Pop-up store je celosvetovo úspešný marketingový nástroj, ktorý má za úlohu vytvoriť rozruch okolo značky a prilákať záujem verejnosti svojou krátkodobou životnosťou. Dočasný predaj firmy využívajú na riešenie aktuálnych potrieb, ako je predstavenie noviniek, špeciálne predajné akcie, rozšírenie povedomia o značke alebo priama komunikácia so zákazníkmi. Tento koncept vítajú aj prenajímatelia a prevádzkovatelia obchodných centier, pretože priebežne sa meniaca ponuka dočasnej predajnej jednotky dokáže vyvolať zvedavosť ľudí, pozitívne ovplyvniť ich nákupné správanie a zvýšiť návštevnosť danej lokality.
Zdroj a foto: Tchibo