volba spotrebitela 450x1017 left

Záujem o koncept Yeme medzi zákazníkmi rastie. Pribudla tretia predajňa

yeme uvod panoramaOd konca septembra 2017 môžu zákazníci využívať aj novú predajňu Yeme v polyfunkčnom komplexe Panorama City. Nachádza sa v atraktívnom prostredí novovzniknutého bratislavského nábrežia, neďaleko Slovenského Národného Divadla a nákupnej galérie Eurovea.


Obyvateľov Bratislavy a blízkeho okolia láka stále viac spoznávať „iné“ potraviny. Je tiež stále viac tých zákazníkov, ktorí vyhľadávajú atraktívne nákupné zážitky a s nimi spojenú príjemnú atmosféru. Koncept plno chutných potravín Yeme sa aj na základe tohto smerovania a svojich pozitívnych výsledkov z už fungujúcich predajní rozrastá a chce osloviť aj iné typy zákazníkov.

 

“Predajňa Yeme Panorama City je v každom ohľade “plnokrvné” Yeme. Avšak špecifikom polyfunkčného komplexu oproti predchádzajúcim prevádzkam je, že v ikonických trojuholníkových vežiach sa nachádzajú okrem bytov aj kancelárske priestory. Yeme samozrejme záleží na tom, aby si zákazníci mohli urobiť hlavne plnohodnotný, veľký nákup kvalitných potravín pre svoju domácnosť. Ale v tejto predajni myslíme aj na zamestnancov z blízkych kancelárií. Sme pripravení na ich nápor v troch paralelných obslužných pultoch, kde vieme týmto zákazníkom ponúknuť cestou do práce a cez obednú prestávku kávu, sendviče a iné naše čerstvé výrobky bez čakania pri 12 pokladniciach,“ približuje Miloš Kuťka, prevádzkový riaditeľ a spolumajiteľ Yeme.

 

panorama5

 

So svojimi 760m2 a cca 50 zamestnancami reprezentuje predajňa Yeme Panorama City v koncepte veľkú predajňu. V rámci objektu Panorama city je pre návštevníkov a zákazníkov maloobchodných prevádzok vyhradených 40 parkovacích miest.

 

Vlastná výroba


Tak ako v predchádzajúcich zabehnutých predajniach na Tomášikovej a Búdkovej ulici, aj v Panorama City budú vyrábať čerstvé ovocné šťavy a smoothie, ovocné a zeleninové šaláty, obložené bagety a pomazánkové chlebíky. Novinkou je rozšírenie ponuky fresh baru o teplé sendviče. Aj tu, priamo pred zákazníkom v predajni, majstri pekári nechávajú zrieť kvások a s fortieľom pečú širokú paletu pekárenskych výrobkov. Takisto kvôli čerstvosti priamo na mieste v predajni sa spracováva mäso, ktoré pochádza z prestížnych fariem, kde sa o zvieratá príkladne starajú.

 

panorama2

 


Značka Yeme komunikuje, že v sebe spája nostalgické spomienky na tradičné remeselné, chutné, nie priemyselne vyrobené potraviny s potrebami moderného mestského človeka a jeho dynamickým životným štýlom. Koncept nevníma dobré jedlo len ako módny výstrelok, ale ako jeden z najväčších zdrojov ľudskej vitality a radosti zo života. Nie je jej cieľom ponúkať čo najlacnejšie výrobky, skôr chce prezentovať výnimočnú chuť a zážitok z doposiaľ nepoznaných chutí. Táto filozofia bude premietnutá aj do novo otvorenej prevádzky.

 

Dôraz na zamestnancov


Pod značku Yeme v súčasnosti patria tri predajne a dokončuje sa aj spustenie distribučného centra. Vo všetkých prevádzkach bude tento koncept do konca roka 2017 zamestnávať vyše 200 zamestnancov.
Peter Varmuža, generálny riaditeľ Yeme k tomu dodáva : “Na zamestnancoch nám špeciálne záleží. Venujeme veľa času a pozornosti tomu, aby sme mali na všetkých pozíciách kvalitných ľudí. Náš nástupný plat je 900€, zamestnancom poskytujeme 20% zľavu na nákup a k tomu kvalitné školenia. Pre zamestnancov sme pripravili aj pohodlnú a modernú uniformu. Tá vznikla v spolupráci so slovenským módnym návrhárom Borisom Hanečkom.”

 

panorama4

 

 

Prechod do fázy zrelej firmy


Celkovo sa dá povedať, že spustením tretej predajne značka Yeme pomaly prechádza z fázy startupu a "proof of concept" do fázy zrelej firmy. “Zďaleka si nemyslíme, že nie je čo zlepšovať. Preto v období najbližšieho roka neplánujeme otvárať ďalšie predajne, aby sme sa mohli plne venovať rozvoju vzťahov s farmármi, načúvali radám a postrehom našich zákazníkov a vyrábali hodnotné potraviny. Vyžaduje si to prirodzene veľa času a pozornosti. Chceme, aby sa zákazník tešil, ako jeho Yeme časom dozrieva a zlepšuje sa. A to sa nedá urýchliť,” dodáva P. Varmuža.

 

Pripravil: dk
Foto: Yeme

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Retail in Detail/New Customer Journey 2017


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail