V Bratislave vznikne moderná Petržalská tržnica

petrzalska trznicaV budove nákupného centra na Bratskej ulici v Petržalke vznikne na jar 2018 moderná mestská tržnica, ktorá v tejto lokalite už dlhodobo chýba. Zámerom projektu je vytvoriť pre obyvateľov bratislavského sídliska Petržalka priestor na rodinné nákupy v supermarkete a v zaujímavých a momentálne aj trendových farmárskych prevádzkach.


Zmodernizovaná budova s rozlohou 4 931 m2 ponúkne Petržalčanom ideálne miesto na pravidelný rodinný nákup, oddych či spoznanie svojich susedov pod jednou strechou. Projekt poskytne okrem supermarketu s pekárňou, lahôdkami a mäsiarstvom aj novovybudovanú trhovú zónu. Plánovaná návštevnosť tržnice je podľa oficiálneho webu 120 000 návštevníkov mesačne.

 

Atmosféra tržnice

 

Koncept vnútorného riešenia vychádza zo zámeru podporiť atmosféru typickej tržnice vytvorením lineárneho trhového priestoru a špecializovaných predajní, ktoré budú doplnené novým moderným konceptom supermarketu.


„Pôjde o miesto určené pre lokálnych výrobcov s čerstvými potravinami, farmárske obchody či sezónne stánky, gastro zónu, cukráreň, kaviareň s vonkajšou terasou, drogériu, lekáreň a iné služby,“ hovorí Katarína Lešková, projektová manažérka Petržalskej tržnice a dodáva: „Práve takýto priestor je medzi Petržalčanmi nanajvýš žiadaný.“ Vyplýva to z prieskumu realizovaného v septembri 2016, ktorý zároveň ukázal, že až 64 % opýtaných by uvítalo viac pohybových aktivít pre deti. Jedným zo zámerov projektu je preto vytvoriť detské centrum – zónu pre deti, detské krúžky a aktivity."

 

Spádová oblasť


Pri budove novej Petržalskej tržnice sa zachová parkovisko s kapacitou 139 miest, čo umožní pohodlné parkovanie pre všetkých návštevníkov a poskytne tiež dostatočný priestor pre outdoorové aktivity, ako príležitostné trhovisko či detské ihrisko. Tržnica sa v novej koncepcii otvorí smerom k zastávke MHD Jiráskova čiže aj nemotorizovaní zákazníci sem nebudú mať zložité sa rýchlo dostať. Zaujímavá je aj spádová oblasť plánovanej Petržalskej tržnice, kde do 1000 m žije 5 387 obyvateľov do 5 minút autom je to až 97 663 obyvateľov.


Prostredníctvom webu projektu je avizované hľadanie prevádzkovateľov obchodov a služieb, ktorí dávajú do svojho podnikania srdce a chcú byť súčasťou komunity, ktorá túto hodnotu ocení. Týka sa to nielen gastronómie, ale predovšetkým farmárskej a remeselnej produkcie, chýbať by nemali ani praktické a drobné služby, ktoré sú neodmysliteľnou a dôležitou súčasťou takýchto projektov.

 

Zdroj: redakcia
Vizualizácia: Petržalská tržnica

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



2. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY

Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail