KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Avion zacieli pred Vianocami na rodiny s deťmi

avionHoci obchodno- zábavné centrum Avion Shopping Park v Bratislave začína s vianočnou obchodnou sezónou tento rok o niečo neskôr ako v predchádzajúcich rokoch, očakáva intenzívnejší záujem nakupujúcich. Dokonca aj to, že Slováci budú mať štedrejšie sviatky než vlani.


Podľa vyjadrenia manažmentu obchodného centra Avion počas celého roka spotreba slovenských domácností prekvapivo rástla a je predpoklad, že inak to zrejme nebude ani pred vianočnými sviatkami. Slováci si tak zrejme tento rok na sviatky doprajú viac ako uplynulé roky. Dôvod, prečo toto centrum posunulo začiatok vianočnej sezóny na neskorší termín je prostý: „Tento rok začíname s vianočnou atmosférou trošku neskôr, až v polovici novembra. Zákazníci sú totiž intenzívne zahltení marketingom a my sa im snažíme ponúknuť pohodlné a nenásilné prostredie. Samotná výzdoba má len správne navodiť a spríjemniť atmosféru prichádzajúcich Vianoc. Nesnažíme sa ňou na nakupujúcich nasilu tlačiť či presviedčať ich k niečomu konkrétnemu," vysvetľuje Andrea Aujeská, riaditeľka obchodno zábavného centra Avion, ktoré vlastní a spravuje Inter IKEA Centre Group SR.

 

Ciele zákazníkov

 

Kým vlani predvianočným nákupom velil trend nákupu darčekov „na poslednú chvíľu", tento rok si môžu zákazníci dopriať viac pohody. Zľavy sú ponúkané v podstate od začiatku vianočnej sezóny, nielen tesne pred sviatkami. „Obchodníci čoraz viac motivujú zákazníkov míňať pred Vianocami špeciálnymi ponukami, zľavami, sezónnym výpredajom a bonusovými programami. Veríme, že rozhodujúcim faktom pre našich návštevníkov a zákazníkov jenielen cena, ale aj široká ponuka predajní a služieb vrátane IKEA. Dôležité je tiež mať kde zaparkovať v predvianočnom zhone. Väčšina zákazníkov hľadá pohodlný nákup a zároveň možnosť spríjemniť si a zažiť krásnu vianočnú atmosféru aj na našich vianočných trhoch s občerstvením a hudbou," dodáva A. Aujeská.

 

Dôležitá výzdoba aj vône

 

Avion sa chce tento rok sústrediť na aktivity pre deti, tvorivé dielne a tradičné prvky výzdoby. Chýbať nebudú ani zaujímavé atrakcie a workshopy pre deti a rodiny počas adventných víkendov, aby rodičia mali viac času bez zhonu a v pohodlí nájsť v množstve obchodoch správne darčeky. „Aj v tomto roku pokračujeme v zameraní sa na slovenské tradície, rodinu a deti. Zákazníci totiž podľa našich interných prieskumov obľubujú klasickú avšak bohatú výzdobu, voňavú atmosféru a rozmanité atrakcie pre deti. Práve na deti je aj v tomto roku zameraných viacero interaktívnych zón v rámci dekorácií. Od toho nášho smerovania sa bude odvíjať aj program v predvianočnom období, služby zákazníkom, doplnenie vianočného sortimentu na vianočných trhoch v pasáži i v exteriéri a krátkodobých stánkoch," uvádza A. Aujeská. A v akom type predajní sa očakáva najväčší nápor? Zákazníci podľa slov A. Aujeskej už tradične pred Vianocami vo zvýšenej miere navštevujú najmä kníhkupectvá, parfumérie a predajne so spotrebným tovarom – elektronikou a domácimi spotrebičmi.

 

Pripravil: dk
Zdroj a foto: Inter IKEA Centre Group SR

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk