volba spotrebitela 450x1017 left

DEICHMANN plánuje otvoriť sedem predajní

deichmann2017Spoločnosti DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. sa v roku 2016 podarilo zvýšiť obrat o 6,6 percenta. Celkovo vo svojich 70 predajniach (v roku 2015 ich bolo 64) a internetovom obchode predala 2,65 milióna párov obuvi. Aké sú ďalšie plány?
Obrat vrátane DPH tohto významného maloobchodného predajcu obuvi na slovenskom trhu stúpol v roku 2016 na 64,6 milióna € (v roku 2015 to bolo 60,6 milióna €).


„S priebehom minulého roka sme spokojní. V oblasti on-line i stacionárneho predaja sme naďalej rástli a upevnili sme si pozíciu vedúceho obchodníka s obuvou na trhu,“ hovorí Karel Madzia, konateľ spoločnosti. Ako ďalej potvrdzuje, stratégia ponúkať módnu obuv v dobrej kvalite za trvalo nízke ceny sa osvedčuje. V uplynulom roku otvorila značka na Slovensku 6 nových predajní a 4 zmodernizovala. Na aktuálny hospodársky rok je plánovaných 7 nových predajní.

 

Kamenný aj internetový obchod

 

Prvú predajňu na Slovensku otvorila spoločnosť DEICHMANN-OBUV SK v roku 2004, od roku 2009 je lídrom na trhu v maloobchode s obuvou. Už tri roky môžu zákazníci nakupovať u tohto obchodníka aj on-line s doručením zadarmo. Ak by tovar nesedel, môže ho zákazník bezplatne vrátiť alebo vymeniť prostredníctvom ktorejkoľvek kamennej predajne. Od októbra 2015 ponúka tento obchodník navyše aj službu doručenia tovaru na zadanú adresu „Ship to Home“. Ak predajňa nemá požadovaný výrobok v správnej veľkosti, zákazník si ho môže na mieste objednať a dať zaslať domov.

 

„Zvláštnosť oproti klasickému internetovému obchodu spočíva v uplatnení multikanálovej stratégie. Zákazník môže prechádzať medzi stacionárnou a on-line ponukou a všade nájde rovnaké ceny. Chceme byť prítomní všade tam, kde sa pohybujú naši zákazníci, a prezentovať im celý náš sortiment. Našim cieľom je im uľahčiť nakupovanie, ako je to len možné, tým, že im pre ich nákup ponúkneme rôzne kanály, medzi ktorými budú môcť aj ľubovoľne prechádzať,“ hovorí K. Madzia.

 

Projekty spoločenskej zodpovednosti

 

Pomoc ľuďom v núdzi je súčasťou podnikateľskej filozofie spoločnosti. Preto sa aj angažuje v rôznych pomocných projektoch. V roku 2016 spoločnosť podporila finančnou sumou renovačné práce v Domove sociálnych služieb sv. Jána z Boha v Spišskom Podhradí, v Združení na pomoc ľuďom s mentálnym postihnutím v Komárne a v Centre Slniečko pre zanedbávané deti a týrané ženy.

 

Prvé predajne vo Francúzsku a Belgicku

 

DEICHMANN-OBUV SK s.r.o. je dcérska spoločnosť DEICHMANN SE, ktorá je lídrom na nemeckom a európskom maloobchodnom trhu s obuvou. Skupina DEICHMANN dosiahla v uplynulom hospodárskom roku v 23 európskych krajinách a USA hrubý obrat 5,6 miliardy € (čistý obrat 4,8 miliardy €). Nárast obratu očistený o menové efekty je 5,6 %. Skupina predala v roku 2016 prostredníctvom svojich kamenných predajní a internetových obchodov asi 173 miliónov párov obuvi. Ku koncu roka 2016 prevádzkovala celosvetovo celkovo 3 857 predajní a zamestnávala 38 252 pracovníkov. V roku 2016 teda spoločnosť vytvorila takmer 1 000 nových pracovných miest.


V roku 2017 pribudnú prvé predajne tejto značky aj vo Francúzsku a Belgicku. Zároveň je cieľom ďalej rozširovať sieť predajní na súčasných trhoch, pričom v popredí stojí kvalitatívny rast. V aktuálnom roku plánuje skupina medzinárodne otvoriť 262 nových predajní. Okrem toho má byť ďalších 185 predajní modernizovaných a to bude aj cesta, ktorou sa bude tento obchodník uberať aj na Slovensku. Počas tohto roka bude investovať celkovo cca 232 miliónov € do medzinárodnej infraštruktúry.

 

Zároveň pokračuje aj digitálna expanzia. V súčasnosti predáva skupina svoje produkty medzinárodne prostredníctvom 29 vlastných internetových obchodov a 4 obchodných portálov. Na rok 2017 plánuje ďalšie internetové obchody a s tým súvisiacu ponuku služieb na súčasných trhoch.

 

Pripravil: dk
Zdroj a foto: DEICHMANN, redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Retail in Detail/New Customer Journey 2017


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail