PET Center zmení na Slovensku vzhľad svojich predajní
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 04. október 2016
Premena predajní tejto siete bola zahájená počas letných mesiacov už v susednom Česku. Cieľom je zjednotiť dizajn, priblížiť sa viac k zákazníkom a súčasným dizajnovým trendom.
Nová podoba predajní vznikla v dizajnérskom štúdiu Dago a od leta 2016 sa v tomto štýle budú niesť novo otvárané predajne a tiež predajne zrekonštruované.
Meniace sa potreby
„Historický vývoj vzhľadu našich predajní znamenal niekoľko rôznorodých dizajnov,“ zhŕňa Kateřina Holnová, marketingová riaditeľka siete PET Center. Ako dodáva, v rámci faceliftu značky, ktorý bol zahájený ešte na začiatku roka 2016, má dôležité miesto aj postupná premena všetkých predajní na modernejšie, vzdušnejšie a prívetivejšie priestory. „Pre 140 predajní, ktoré v súčasnosti prevádzkujeme v Česku a na Slovensku, to sú nielen vysoké finančné náklady, ale aj potreba uskutočniť čo najviac s ohľadom na meniace sa potreby našich zákazníkov,“ dodáva K. Holnová.
Lokalizácia predajní
Prvá predajňa tejto siete bola otvorená v roku 2000 v Česku, prvá predajňa PET Center na Slovensku vznikla v roku 2009 v Bratislave Petržalke. Od tejto doby sa maloobchodná a veľkoobchodná sieť stále rozrastá. Aktuálne u nás funguje viac ako 30 predajní. Expanzné plány tejto siete pritom ako v Česku, tak aj na Slovensku nekončia. Predajne sú zákazníkom k dispozícii takmer 365 dní v roku. Každý mesiac sú pripravené akciové ponuky a špeciálna ponuka pre verných zákazníkov vo vernostnom programe Verného pána. Predajne tejto siete sa ako v Česku, tak aj na Slovensku nachádzajú v najviac navštevovaných obchodných centrách, retailových parkoch, teda na významných frekventovaných miestach.
Existujúci dizajn
Okrem novo otvorených predajní v Česku (aktuálne v Jihlave a Přerove) je momentálne nový dizajn možné vidieť v Prahe. Rekonštrukciou prešli predajne v obchodných centrách Nový Smíchov, Letňany a Flora. Premena do novej podoby čaká postupne súčasnú sieť 140 predajní a zároveň sa v tomto dizajne ponesie aj ďalších 10, ktoré budú ešte otvorené do konca tohto roka.
Náklady na redizajn predajní sa pohybujú na úrovni od 650 tis.do 2mil českých korún, konkrétna výška potrebných financií závisí od veľkosti predajne, veku technologických komponentov, aj od požiadaviek prenajímateľov priestorov v ktorých sa predajne nachádzajú.
„Našim cieľom je byť bližšie k zákazníkom, preto je nový dizajn vzdušný a do predajne je zďaleka vidieť. Následne sme predajne koncipovali tak, aby sa u nás zákazníci cítili príjemne,“ vysvetľuje K. Holnová. Sieť kladie dôraz na zlepšenie orientácie nakupujúceho na predajnej ploche, rozsiahly sortiment je tiež potrebné zákazníkom ponúkať čo najprehľadnejším spôsobom a inovatívnejšie. "Myslíme samozrejme aj na našich predavačov, nové predajne sú viac prispôsobené ich potrebám. Aj napriek tomu, že sme v lete spustili nové e-shopy, vrátane celkom nového slovenského, zostávajú kamenné predajne stále zásadným miestom, kde sme našim zákazníkom najbližšie a kde im okrem širokého sortimentu poskytujeme odborné poradenstvo,“ dodáva.
V ponuke siete predajní PET Center je široká ponuka chovateľských potrieb, rozsiahla ponuka krmív, známe aj menej známe druhy domácich zvierat, doplnkový a ďalší súvisiaci tovar. V júli tohto roku otvorila sieť v Prahe Psí hotel a škôlku. PET Center sa angažuje aj v oblasti pomoci ohrozeným druhom zvierat.
Zdroj: redakcia, PET Center
Foto: PET Center