KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Avion má najväčšiu predajňu H&M na Slovensku

avionPonuka módneho tovaru v bratislavskom obchodno - zábavnom centre Avion rastie. V tomto roku k 103-tisíc štvorcovým metrov nákupnej plochy pribudlo ďalších takmer tisíc štvorcových metrov.


Od stredy 20. januára totiž môžu návštevníci Avionu nakupovať v najväčšej predajni H&M na Slovensku. Švédsky módny reťazec rozšíril svoju predajňu o 850 m2 na prvé nadzemné podlažie. „V Avione máme vďaka dôvere módneho reťazca H&M najväčšiu predajňu tejto obľúbenej značky na Slovensku. Nájomník efektívne využil nadzemný priestor pre rozšírenie svojej ponuky. Návštevníkom tak po modernizácii a spestrení ponuky v minulom roku opäť prinášame ďalšie nové nákupné možnosti,“ uvádza Andrea Aujeská, riaditeľka najväčšieho nákupného centra na Slovensku Avion Shopping Park v Bratislave.

 

Efektívnejšie technológie a navigácie

 

V roku 2015 sa vďaka rozsiahlej modernizácii najstaršej stredovej časti centra zmenil interiér a technológie ako napríklad ozvučenie, osvetlenie či klimatizácia Avionu. Tím Avionu zároveň zákazníkom uľahčil orientáciu v pasáži zlepšenou navigáciou. Hlavné vchody do centra získali nové, lepšie viditeľné označenie. Komfort pri vstupe do podzemných garáží zaisťuje vodičom nové zastrešenie a výraznejšie osvetlené vstupy. „Modernizáciu sme zrealizovali za plnej prevádzky centra tak, aby sme neobmedzili našich návštevníkov a nájomníkov. Vďaka prestavbe získali niektoré predajne nové vyššie výklady, ktoré značkám umožňujú lepšiu prezentáciu a väčšiu viditeľnosť v rámci centra. Nezabudli sme ani na skvalitnenie priestorov na zábavu a trávenie voľného času. Pre tých najmenších sme vynovili nestrážený detský kútik nad kaviarňou Pati Pati,“ dodáva A. Aujeská.

 

Proces modernizácie

 

Modernizáciu zrealizovalo v minulom roku aj osem predajní z celkových 172 nájomníkov centra. Obľúbená predajňa Tchibo pripravila pre svojich zákazníkov nový dizajn aj usporiadanie predajne. Zlepšenia a zmeny interiérov zrealizovali i značky ako Golem, Planeo quicktime, Leonidas, Garmin, Mania či Ugo Juice. Menila sa aj ponuka sortimentu centra a počas roku 2015 pribudli prevádzky značiek Tom Tailor, Mustang Jeans, Retro Jeans, predajňa hodiniek Chrono, Koh-i-noor či ručná auto umyváreň Blisk. „Naším cieľom je reagovať na potreby návštevníkov centra. V roku 2015 sa nám podarilo spestriť ponuku obchodov a služieb. Pre milovníkov alternatívnej dopravy sme sprostredkovali nabíjaciu stanicu pre elektromobily. Začiatok nového roka sa nesie v podobnom duchu. Okrem najväčšej predajne H&M na Slovensku môžu návštevníci nakupovať aj v novej prevádzke značky Prespánok so sortimentom pre zdravý a kvalitný oddych. Avion plánuje aj v budúcnosti ďalšie zlepšenia, ktoré pomôžu návštevníkom uľahčiť ich každodenný život,“ dopĺňa A. Aujeská.

 

Pripravil: dk
Zdroj a ilustračné foto: Avion Shopping Park

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk