Polus City Center chystá celkovú modernizáciu
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 11. november 2015
V dobe svojho otvorenia, v roku 2000, sa toto bratislavské obchodné centrum stalo priekopníkom moderného nakupovania na Slovensku. Aj dnes sa môže popýšiť niekoľkými ojedinelosťami a zaujímavými plánmi.
Nákupné centrum s najdlhšou históriou na Slovensku sa po celý čas svojej existencie usiluje zaujímať a starať o svojich zákazníkov, dopĺňa zaujímavé značky a záujem zákazníkov podporuje aj ponúkaným portfóliom služieb.
Viacero prvenstiev
Centrum pred dvoma rokmi uviedlo duchu uvedeného do praxe aj novú komunikačnú stratégiu „Radosť každý deň" a niektoré konkrétne zamerané projekty. Patrí medzi ne napríklad škola varenia „Radosť variť", či lifestylový projekt „Radosť zažiariť", ktorý návštevníkom poskytuje bezplatné módne poradenstvo a zmenu imidžu v spolupráci s vybranými módnymi značkami v Poluse. Zaujímavý je aj priestor Digipoint, v ktorom sa stretávajú technológie, edukácia i zábava. Všetky tieto projekty majú spoločný cieľ: jeho stredobodom je vždy bežný zákazník, ktorý môže popri bežnom nakupovaní stráviť príjemné chvíle zábavou, vzdelávaním, či relaxom. Polus sa zapojil, či sám inicioval za obdobie 15 rokov mnoho ďalších aktivít a podporných programov zameraných na rôzne cieľové skupiny zákazníkov, rodiny, seniorov, deti a mládež. Úzko spolupracoval aj s nadáciou Úsmev ako dar, kedy počas vianočnej kampane „Vykúzlime čaro Vianoc v detských domovoch" zabezpečil konkrétne vianočné želania detí, darčeky, ktoré by si radi našli pod vianočným stromčekom. Podarilo sa tak splniť vianočné želania 3 673 detí zo 72 detských domov Slovenska. Centrum má na svojom konte i viacero prvenstiev, napríklad je to prvé a jediné miesto, kde je možné uplatniť výhody Bratislavskej mestskej karty.
Riešenie hypermarketu
Vzhľadom na 15-ročnú tradíciu poskytovania služieb a nákupu, na dobrú polohu v rámci mesta a dôležitosť celého Polus komplexu, je prioritou, aby si samotné obchodné centrum v budúcnosti udržiavalo svoj vysoký štandard a teda aj zákazníkov. „Už od prvého dňa, 22.novembra 2000, kedy Polus City Center otvoril svoje brány verejnosti, mal ambíciu stať sa miestom, ktoré bude ľuďom prospešné, miestom s priateľskou atmosférou, miestom, kde sa každý bude rád navracať nielen kvôli nákupom, ale aj mimo nich," uvádza Petra Klasová Hándlová, riaditeľka nákupného centra. Nastal však čas na oživujúce zmeny. V súčasnej dobe sa v spolupráci so skupinou medzinárodných odborníkov pracuje na príprave procesu revitalizácie obchodného centra vrátane riešenia otázky hypermarketu. „Pri príležitosti výročia sme zahájili projekt prípravy inovácie, aby sa nákupné centrum mohlo rozvíjať a byť naďalej cenným prínosom, slúžiť zákazníkom a verejnosti, v neposlednom rade tiež chceme podporovať úspechy prevádzok a majiteľov obchodných priestorov," dodáva P. Klasová Hándlová.
Posilnenie potravinového sortimentu
Polus City Center posilňuje a chce v tomto ďalej pokračovať predovšetkým potravinový sortiment. Realizuje to vytváraním priestorov pre tradičné aj netradičné potravinové predajne s typicky slovenskými, zdravými, čerstvými výrobkami aj potravinami dennej spotreby. „K dispozícii sú dnes zákazníkom predajne potravín Starý otec, Biopark, DM drogérie so svojím potravinovým sortimentom, pekáreň Naglreiter, pekáreň Hurbanič, predajňa Sálem s ponukou syrových produktov a ďalšie," informuje Andrea Kováčiková, marketingová manažérka centra.
Verné značky
Za budovaním imidžu centra Polus stoja dlhé roky aj mnohí konkrétni prevádzkovatelia a značky, ktorí sú mu verní od otvorenia po súčasnosť. Ide konkrétne o značky Baťa, Datard, Fann Parfumérie, Bepon, Otto Berg, Mango, Alain Delon, Favab, Panta Rhei, Green Art, Dráčik a ďalšie. Neustále pritom prebieha príchod ďalších obchodníkov. Aktuálne ide napríklad o zdravé občerstvenie Simply Fresh, pribudla aj predajňa elektroniky a mobilných telefónov s názvom MP3.sk a ďalšie. „Polus City Center chce v najbližšej budúcnosti pokračovať v ponuke jedinečných celoročných projektov s cieľom priniesť zákazníkom extra benefity a vyšší štandard, v súlade s modernými európskymi trendmi poskytovania služieb nákupných centier. Prínosom pre zákazníkov je tiež inovácia vo forme novej modernej mobilnej aplikácie. Zároveň sa neustále pracuje na ďalších inovatívnych a atraktívnych aktivitách," dopĺňa A. Kováčiková. Záver roka 2015 sa v tomto centre ponesie v duchu osláv a odmeňovania verných zákazníkov. Rok 2016 následne zahája analýzy a prípravy k plánovaným oživujúcim zmenám a pripravovaným inováciám v centre.
Pripravil: dk
Ilustračné foto a zdroj: Polus City Center