Kontrolóri odhalili pochybenia internetových obchodníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 21. apríl 2017
V období od 17.10.2016 do 17.11.2016 vykonali inšpektori Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI) kontrolu, zameranú na dodržiavanie povinností prevádzkovateľov internetových obchodov. Aké sú zistenia?
Medzi našincami rastie záujem o platbu vopred
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 19. apríl 2017
Pri objednávkach z e-shopov rastie počet spotrebiteľov, ktorí si vyberajú možnosť zaplatiť za objednávku ešte pred doručením tovaru. Od nákupu na dobierku naopak postupne upúšťajú. Dôvodom je, že mnohí Slováci už uprednostňujú bezhotovostný platobný styk.
Prečo zažíva „diskrétne nakupovanie“ aktuálne rozmach?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 07. apríl 2017
Slováci nakupujú radi a ako aktuálne hlási jeden z lídrov stredoeurópskeho e-commerce trhu, spoločnosť Zásielkovňa - slovenský zákazník si stále viac a viac obľubuje takzvané intímne nakupovanie.
Súťaž ShopRoku 2016 predstavila svojich víťazov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 31. marec 2017
Cenu Heureky, o ktorej rozhodovala odborná porota, získal e-shop Zoot.sk a Cena Popularity bola udelená e-shopu Mall.sk.
E-commerce a súťažné právo: Prvé prešetrovanie Európskej komisie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 01. marec 2017
V druhej polovici roka 2016 sme sa v rámci prvej časti článku venovali pomerne rozšírenej obchodnej praktike v oblasti e-commerce, na ktoré sa Európska komisia („Komisia“) pozerá prinajmenšom s podozrením.
Zakladanie e-shopu: 10. Marketing a PR
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 24. január 2017
Marketing je neoddeliteľnou súčasťou podnikania. Predtým, než sa však pustíte do propagácie svojho e-shopu, uistite sa, že ste prešli všetkými krokmi, ktoré príprave marketingového plánu predchádzajú.
Internetové nákupy sú stále obľúbenejšie aj u kyberzločincov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 19. január 2017
Počet používateľov napadnutých finančným malvérom dosiahol v štvrtom kvartáli 2016 hodnotu 319 tisíc. Medziročne ide o nárast o 22,49 percent. Pod tento nárast sa pravdepodobne podpísali online nákupy počas špeciálnych sezónnych výpredajov a akcií, ktoré sa viažu k veľkým sviatkom.
Zakladanie e-shopu: 9. Nákupný proces
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 28. december 2016
Nákupný proces vo vašom e-shope je iba taký dobrý, ako jeho najslabší krok. Zákazník má nespočetné množstvo príležitostí nákupný proces v istej chvíli opustiť. Je iba na vás, aby ste sa tomu snažili vyhnúť.
Zakladanie e-shopu: 8. Zákaznícky support
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 29. november 2016
Zákaznícka podpora je kľúčová nielen pre získanie nových, ale najmä pre udržanie stálych zákazníkov. Až 89 % zákazníkov prejde ku konkurencii iba preto, že nie sú spokojní so zákazníckym supportom. Nehovoriac o vyše polovici, ktorá je ochotná si za lepšiu starostlivosť o zákazníka aj priplatiť.
Zakladanie e-shopu: 7. Vytváranie konkurenčných výhod
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 14. november 2016
Podnikanie vo vysoko konkurenčných segmentoch môže byť umením. Ak chcete uspieť a napredovať, musíte preskočiť konkurenciu a ukázať zákazníkom, že váš e-shop je v niečom výnimočný.