Zvažujeme možnosti online predaja potravín

susilHovorí Vladimír Sušil, obchodný riaditeľ internetového obchodu Hej.sk. Tento významný internetový obchodník na Slovensku má aj ďalšie ambiciózne plány. Realitou sa mnohé stanú už počas tohtoročnej jesene.

Čítať ďalej...

Recenzie sú pri nákupe online stále dôležitejšie

recenzieSlováci sú čoraz aktívnejšími recenzentmi. Osobné skúsenosti majú veľkú váhu nielen pri rozhodovaní sa medzi e-shopmi, ale aj ako spätná väzba pre e-shopy.

Čítať ďalej...

Chcete si otvoriť e-shop? Overte si svoje daňové povinnosti

accacePodnikanie na internete je stále obľúbenejšie aj na Slovensku. Jednou z možností je prevádzkovanie e-shopu. Veľa slovenských e-shopov už dokonca nepredáva svoje tovary len Slovensku, ale aj v zahraničí. Z toho však vyplývajú viaceré povinnosti.

Čítať ďalej...

Platby online šetria čas aj účet zákazníka

platbyOnline platobné metódy sú stále obľúbenejšie vďaka svojej rýchlosti, bezpečnosti a jednoduchosti. Aj e-shopy ich začínajú ponúkať čoraz viac. Platobných metód je niekoľko, no nie každý vie využiť ich potenciál na 100 %.

Čítať ďalej...

Internetoví užívatelia využívajú e-shopy intenzívnejšie

neto3Aspoň jeden nákup za štvrť rok uskutoční online o 17 % viac Slovákov než pred piatimi rokmi. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia pre Slovenskú asociáciu elektronického obchodu.

Čítať ďalej...

E-shopy valcujú kamenné predajne

hujkoInternetové nakupovanie postupne vytláča nákupy v kamenných predajniach. Podľa aktuálneho prieskumu Slovenskej asociácie elektronického obchodu (SAEC) už nakupujú Slováci viac online ako v kamenných predajniach knihy, letenky, či vstupenky. Podľa odhadov Hej.sk čaká rovnaký osud v pomerne krátkom období i fotoaparáty, notebooky, či tablety.

Čítať ďalej...

Komfort je najdôležitejšou motiváciou pre online nákupy

komfortSlováci sú pri nakupovaní veľmi pohodlní, ukazuje sa to aj pri nakupovaní online. Ako dôvody pre online shopping uvádzajú často úsporu času, komfort takéhoto nákupu i veľký výber sortimentu, ktorý e-shopy ponúkajú.

Čítať ďalej...

Otvára sa obrovský priestor pre online predaj FMCG

konferakV prostredí českého a slovenského online predaja rýchloobrátkového tovaru sa pohli ľady. Mnohé prekvapivé skutočnosti boli odhalené aj v rámci špecializovanej konferencie Retail in Detail/FMCG Online, ktorá sa uskutočnila 10.6.2015 v Prahe. Organizátorom podujatia bola spoločnosť Blue Events, odborný portál RETAIL magazin.sk bol mediálnym partnerom.

Čítať ďalej...

Visa spolupracuje s MALL.SK

mallSlováci napriek tomu, že platobné inovácie majú v obľube, prechovávajú až sentimentálny vzťah k hotovosti. Podľa štatistík Visa, nadpolovičná väčšina akýchkoľvek platobných transakcií prebieha v hotovosti.

Čítať ďalej...

Luxusná móda sa lepšie predáva online

fashion daysOnline obchod s módou, obuvou a doplnkami Fashion Days oslávil nie tak dávno svoje piate narodeniny. Za obdobie fungovania prešiel zaujímavým vývojom a eviduje neustály rast počtu zákazníkov. Aktuálne tu nakupuje viac ako 6 miliónov zákazníkov – 75 % žien a 25 % mužov. Pre tých je v ponuke viac ako 500 000 produktov od viac ako 1000 značiek.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail