Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Zakladanie e-shopu: 8. Zákaznícky support

eshop supportZákaznícka podpora je kľúčová nielen pre získanie nových, ale najmä pre udržanie stálych zákazníkov. Až 89 % zákazníkov prejde ku konkurencii iba preto, že nie sú spokojní so zákazníckym supportom. Nehovoriac o vyše polovici, ktorá je ochotná si za lepšiu starostlivosť o zákazníka aj priplatiť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 7. Vytváranie konkurenčných výhod

Online7Podnikanie vo vysoko konkurenčných segmentoch môže byť umením. Ak chcete uspieť a napredovať, musíte preskočiť konkurenciu a ukázať zákazníkom, že váš e-shop je v niečom výnimočný.

Čítať ďalej...

Online a offline musia byť v súlade

suladDoba, kedy stačilo mať k dispozícii kamennú predajňu a ignorovať online prostredie, alebo mať len e-shop bez akejkoľvek viazanosti na offline svet, je už minulosťou.

Čítať ďalej...

Správny výber vychystávacích prepraviek pre e-commerce

vychystavacie prepravkyAko vybrať správny vychystávací obal, tzv. picking crate? Na túto jednoduchú otázku je zložitá odpoveď. Je lepšie zvoliť kartón alebo plast?

Čítať ďalej...

E-commerce: nové bojové pole v oblasti súťažného práva?

sutazne pravoStretli ste sa niekedy pri nákupe pánskeho obleku on-line zo zahraničných webových stránok s tým, že ste boli automaticky presmerovaní na webové stránky slovenského distribútora, ktorý tieto výrobky kvôli nižšej konkurencii na Slovensku predával drahšie?

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 6. Budovanie dôveryhodnosti e-shopu

dovera e shopAk si sadnete do cudzieho auta a naštartujete, ihneď získate určitý pocit. Bude to pocit bezpečia, alebo tušenie, že sa toto auto rozpadne hneď pri prvej zákrute. Podobne pôsobí váš e-shop na nového zákazníka.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 5. Obchodná a marketingová stratégia

eshop5Každý začínajúci e-shopár zakladá svoj online biznis s konkrétnymi cieľmi. V istom časovom období sa bude snažiť dosiahnuť určitý obrat, získať podiel na trhu alebo expandovať do zahraničia. A v neposlednom rade, vytvoriť uspokojujúci zisk. Ak si zakladáte e-shop bez konkrétnych cieľov a čakáte, „čo prinesie život“, mali by ste tento krok ešte prehodnotiť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 4. Dizajn e-shopu

kral dizajnAk sa hovorí, že šaty robia človeka, tak dizajn stránky robí e-shop. Aspoň na prvých pár sekúnd, ktoré môžu rozhodnúť o tom, či zákazník na vašom e-shope zostane a nakúpi, alebo sa radšej znechutene poberie ďalej.

Čítať ďalej...

Turbulencie medzi internetovými obchodmi – padajú dvaja velikáni

padNedávno dosahovali obraty v desiatkach miliónov, dnes krachujú. Trh e-shopov prechádza turbulentnými časmi. S finančnými ťažkosťami najnovšie bojuje český internetový predajca levneelektro.cz, ktorý dodával produkty aj na Slovensko.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 3. Technické riešenie e-shopu

pricemania3Základom každého e-shopu je jeho web. Je to spojenie medzi predajcom a jeho zákazníkom. Pri tvorbe vašej virtuálnej predajne je potrebné riadiť sa pravidlami, ktoré zaručia jednoduchý a bezpečný nákup.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



mecom premium banner

Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail