Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Opäť rekordný rok pre e-shopy, Slováci minuli takmer 937 miliónov eur

online shopy 2018Online nákupy sa v súčasnej dobe stávajú pre Slovákov bežnou vecou. Nasvedčuje tomu obrat internetových obchodov za rok 2017, ktorý pokračuje vo výraznom raste.

Čítať ďalej...

Alza.sk, mall.sk a hej.sk – komu sa darí lepšie?

K vianočným sviatkom nepochybne patrí nie až tak pokojné predvianočné obdobie, počas ktorého väčšina navštevuje obchody s cieľom kúpiť vianočné darčeky pre svojich blízkych. Možnosť vyhnúť sa hektickým situáciám v kamenných obchodoch ponúkajú internetové obchodné domy.

Čítať ďalej...

Môže výrobca zakázať autorizovaným distribútorom predávať prostredníctvom online trhovísk?

online trhoviskaAutor tohoto článku nedávno na tomto a tomto mieste upozornil na zvýšenú aktivitu Európskej komisie („Komisia“) a národných súťažných úradov v oblasti e-commerce. Komisia konkrétne túto oblasť mapovala počas takmer rok trvajúceho sektorového prešetrovania.

Čítať ďalej...

Konferencia World Usability Day 2017: Čo odlišuje úspešné e-shopy od neúspešných?

world 2017Asociácia (SUXA) zorganizovala v poradí už siedmu konferenciu pod hlavičkou celosvetovej iniciatívy World Usability Day.

Čítať ďalej...

Ktoré mená zvyšujú predaj kvetov?

m ocenasO biznise s kvetmi by dokázal rozprávať celé hodiny a poslucháči by sa ani chvíľu nenudili. Prirodzenú charizmu a vlastnú filozofiu vložil do podnikania s krásou, ktorá je citlivá, pominuteľná a závislá na sezónnosti a logistike.

Čítať ďalej...

Odhodlanie predávať do zahraničia je na Slovensku zatiaľ nízke

ilya kretovDá sa to však jednoducho zmeniť. Predávajúci môže na tom výrazne získať. Hovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Ilya Kretov, generálny riaditeľ spoločnosti eBay pre Rusko, rozvíjajúce sa európske trhy a Afriku.



Čítať ďalej...

Slovensko je v nákupoch online silné, patrí medzi lídrov

slovensko liderSlovensko patrí k silným hráčom na stredoeurópskom e-commerce trhu. Z hľadiska počtu e-shopov na obyvateľa je na druhej priečke, pôsobí ich tu zhruba 9-tisíc.

Čítať ďalej...

Firmy a bežní zákazníci nakupujú inak. E-shopy sa musia prispôsobiť

peter lengenyZákazníkmi internetových obchodov nie sú len individuálni spotrebitelia, ale aj rôzne firmy a väčšie spoločnosti. Potreby B2B a B2C klientov, ako aj ich nároky na e-shopy sa preto výrazne líšia.

Čítať ďalej...

Po online nákupe už možno ohodnotiť aj kuriéra

kurier2017Pokiaľ zákazník nebol spokojný s doručením, doteraz sa to prejavilo v hodnotení e-shopu. Zároveň však často chcel ohodnotiť aj samotný produkt. Vznikali tak situácie, kedy zákazník mohol svoju nespokojnosť s kuriérom či produktom preniesť do hodnotenia e-shopu. To sa však mení. 

Čítať ďalej...

E-shopy vo svete vytláčajú kamenné predajne. Na Slovensku je to inak

prieskum online offlineZatiaľ čo vo svete známe značky rušia svoje kamenné predajne kvôli e-shopom, na Slovensku je trend opačný. Internetoví predajcovia dokonca otvárajú vlastné kamenné prevádzky a showroomy. Slováci totiž potrebujú objednaný tovar vidieť a vyskúšať si ho. Túto možnosť im e-shopy nemôžu odoprieť.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail