9. ShopComm poradí ako lepšie predávať online

Tradičná odborná konferencia bude hostiť 14 spíkrov a ponúkne know-how, ako sa odlíšiť od konkurencie, dosahovať vyššie zisky a zlepšiť zákaznícky servis.

 

shopcomm2018 v

 

Podujatie ShopComm je určené nielen e-shopom, online obchodníkom ale aj akýmkoľvek oblastiam, ktoré využívajú svet internetu. Uskutoční sa vo štvrtok 25. októbra 2018 v Hoteli Color v Bratislave.


O svoje know-how sa podelia zástupcovia štyroch e-shopov ocenených v súťaži ShopRoku – Notino, Armyoriginal, Bubulakovo a Nay. Značka dizajnových stoličiek Neseda predstaví účastníkom svoj úspešný príbeh, ktorý sa práve nachádza vo fáze zahraničnej expanzie.


Kľúčovým predpokladom pre úspech online aktivít je odlíšiť sa od konkurencie. Michal Král z portálu Pricemania, ktorý pracuje pre najväčších hráčov na trhu prezradí, ako si zanalyzovať konkurentov.


Slovenská podnikateľka a konzultantka žijúca v Austrálii Silvia Myers poradí, ako sa vyrovnať s tromi najvážnejšími problémami e-shopov – vysokými nákladmi, nízkymi ziskami a klientmi, ktorí sa nevracajú.
Spojenie psychológie a marketingu sľubuje prednáška od Mindworx, ktorá pomáha firmám poštuchnúť klientov tam, kde ich chcú mať.


Program akcie nájdete na www.shopcomm.eu/program, registrovať sa môžete na www.shopcomm.eu/registracia.


Na konferencii ShopComm vystúpia tento rok aj spoločnosti DPD, IPSOS, NEOSHIP a RIESENIA. Organizátorom je FUSION, generálnym partnerom PRICEMANIA, hlavnými partnermi DPD a NEOSHIP, partnermi WEBGLOBE – YEGON, THE BRIDGE, BIZNISWEB a RIESENIA.COM.


Zdroj a foto: ShopComm

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail