Súťaž ShopRoku 2016 predstavila svojich víťazov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 31. marec 2017
Cenu Heureky, o ktorej rozhodovala odborná porota, získal e-shop Zoot.sk a Cena Popularity bola udelená e-shopu Mall.sk.
Výsledky ôsmeho ročníka súťaže ShopRoku 2016 opäť rozhodli o najlepších e-shopoch. Absolútnym víťazom sa v kategórii Cena Kvality stala internetová parfuméria Notino.sk, ktorá potvrdila svoje prvenstvo už druhý rok za sebou.
Víťazné e-shopy boli ocenené na slávnostnom štvrtkovom odovzdávaní cien, ktoré prebehlo v Bratislave. Aj tento rok súťažili e-shopy v troch kategóriách: Cena Kvality, Cena Popularity a Cena Heureky, ktorá je udeľovaná na základe hodnotenia odbornej poroty. Porota zložená z osobností slovenskej a českej e-commerce vyhlásila za najinovatívnejší e-shop Zoot.sk.
„Tento nový koncept internetového nakupovania sa na Slovensku teší veľkej obľube. Profesionálny prístup k zákazníkovi, férovosť a možnosť si tovar vyskúšať rozhodli o udelení tejto ceny,“ uvádza Tomáš Braverman, šéf Heureky, ktorý bol zároveň aj jedným z členov tejto poroty.
Cenu Popularity, ktorá je udeľovaná základe internetového hlasovania slovenských zákazníkov prostredníctvom formulára, získal e-shop Mall.sk. Prvenstvo si v tejto kategórii potvrdil tak už po druhýkrát, čo značí, že zákazníci sú so službami e-shopu spokojní a internetový obchod radi navštívia po nákupe opäť.
Cenu Kvality môže e-shop získať na základe recenzií zákazníkov a spokojnosti s prevedeným nákupom prostredníctvom služby Overené zákazníkmi. Minulý rok ohodnotili zákazníci slovenské e-shopy rekordným počtom recenzií, a to viac ako milión sto tisíckrát. Notino.sk sa aj tento rok stal absolútnym víťazom, v jednotlivých kategóriách zvíťazili tieto e-shopy:
Úplné výsledky súťaže sú dostupné na stránkach akcie www.shoproku.sk.
Zdroj a ilustračné foto: ShopRoku 2016, redakcia