KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Za štyri roky existencie predali 2,4 milióna kupónov

zlavomatPočas doterajšieho fungovania portálu hromadného nakupovania Zľavomat.sk si kúpili Slováci zľavové kupóny za rekordných 50 miliónov €, čo je približne cena jednej plynovej elektrárne alebo 2,5 kilometra diaľnic na Slovensku.

Pohodlný a výhodný online nákup si získal srdcia spotrebiteľov, ktorí si mimoriadne obľúbili najmä nákup dovoleniek a lokálnych služieb od lacnej pizze až po prezutie auta.

 

Výrazná zmena

 

„V novembri Zľavomat na narodeninovej torte sfukuje svoju štvrtú sviečku a jeho najkrajším darčekom je viac než 2,4 milióna predaných kupónov a takmer 400-tisíc spokojných zákazníkov, ktorí si vďaka najrozmanitejším akciám užívajú pestrejší život," uvádza Rastislav Benka, marketingový manažér Zľavomat.sk. Nákupné správanie ľudí na Zľavomat.sk sa podľa neho za štyri roky výrazne zmenilo. Zatiaľ čo na začiatku ľudia uprednostňovali najmä vysoké zľavy a ponuky s nízkymi cenami, neskôr sa preorientovali na výhodnú kúpu. „V súčasnosti zákazníci na Zľavomat.sk vyhľadávajú prevažne výhodné ponuky – sledujú pomer kvality a ceny. Preto prudko rastie aj segment luxusnejších ponúk, ako sú napríklad zahraničné dovolenky, móda svetových značiek, plastické operácie či elektronika," dodáva R. Benka. Priemerný nákup v roku 2010 bol 5 eur, v súčasnosti sa pohybuje okolo 25 eur.

 

Trendom je okamžitý nákup

 

Na Zľavomat.sk pravidelne nakupuje okolo 200-tisíc zákazníkov. Typickým zákazníkom je žena s deťmi vo veku 25 – 35 rokov z väčších miest, ktorá nakupuje najmä módu a pobyty. „Pre zákazníkov pripravujeme neustále množstvo noviniek a zlepšení, ktoré im prinesú ešte väčšie pohodlie a príjemný zážitok z nakupovania online. Sledujeme celosvetový trend – tzv. instant shopping – teda okamžité nakupovanie cez smart zariadenia. Globálni online predajcovia hlásia, že až 60 % transakcií sa už uskutočňuje cez tablety a smartfóny. Preto chceme byť zákazníkom čo najbližšie aj prostredníctvom našej zlepšenej mobilnej aplikácie, cez ktorú môžu kedykoľvek a rýchlo nájsť nielen zľavy, ale aj inšpirácie na víkendový program," uvádza R. Benka. Systém nakupovania na Zľavomat.sk umožňuje zákazníkom každú ponuku ohodnotiť hviezdičkami od 1 do 5 (najvyššie hodnotenie). Dlhodobo sú zákazníkmi najlepšie hodnotené lokálne služby v Bratislave, výrobky pre domácnosť, móda a dovolenky, ktoré sú na Zľavomate zákazníkmi veľmi vyhľadávané najmä v letnej a zimnej sezóne.

 

Najpredávanejšie zľavy počas štvorročnej existencie Zľavomat.sk:

 

Najviac predaných kupónov za 4 roky existencie Zľavomat.sk:
1. Celodenný vstup do akvaparku Tatralandia (26 002 kupónov)
2. Rýchlorastúca tuja SMARAGD (11 643 kupónov)
3. Vstup do 5D kina (10 703 kupónov)
4. Fotokalendár z vlastných fotografií (7 073 kupónov)
5. Celodenný vstup do Aqualandu Moravia (6 770 kupónov)

 

Najžiadanejšie zľavy – TOVAR:

1. fotodarčeky (kalendáre, tapety, šálky, knihy.. s vlastnými fotografiami)
2. doplnky do domácnosti
3. módne vychytávky

 

Prekvapenia – veľký záujem zákazníkov:

• multifunkčná karta do peňaženky so 14 funkciami (1 022 ks)
• farebné gumičky na splietanie náramkov (3 000 ks)

 

Pripravila: jk

Zdroj: Zľavomat.sk (2010 – 2014)

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk