Chcete poznať budúcnosť obchodu? Nevynechajte Slovak Retail Summit 2019

Uskutoční sa už onedlho, 24.-25. apríla 2019, v Park Inn Bratislava. Pôjde už o 23. ročník tohto tradičného podujatia.

 slovak retail summit 2019 v

 

Okrem odborného programu bude súčasťou aj Galavečer Noc Víťazov. V rámci večerného podujatia budú odhalené hviezdy slovenského retailového neba za rok 2018. Vyhlásené a odovzdané budú ocenenia Mastercard Obchodník roka za rok 2018 a víťazi súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra.


Slovak Retail Summit 2019 sa bude intenzívnejšie zaoberať smerovaním pokroku v oblasti obchodu. Na obchod budúcnosti sa rečníci zamerajú v technickej, informačnej aj marketingovej rovine. Mnohé vízie z minulosti sú dnes už realitou. Na podujatí budú pripomenuté a na tie perspektívne sa rečníci spolu s účastníkmi pozrú komplexne a zblízka. V rámci pripravených prezentácií bude dômyselne prepojené poučenie z minulosti, aktuálnej súčasnosti s víziou budúcnosti.


Priestor na tejto konferencii, ktorá každoročne eviduje silnú koncentráciu odborníkov na retail, bude venovaný aj meniacim sa vzťahom vyplývajúcim z využívania nových moderných prvkov v obchode medzi obchodom a štátom, spotrebiteľmi a obchodníkmi, v neposlednom rade aj medzi podnikateľmi navzájom. Cieľom tohto odborného fóra je ukázať, ako sa dá zefektívniť podnikanie a vzťahy so zákazníkmi vo svete obchodu prostredníctvom virtuálnej reality, umelej inteligencie, digitalizácie, automatizácie, využívania moderných technológií a decentralizovaného sveta blockchainu.


Očami prognostika


V úvodnej prednáške podujatia vystúpi prof. Ing. Peter Staněk, CSc., ekonóm a prognostik z Ekonomického ústavu SAV. Je spotreba jedinou cestou vývoja? Aká bude spotreba budúcnosti? Je kvalitný výrobok nepriateľ obchodu? Na tieto a ďalšie otázky týkajúce sa obchodu spoločnosti 5.0 v rovine technickej, informačnej, ľudskej a marketingovej odpovie P. Staněk v rámci diskusie.


V ďalšom konferenčnom bloku s názvom Obchod a pozitíva využívania nových technológií pre spotrebiteľov, podnikateľov a štát vystúpi okrem iných Richard Walitza za Mastercard – Digital Merchant Platforms & Solutions, Jozef Beňa, majiteľ maloobchodnej siete Kotva, Jaroslav Klein z KASO TECHNOLOGIES a Martin Beňo, z GS1, ktorý prednesie porovnanie toho, ako vyzerajú interné procesy spoločnosti, ktorá používa vlastný interný systém a ako to vyzerá vtedy, keď sa používa globálny identifikačný systém GS1.


Čo dokáže umelá inteligencia


V rámci prvého dňa konferencie vystúpi okrem etnologičky Kataríny Nádaskej tiež niekoľko rečníkov zo zahraničia - Luciana Carvalho Se z Beyond s prednáškou k blockchain technológiám, Attila Bessenyei z Laurel a Stephan Visarius z SO1. Čo dokáže priniesť obchodníkom umelá inteligencia (AI), aby lepšie poznali svojho zákazníka? Jednou z výhod umelej inteligencie (AI) je pomoc obchodným spoločnostiam, aby sa vedeli zorientovať vo veľkom množstve informácií. Podporia sa tým rozhodovacie procesy v spoločnosti na veľmi detailnej úrovni smerom k lepšiemu pochopeniu zákazníkov, či zefektívneniu procesov pri práci s produktmi, cenami, akciami, zásobami a pod.


Spoločnosť SO1 – Segment of One, ktorú na konferencii bude zastupovať S. Visarius sa stará aj o personalizáciu promočných aktivít a ako tieto aktivity dokážu pozitívne ovplyvniť ciele obchodného reťazca. “Naša umelá inteligencia je vybudovaná tak, aby reflektovala stanovené ciele a to tak, že automatizovane odporúča individuálne akcie, ktoré najlepšie zacielia konkrétnych cieľových zákazníkov a ich nákupné rozhodovanie. Obchodný reťazec sa tým pádom už nemusí zaoberať analýzou akcií, ich plánovaním, riadením a exekúciou. Umelá inteligencia sa stará o všetky aspekty, teda ktorý produkt ponúknuť, v akej zľave, cez ktorý distribučný kanál a kedy. AI ide za hranice poznania zákazníka a robí nevyhnutné aktivity na základe hĺbkového porozumenia zákazníka, produktov, akcií a biznisu obchodnej spoločnosti,” uvádza Stephan Visarius z SO1.


Druhý deň podujatia Slovak Retail Summit 2019 bude patriť témam ako Obchod a nové možnosti ciest tovaru k zákazníkov, druhý blok nesie názov Zodpovedné podnikanie vo svete moderných technológií. Zástupcovia spoločnosti ADASTRA ukážu účastníkom konferencie nové možnosti ako možno lepšie spoznať zákazníka i pomocou umelej inteligencie.

Podujatie Slovak Retail Summit 2019 organizuje spoločnosť Incoma Slovakia pod záštitou Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky. Odbornými garantami sú Potravinárska komora Slovenska, Slovenské združenie pre značkové výrobky, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave a Paneurópska vysoká škola.

 

Zdroj: redakcia

 

PR

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail